ooglidcorrectie waar

  • Joke

    Hoi Noor, wat verschrikkelijk! Is de blindheid definitief of kan er nog iets hersteld worden? Heel veel sterkte voor je. En het brengt mensen in ieder geval met beide benen op de grond om te beseffen dat hoe leuk en aardig het allemaal is en wij hier heel luchtig over kunnen praten, het is en blijft een operatieve ingreep waarbij complicaties niet uitgesloten kunnen worden. De afweging zal dus altijd heel zorgvuldig gemaakt dienen te worden.

    Nogmaals heel veel sterkte, Joke

  • LindaK

    tjeetje wat verschrikkelijk zeg, ik zou ook graag wat aan mijn wallen willen doen maar ik lees vaker negatieve reacties dan positieve, dus is het voor mij nog steeds veel lezen, veel informatie inwinnen en misschien laat ik het nooit doen.

    Ik lijk nu een stuk ouder en heb altijd een vermoeide indruk maar liever dat dan allerlei complicaties.

    Grt Linda

  • daniella

    Ik vind het heel erg voor je Hoe kan zoiets gebeuren? Ik heb het zelf laten doen een aantal jaren geleden en heb nooit geweten dat dit kan gebeuren……ik denk niet dat veel mensen dit beseffen. Ben je in nederland geopereerd en hoe heeft de chirurg hier op gereageerd? Als je geen zin heb om dit allemal te vertellen begrijp ik het en ik wens je sterkte.

  • Noor

    Ik heb de operatie in nederland laten doen. Ik heb als complicatie een oogkasinfectie gehad. Mijn situatie was behoorlijk kritiek. De blindheid is definitief. Tevens is mijn oog behoorlijk verminkt hierdoor. Moest door de infectie een spoedoperatie ondergaan. Tja, als je dit weet van tevoren…..

    Ik ben in ieder geval wel anders gaan denken over platische chirurgie. Er wordt vaak zo luchtig over gedaan. Ik zag het als een nieuw begin voor mijzelf en dat is het helaas op een andere manier ook geworden.

  • Kato

    Noor dit is echt een vreselijk verhaal, en dan zo definitief. Natuurlijk weet iedereen dat operaties risico's met zich meebrengen maar dat een ooglidcorrectie zo fout kan gaan wist ik niet en ik denk veel andere mensen ook niet.

    Heel veel sterkte toegewenst.

    Kato

  • daniella

    Bedankt voor je verhaal. Ik denk dat veel mensen nu ook anders gaan denken over een simpele ooglidcorrectie.

  • sonja

    Hoi Marjan,

    Weet jij al of je het vergoed krijgt? Bij welke arts ben jij geweest?

    Ik ben zelf ook aan het wachten op de verzekering, ze willen nu foto's zien.

    Ook ik ga naar het Catharina ziekenhuis.

    gr Sonjamarian schreef:

    >

    > Hallo Marja, ik ben aan het afwachten van vgz of het vergoed

    > wordt, ik ben ook voor behandeling in het

    > catharinaziekenhuis, blij je berichtje te lezen over je

    > behandeling

    > groeten

  • marian

    hallo sonja, krijg het niet vergoed, ik heb ze een mail gestuurd waarom ze dat niet nadat ik de eerste foto,s heb laten maken, dat gezegd hadden, nu eerst na ziekenhuis gestuurd. vragen ze dezelde foto,s en binnen 2 dagen bericht dat ik het niet vergoed krijg, onkosten voor niks gemaakt, zelf kost het je 950euro vertelde het ziekenhuis.

    groeten Marian