vandaag neuscorrectie gehad

  • M.

    Hoi Thomas,

    Ik ben geholpen in Breda en daar krijg je geen narcose maar een plaatselijke verdoving en je krijgt er geen tampons in je neus.

    Ik voelde me na de opertatie vrij goed was alleen een beetje moe.

    Het herstel bij mij gaat na mijn idee heel goed.

    Ik ben vrijdag geholpen en ben vandaag voor het eerst in de douche geweest.

    Ik voel me primaen kan gewoon met de hond gaan wandelen enzo.

    Ik mag alleen niet bukken en tillen maar das niet erg :0).

    Ben wel van mening dat het mede komt omdat ik gewoon door mijn neus kan ademen en omdat ik geen narcose heb gehad.

    Het is nu dus 3 dagen geleden en ik ben nu geel in mijn gezicht dus dat gaat ook super snel (eerst paars dan rood dan weer blauw…heb al veel kleuren gehad).

    vrijdag mag het kapje eraf, ben heel benieuwd hoe het is !!

    Ik denk dat het herstel van persoon tot persoon verschild, dus dat is afwachten.

    Succes !!

  • M.

    Hoi Thomas,

    Zodra ik foto's heb wil ik je ze best toe sturen.

    Ik snap best dat je dat wil

    Ik heb ook voor dat ik geholpen ben foto's van mensen gekregen op dit forum.

    Dan heb je een beetje een idee wat je te wachten staat…

  • thomas

    kan je me niet nu al een foto sturen van voor de operatie. Ben erg benieuwd hoe je neus er toen uitzag

    thomas_b_55@hotmail.com is mijne mailadres

    ik hoor het van je

    -x-

  • Mirjam

    Hallo Marloes,

    ik heb a.s. donderdag een afspr. bij NT. Ik ben eventueel ook heel benieuwd naar foto's voor de operatie en straks na. Als je het zou willen sturen, mijn adres staat gewoon bovenaan.

    Sterkte.

    Mirjam

  • pi

    hoi Mirjam, waar heb je do een afspraak met NT ? Ik moet dan nl het kapje laten verwijderen, maar dat gebeurt niet door hemzelf. Dus je zal dan wel niet in het MCS komen. Wel jammer want ik heb hem niet meer gesproken na de operatie en de eerst komende tjid ook niet. Je vraagt je toch af wat hij gedaan heeft en hoe het ging…… maar ja druk bezette man he !

  • Mirjam

    Hoi Pi,

    nee, ik heb een afspr. in de Jan van Goyen. Ja, vind ik ook wel raar. Je wilt toch van alles vragen enz., lijkt mij?! Sterkte dond.

    groetjes,

    Mirjam

  • Patricia

    Hoi Marloes,

    Hoe is het gegaan?? Viel het mee. Laat me weten hoe het resultat is ik ben erg benieuwd. Ik ga morgen naar Silhouet voor een consult dus ben erg benieuwd naar jouw ervaringen…

    Groetjes,

    Patricia

  • thomas

    marloes ik awcht ook nog steeds met smart op een berichtje van hoe het gegaan is. Is het mooi geworden. En heb je eventueel al fotos?

    x thomas

  • M.

    Hoi Patricia,

    Leuk dat ik je heb gezien !!!

    Het resultaat is super mooi !

    Mijn neus is aan de bovenkant (tussen mijn wenkbrauwen) nog wel erg gezwollen.

    Maar hoop dat dit snel weg trekt !

    Ik zal morgen een foto maken en die stuur ik je dan toe !

    Stuur je me even je mail adres ??

    Ik ben ook heel benieuwd wat je gaat doen ….

    Je vond het gesprek ook goed gaan toch ??

    Ben echt reuze blij met het resultaat !

    Gr,

    Marloes

  • M.

    Hoi Thomas,

    Morgen maak ik een foto en stuur ik je een voor en na foto toe.

    Ik ben zeer tevreden met het resultaat !!!

    Laat je ook even weten hoe het bij jou gaat…

    Gr,

    Marloes