vandaag neuscorrectie gehad

  • mirjam

    Hoi Marloes,

    Super!!!!!!!! Van Harte. Ik wens je heel veel geluk (met je nieuwe neusje)

    Zou je mij ook foto's van voor en na willen sturen? mirjam1958@hotmail.com

    Bij voorbaat dank.

    groetjes,

    Mirjam

  • thomas

    eej marloes

    mijn email is thomas_b_55@hotmail.com, ben benieuwd naar de foto, heb je ook een foto van hoe het daarvoor was? en wat ik me afvraag he, bij mij gaat na 7 dagen het kapje eraf, maar ben je dan al meteen toonbaar of krijg je nog plijsters of iets? En nog een vraagje, die week dat ik thuis moet zitten, kan je dan wel gewoon studeren, of heb je hoofdpijn of moeheid?

    thomas

  • tina

    Hoi allemaal,

    Ik denk er echt over na om mijn neus te corrigeren en ik heb er best wel moeite mee.Is het normaal als ik denk dat het allemaal goed komt als ik mn neus heb gecorrigeerd.Ben best wel jong(19) en is t verstandig als ik t op een jonge leeftijd een operatie onderga?

    Nog een paar maandjes sparen en dan is het zover!!!

    Doet t pijn en hebben jullie er spijt van

  • Zeynep

    Hallo Allen,

    Ik ben pas op gesprek geweest bij Silhouet in Breda voor een consult.

    Eerlijk gezegd twijfel nog steeds of het verstandig om bij Silhouet

    mijn neus te laten corrigeren. Ze gebruiken plaatselijk verdoving.

    en je gaat 3 keer voor een controle.

    Ze hebben trouwens maar 1 foto laten zien van een jonge

    die ook een neuscorrectie had laten doen.

    Ik ben niet echt overtuigd. Weeet iemand nog een goede

    pc. in Limburg.

    Alvast bedankt voor jullie reactie.

    Gr,

    Zeynep

  • Daniella

    Als je geen goed gevoel heb moet je het niet doen…….mijn vriendin is geopereerd bij Dr vande Weij in Kleine Rozendael met een mooie resultaat. Hij is wel een bekend chirurg en neemt de tijd om alles uit te leggen.

    Ga langs bij een paar chirurgen op consult. Het kost je een paar euros maar vergelijken met de prijs van een neuscorrectie is het niet veel en je kan een beter beeld vormen van wat er is te bieden.

  • M.

    hoi,

    Voor de pijn hoef je het niet te laten.

    Ik heb in iedergeval geen pijn gehad.

    Dat je jong bent is volgens mij alleen maar goed. als je het echt wil moet je het gewoon doen en beter te jong als te oud.

    Ik weet niet precies wat je bedoeld met “komt alles dan goed”

    Ik kan alleen maar zeggen dat ik er meer zelfvertrouwen door heb gekregen.

    Het gekke is dat het bijna niemand opvalt !!

    Je moet zoiets altijd voor jezelf doen en nooit voor een ander !

    Problemen zul je er niet mee oplossen, maar misschien voel je jezelf wel beter omdat je er beter uit ziet.

    Succes met je beslissing

    Gr,

    Marloes

  • M.

    Hoi,

    De chirurg bij Silhouet is Dr. A. Michial.

    Hij is van oorsprong een griek en is nog maar pas in nederland.

    Hij heeft al wel veel correcties aan de neus gedaan maar dat is nog geen jaar geleden vandaar dat hij nog niet veel foto's heeft.

    Een week geleden is mijn kapje eraf gehaald en ik ben zeer tevreden !

    Onder plaatselijke verdoving brengt veel minder risico's met zich mee dan een narcose.

    Je krijgt ook een soort roesje.

    Ik heb tijdens de operatie gewoon geslapen en heb er niks van meegekregen !!

    Je krijgt daar ook geen tampons in je neus zodat je gewoon door je neus kan ademen.

    Ik heb het in iedergeval als zeer goed ervaren.

    Succes met je beslissing

    Gr,

    Marloes

  • Mirjam

    Hoi Marloes,

    fijn dat jij het achter de rug hebt en heel tevreden bent over alles. k heb het al een paar keer eerder gevraagd, zou je mij ook foto's van ervoor en erna willen toesturen?

    Mijn adres is hetzelde als bovenstaand:

    mirjam1958@hotmail.com

    Bij voorbaat dank.

    groetjes,

    Mirjam

  • llisa

    een pilletje op je nuchtere maag? lijkt me niet zo goed…

  • koena

    Hè ik heb al bijna een jaar geleden nu ook een neusoperatie gehad, maar ik zie echt geen resultaat, waarschijnlijk heb ik ook een huidoverschot of het is gewoon vet, weet niet t verschiul tussen deze 2, iig is mijn vel dus niet strak. Wat voor prikjes krijg jij hiervoor? Alvast bedankt!