Heeft er iemand ervaring dr. J.J. Hoorweg in Flevocliniq in Almere?

• Yolande

Hoi allemaal,

Ik overweeg een neuscorrectie te laten doen . Heeft iemand ervaring met dr. J.J. Hoorweg in Flevoclinic ?

Ik hoor het graag.

Groetjes,

Yolande

• klara

Hoi Yolande,

Ik ben geopereerd door dr Hoorweg en ik wil je best vertellen hoe mijn ervaringen zijn.

Ik geef je mijn emailadres en als je daar een bericht naar stuurt dan kan ik het beter vertellen.

Ik hoor graag van je!'

klara.rook01@gmail.com

Groetjes,

Klara

• B

NIET DOEN!!! ECHT EEN DRAMATISCHE ARTS!!!

• klara

Beste B,

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben ook verminkt door deze arts. Zou ik in contact met jou kunnen komen?

Ik ben heel benieuwd naar jouw verhaal…

Mijn email: klara.rook01@gmail.com

Gr Klara

• Demi

Jezus ik lees alleen maar slechte verhalen over deze wanarts! Verschrikkelijk gewoon. Ik heb zoveel spijt dat ik me door hem heb laten opereren…Het gaat toch over dr J.J Hoorweg?

Gr D

• Jeroen

Ik heb morgenvroeg een afspraak bij drs. J.J. Hoorweg KNO-arts in het MST te Enschede. Is dit dezelfde?? Kan bijna geen toeval zijn lijkt me?

• Klara

Hoi Jeroen,

Dat is hem ja. Ben je al bij hem geweest? Hij komt heel aardig over maar opereert waardeloos… Dus echt n serieuze waarschuwing laat je niet door hem opereren nu het kan!!!

Er zijn voldoende andere chirurgen die wel hun vak verstaan!!

Gr. Klara

• jschuiling@upcmail.nl

Tja, toch maar doorgezet. Was ook geen rocket science in dit geval. Heb 2 trommelvliesbuisjes geplaatst gekregen, das nu een week geleden en tot nu toe geen klachten, ben eigenlijk wel tevreden. Ook de behandeling en de uitleg voor tijdens en na was goed moet ik zeggen. Ik heb 2 KNO- kindjes dus ik wist wat ik kon en mocht verwachten en het is me al met al dus niet tegengevallen.

Blijft voor de andere posters hier natuurlijk enorm vervelend dat ze slechte ervaringen hebben. Ik denk dat ik vanwege de relatief eenvoudige ingreep goed weggekomen ben.

• Klara

Het gaat hier voornamelijk om neuscorrectie en andere esthetische ingrepen daar is ie echt dramatisch in. Gelukkig dat het voor jou beter is afgelopen maar ik ben levenslang verminkt!!

• YSF

Ik heb hele goede ervaringen met dr Hoorweg. Mijn zoontje is door hem geopereerd en dat is prima verlopen. Ik ben zelf ook door hem geopereerd. Een vrij ingrijpende operatie aan mijn oren. De voorlichting vooraf was uitgebreid, de operatie is geslaagd en de nazorg was prima. Een vriendelijke en zeer deskundige arts.