Klara Schreef:
——————————————————-
> Het gaat hier voornamelijk om neuscorrectie en
> andere esthetische ingrepen daar is ie echt
> dramatisch in. Gelukkig dat het voor jou beter is
> afgelopen maar ik ben levenslang verminkt!!
Beste Klara,
Via mijn zusje die vorig jaar door Dr. Hoorweg is geopereerd (neusoperatie) ben ik bij deze zeer deskunidige arts terechtgekomen.
De operatie van mijn zusje is uitstekend uitgevoerd. Ze krijgt van iedereen complimenten over haar neus.
Mijn zusje is tevens via via bij Dr. Hoorweg terechtgekomen, ook deze dame was zeer tevreden over haar neusoperatie die Dr. Hoorweg heeft gedaan.
Vandaar dat ik mij ook 1 augustus jl. heb laten opereren (neusoperatie) door Dr. Hoorweg.
Dr. Hoorweg heeft voor dat de operatie plaatsvond heel veel tijd genomen door middel van consults, en mij heel goed uitgelegd wat ik
van mijn neusoperatie kon verwachten. Hij heeft mij eerlijk verteld dat elke operatie ongeacht wat je laat doen, een risico is verbonden.
Dr. Hoorweg heeft vantevoren duidelijk verteld welke resultaten mogelijk waren.
Uiteindelijk was ik degene die een beslissing heeft genomen om mij te laten operenen.
Met het resultaat ben ik zeer tevreden! Een 10 voor deze arts voor zijn expertise!!
Kortom: ik heb Dr. Hoorweg ervaren als een zeer deskundige arts, een arts met verstand van zaken.
Die tevens heel betrokken is bij zijn patienten.
Deze arts zou ik zeker aanbevelen bij kennissen/vrienden, als zij een goede deskundige arts zoeken.