ooglidcorrectie waar

  • Elyse

    Bedankt voor de reacties! Ik denk inderdaad dat je veel kan opsteken van de ervaringen van anderen.

    Cato, jij ook bedankt; een half jaar geleden ben ik een beetje gaan zoeken op internet en ben daar inderdaad dr. Nelissen z'n naam tegengekomen. Inderdaad veel goede reacties. Nu ik toch meer vaart erachter wil zetten en weer begon te zoeken kon ik niet meer op zijn naam komen en waar de kliniek was. Ik ga zeker op de site kijken. Mag ik vragen wat jij hebt betaald voor ooglidcorrectie (boven)? En ook belangrijk; hoe vaak moet je naar Haaselt toe? Intake, operatie, hechtingen eruit; een keer of drie?

    Ik zal ook op de site van dr Kazem kijken; werkt hij in een kliniek of ziekenhuis, Greg?

  • Kato

    Hoi Elyse, ik heb even voor je op de site gekeken; ooglidcorrectie alleen boven kost 650 euro. Boven en beneden kost 1250 euro.

    Over het algemeen raadt dr. Nelissen mensen aan om beide in een keer te laten corrigeren omdat naar zijn ervaring de meeste mensen binnen twee jaar terugkomen om beneden alsnog te laten doen. Uiteraard is dit per persoon verschillend.

    Je moet eerst naar Hasselt toe voor een intake en daarna natuurlijk voor de ingreep. De bovenhechtingen mogen er na drie of vier dagen uit, onder na een week. Ik heb boven en beneden samen na een week laten doen, dat scheelde weer een ritje.

    Na een maand moest ik terug voor controle, maar dat zal vast voor de macs geweest zijn, dat is een grotere ingreep. Daarvoor ga ik over een maand of twee nog een keer terug.

    Dus ja, ik denk dat je met drie keer wel klaar bent. Ik vond het een hele afstand, heb er tussen de twee en drie uur over gedaan om daar te komen (midden Nederland), mede door files. Maar ik vind het een goed en betrouwbaar adres, en met die uren in de auto bespaar je wel veel geld.

  • Henrika

    Hoi,

    In de gids van de Consumentenbond heeft, vorig jaar, meen ik, een artikel gestaan waarin klinieken vergelijken werden die ooglidcorrecties aanbieden. Hierbij werd een vergelijk gemaakt op een aantal punten zoals ervaring artsen met verschillende ingrepen, voorlichting aan patienten, nazorg en type correcties die werden aangeboden. De Veldhuis kliniek scoorde op vele punten erg hoog. Maar ook een aantla ander klinieken kwamen er goed uit. Tevens werd een prijsindicatie van zowel boven als onder ooglidcorrectie gegeven. Over artsen in Belgie doen goede en slechte verhalen de ronde, laat je zeer goed informeren, zeker een onderooglidcorrectie is behoorlijk gecompliceerd. Voor een goede uitleg kun je eens kijken op de website van Dr Stevens (werkt o.a. kliniek Medisch Centrum scheveningen). Bij onderooglidcorrecties wordt nogal eens teveel vet weggehaald worden mensen uiteindelijk met ‘holle’ ogen komen te zitten, wat het geheel niet fraaier maakt. Ik heb mijzelf in Belgie laten opereren en ben hier niet onverdeeld gelukkig van geworden. Heel veel succes en laat je svp niet te veel leiden doordat het in Belgie goekoper lijkt (denk aan reiskosten, kosten voor een roesje etc komen er vaak nog bij).

    Henrika

  • Lenie

    Ik ben ook bij level 4 geweest voor boven- en onderooglidcorrectie.

    eerst op consult, daarna ingreep in december, januari op controle en komende maart weer op controle. Als het hierbij blijft dan zit ik dus al op 4 keer.

  • Lenie

    Oh ja, en nog 2 x voor de hechtingen (1 x boven en 1 x onder)

    Totaal dus op minimaal 6 bezoekjes aan Hasselt.

  • Goh

    thanks voor deze tip! ;-)

  • loes

    Hi,

    Zoals al eerder vermeld ben ik bij ACCZ geweest. Het resultaat is prachtig en vandaag hoorde ik nog iemand zeggen dat het nog mooier is dan vorige week. Ik ben zeer tevreden en heb er geen spijt van.

    Succes!

  • marja

    Ben zelf geholpen aan mijn onderoogleden in het catharinaziekenhuis in eindhoven.

    Het resultaat is geweldig en geniet er elke dag van.

    vind zelf dat ik erg corect geholpen ben en ben zeer tevreden.

    heb geen pijn gehad na de operatie , natuurlijk wel blauw maar dat was al erg snel weg. ( na een dag of 10 ).

    Ben 14 dagen na de operstie al op vacantie gegaan.

  • marian

    Hallo Marja, ik ben aan het afwachten van vgz of het vergoed wordt, ik ben ook voor behandeling in het catharinaziekenhuis, blij je berichtje te lezen over je behandeling

    groeten

  • Noor

    Hoi!

    Ik heb in december een ooglidcorrectie laten doen, boven en onder. Ik ben nu blind aan 1 oog. Dus besef heel goed dat dat ook tot de mogelijkheden behoord. De kans is heel klein maar er is altijd kans op infecties. Het blijft een operatieve ingreep.