ooglidcorrectie bij kliniek ooglift in Maarssen, ervaringen?

  • Anela

    Aangezien kliniekervaring + google review mijn review niet posten. Kliniekervaring post trouwens alleen positieve reviews. Niet daarop afgaan of een kliniek goed is !!! Hier komt mijn review: 

    Er werd mij elke keer verteld dat het wel zal herstellen.Mijn ogen zien er rommelig uit en litteken is duidelijk aanwezig. Dit na 2 jaar en ik ben nu 28 jaar. Toevallig heeft mijn collega (nieuwe baan) hier ook een operatie gehad paar jaar geleden met precies dezelfde resultaten. Ik raad de kliniek niet aan. Ik ben zeer geduldig geweest en ben dom geweest eigenlijk om het te geloven dat het goed komt. Achteraf gezien was ik liever naar een plastic chirurg geweest. Niet blind op ervaringen van kliniekervaringen afgaan. Ik heb daar ook review geschreven die ze niet hebben geplaatst! Als je verder onderzoekt of kliniekervaringen.nl betrouwbaar is… maar goed dit heb ik achteraf pas gedaan. Balen voor mij! Hopelijk behoud ik je van een fout. Mocht je foto's willen dan kan je me mailen naar anelabektic28@gmail.com. Los van de littekens en geen strakke lijn heb ik nog altijd veel last van zwellingen. Er wordt ook niet meer op mijn mail gereageerd omdat ik hier advies over vroeg.

  • Esther

    Hi Anela, ik heb jou een e-mailbericht gestuurd. Misschien is deze bij ‘ongewenste post’ terecht gekomen.