vandaag neuscorrectie gehad

  • Berny

    Ik weet het ook niet precies. Het schijnt iets te zijn wat je huid en de daaronderliggende laag laat samentrekken (krimpen). Al met al heb ik nu, na 4 maanden, pas 1 keer zo'n prik gekregen. Wel iets eerder al twee onder mijn oog (i.v.m. een onderooglidcorrectie).

    In het begin leek mijn neus iets langer. En de ene dag lijkt hij ook wel iets meer gezwollen dan de andere keer. Ik weet eigenlijk niet of er nog veel vooruitgang in zit, maar ik vind het zo ook wel best.

  • koena

    Oh oke bedankt, hmm ik had ook een prik gehad nadat ik terug moest op controle, de arts zei dat t dan sneller zou genezen, maar mijn neus ziet er eigenlijk nog tzelfde uit en t is nu een jaar verder. Ik had geen zin meer om na 3 maanden telkens op controle te gaan, want ik moest dan helemaal naar A"dam toe en kost telkens geld. Vraag me af of lipolyse dan niet gewoon zou helpen hiervoor en of ik niet gewoon in Rotterdam dit kan laten doen?

  • Insy

    Hallo,

    Ik overweeg ook een neuscorrectie bij Silhouet in Breda, zouden jullie aub foto's van ervoor en erna naar mij willen mailen? Want vind het wel eng. Mijn neus is ook vaak verstopt en heb last van hoofdpijn. Daarnaast is mijn neusschot scheef, gaan ze dit breken?

    Alvast bedankt!

    Groetjes,

    Insy

  • Dimitri

    Hoi M.

    Ik heb 28 nov een consult bij silhouet kliniek. Ik zit nog te twijvelen bij welke pc ik de operatie wil. Zou je mij je voor en na fotos kunnen sturen? mijn mail staat in mijn profiel. Het zou heel fijn zijn. alvst bedankt.

    Dimitri