Heeft er iemand ervaring dr. J.J. Hoorweg in Flevocliniq in Almere?

• F.Mohammadi

Klara Schreef:

——————————————————-

> Het gaat hier voornamelijk om neuscorrectie en

> andere esthetische ingrepen daar is ie echt

> dramatisch in. Gelukkig dat het voor jou beter is

> afgelopen maar ik ben levenslang verminkt!!

Beste Klara,

Via mijn zusje die vorig jaar door Dr. Hoorweg is geopereerd (neusoperatie) ben ik bij deze zeer deskunidige arts terechtgekomen.

De operatie van mijn zusje is uitstekend uitgevoerd. Ze krijgt van iedereen complimenten over haar neus.

Mijn zusje is tevens via via bij Dr. Hoorweg terechtgekomen, ook deze dame was zeer tevreden over haar neusoperatie die Dr. Hoorweg heeft gedaan.

Vandaar dat ik mij ook 1 augustus jl. heb laten opereren (neusoperatie) door Dr. Hoorweg.

Dr. Hoorweg heeft voor dat de operatie plaatsvond heel veel tijd genomen door middel van consults, en mij heel goed uitgelegd wat ik

van mijn neusoperatie kon verwachten. Hij heeft mij eerlijk verteld dat elke operatie ongeacht wat je laat doen, een risico is verbonden.

Dr. Hoorweg heeft vantevoren duidelijk verteld welke resultaten mogelijk waren.

Uiteindelijk was ik degene die een beslissing heeft genomen om mij te laten operenen.

Met het resultaat ben ik zeer tevreden! Een 10 voor deze arts voor zijn expertise!!

Kortom: ik heb Dr. Hoorweg ervaren als een zeer deskundige arts, een arts met verstand van zaken.

Die tevens heel betrokken is bij zijn patienten.

Deze arts zou ik zeker aanbevelen bij kennissen/vrienden, als zij een goede deskundige arts zoeken.

• F.Mohammadi

Via mijn zusje die vorig jaar door Dr. Hoorweg is geopereerd (neusoperatie) ben ik bij deze zeer deskunidige arts terechtgekomen.

De operatie van mijn zusje is uitstekend uitgevoerd. Ze krijgt van iedereen complimenten over haar neus.

Mijn zusje is tevens via via bij Dr. Hoorweg terechtgekomen, ook deze dame was zeer tevreden over haar operatie die Dr. Hoorweg heeft gedaan.

Vandaar dat ik mij ook 1 augustus jl. heb laten opereren (neusoperatie) door Dr. Hoorweg.

Dr. Hoorweg heeft voor dat de operatie plaatsvond heel veel tijd genomen door middel van consults, en mij heel goed uitgelegd wat ik

van mijn neusoperatie kon verwachten. Hij heeft mij eerlijk verteld dat elke operatie ongeacht wat je laat doen, een risico is verbonden.

Uiteindelijk was ik degene die een beslissing heeft genomen om mij te laten operenen.

Met het resultaat ben ik zeer tevreden! Een 10 voor deze arts voor zijn expertise!!

Kortom: ik heb Dr. Hoorweg ervaren als een zeer deskundige arts, een arts met verstand van zaken.

Deze arts zou ik zeker aanbevelen bij kennissen/vrienden, als zij een goede deskundige arts zoeken.

• F.Mohammadi

B Schreef:

——————————————————-

> NIET DOEN!!! ECHT EEN DRAMATISCHE ARTS!!!

Beste B,

Mijn zusje is tevens via via bij Dr. Hoorweg terechtgekomen, ook deze dame was zeer tevreden over haar operatie die Dr. Hoorweg heeft gedaan.

• F.Mohammadi

Beste Yolanda,

Mijn ervaring en die van mijn zusje waren super goed met deze deskundige arts.

Deze arts zou ik zeker aanbevelen bij kennissen/vrienden, als zij een goede deskundige arts zoeken!!

Jammer dat er personen op deze forum zo negatief over Dr. Hoorweg praten en deze deskundige arts een negatief imago geven.

Zoals ik hierboven reeds vermeld heb, hebben mijn zusje en ik en de dame via wie wij Dr. Hoorweg terecht zijn gekomen super goeie ervaring met deze arts. En onze neuscorrectie is perfect gedaan. Ik zou het zo weer door Dr. Hoorweg laten doen!!!!

Wellicht is het pracktisch om zelf eens met Dr. Hoorweg te gaan praten en je niet te laten beinvloeden door de negatieve berichtgeving op deze forum. Echt heel erg dat sommige mensen andere zo zwart kunnen maken.

Grt.,

F. Mohammadi

• Supervrouw

Tja ook mijn ervaring is niet best! Ik raad niemand deze arts aan. Ik begrijp als je een goede ervaring hebt dat je niet kunt begrijpen dat je iets negatiefs over deze arts op een forum zet. Maar ik wil het niet op m'n geweten hebben dat ik anderen niet gewaarschuwd heb. Goed te horen dat er mensen zijn met betere ervaringen maar ik denk wel dat je een groot risico neemt. De waarheid is hard… Ook voor z'n slachtoffers! Ik denk nog wel erger …daar is imagoschade echt helemaal niets bij! Hoop dat daar ook begrip voor is!

• Supervrouw

DUS ECHT NIET DOEN!

• Bnusmeier@hotmail.com

Mijn dochter is vorige week geopereerd door. Dr. J.J. Hoorweg. Het ging om een ooroperatie.

Ik kan niet anders zeggen dat we zeer tevreden zijn over de behandeling.

Mijn dochter is 5 jaar oud en de benadering naar haar toe was rustig en duidelijk ze werd goed betrokken bij het hele proces.

We zijn ook zeer tevreden met het eindresultaat.

• met. van ppeperstraten

Ja ik heb ervaring met dokter hoorweg.

Ben heel blij met hem heb nu veel meer lucht en zijn plastisch

chirurg ische werk is een mooi geheel geworden.

• Jen

Anonymous

Hoi allemaal,

Ik overweeg een neuscorrectie te laten doen . Heeft iemand ervaring met dr. J.J. Hoorweg in Flevoclinic ?

Ik hoor het graag.

Groetjes,

Yolande

Hi, Yolande. 

En heb je de operatie gedaan? 

Ben benieuwd. 

Jen

• Jack

​Apart from e-commerce development services, we even create an integrated app for you to engage more with your clients. shopify developers