ooglidcorrectie bij kliniek ooglift in Maarssen, ervaringen?

  • luna

    Hoi Remco,

    Mijn ogen zijn nu na 3 weken ook nog erg stijf, ook nog veel vocht in de binnenste ooghoeken en verdikkingen op de oogleden. Ook heb ik erg gebloed, dat zal er wel mee te maken hebben allemaal. Ik gebruik dezelfde zalf als jij. Vrees dat het een flinke tijd gaat duren voor het allemaal genezen is. Ben wel erg blij dat mijn oogleden weer zichtbaar zijn en dat mijn vermoeide blik weg is. De rest is een oefening in geduld vrees ik….

    Schrijf je hier af en toe nog wat over jouw genezingsproces?

    groet luna

  • hanny

    hallo allemaal

    ik heb het 9 maart laten doen.

    ik bloede ook hoor maar dat lag aan mijn hb gehalte, bloed erg snel.

    ik had links ook een bultje maar is sinds een week weggetrokken.

    ben er zeer tevreden ermee

    geen hoofdpijn meer

    geen norse blik meer

    en krijg komplimentjes van mensen die zeggen wat zie jij er goed uit

    en daar heb ik het allemaal voor gedaan toch

    groetjes hanny

  • Remco

    Fijn voor je Hanny dat je bultje weg is (tu)

    Ik ben nu ruim 3 maanden verder en had echt niet verwacht dat het er nu nog zo uit zou zien ( vocht en bobbelig)

    Verwacht ook niet dat het er nu zo ineens een stuk beter uit gaat zien. Dat gaat echt heel lang duren en dan is het nog maar de vraag of het mooi is omdat ik vind dat de huid bij mijn buitenste ooghoeken hangt (Droopy) Ik deed het inderdaad ook om er goed uit te zien en een heldere wakkere blik te hebben. Het is dat ik een bril draag die nog het een en ander verdoezeld anders zou ik zeker opmerkingen krijgen en dan bedoel ik geen positieve.

    Maar ik wacht zoals ik al eerder schreef af tot er een jaar om is en hoop dat het uiteindelijk toch mooi gaat worden .

    Ik vind trouwens wel dat ik veel lees dat mensen die bij ooglift zijn geweest veel gebloed hebben???? Ook op het andere forum En dat terwijl ik pas van een neef van mij hoorde die chirurg is dat de verdovingsvloeistof er ook voor zorgt dat er minimaal bloedverlies is. En je HB gehalte zegt trouwens iets over je ijzergehalte in je bloed,dus of je bloedarmoede hebt of niet en zegt niets over de dikte van je bloed dus het is onzin dat je daardoor meer gebloed zou hebben.

    Luna ook jij succes met je herstel ik wens je veel geduld toe .

  • luna

    Remco, ik bloedde veel omdat ik een erg hoge bloeddruk heb. Denk niet dat er enig verband is tussen Geerling en veel bloeden hoor. Waarschijnlijk zeggen andere artsen niet eens of een patient veel gebloed heeft.

  • Remco

    Hoi Luna

    Ik zeg ook niet dat het aan dr Geerling ligt maar het valt me gewoon op. Daarbij komt het dat ik in mijn omgeving erg veel mensen ken die hun bovenoogleden hebben laten corrigeren en die hadden geen van allen bloedingsproblemen,bobbels of langdurige vochtophopingen. (Kan best aan mij liggen maar ook aan hoe de operatie is uitgevoerd). Mensen om me heen kunnen zich goed voorstellen dat ik hier nu niet blij mee ben. Mijn uitstraling is er ondanks dat mijn oogleden weer zichtbaar zijn niet veel frisser op geworden omdat de buitenkant afhangt.(mijn ogen zien er nu droevig uit) Ik hoop maar dat dit door de zwelling en het vocht komt en dat het nog wegtrekt.

  • Frans

    Hoi Remco en Luna

    Ik ben op 8 februari 2010 geopereerd door dr Geerlings en alles is perfect verlopen ondanks dat ik bloedverdunners gebruikt weinig bloedingen.

    Ook de nazorg is uitstekend, neemt alle tijd voor je en de ontvangst is ook altijd hartelijk.

    Ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden over deze kliniek ben en zal ook aan iedereen die een ooglidcorrectie moet ondergaan deze kliniek aanraden

    gr frans

  • Remco

    Dag Frans

    Fijn voor je dat het goed is gegaan in een andere kliniek zou je met bloedverdunners niet eens geholpen worden!

    Dan heb jij dus geluk gehad en ik pech lijkt me.

  • Remco

    Frans nog even voor de duidelijkheid!

    Ik zeg niet dat ik niet prettig ben geholpen en ook ik vind de sfeer daar goed.

    Wat ik wel wil is dat mensen weten dat het herstel dus ook tegen kan vallen. Ik neem aan dat jij ook niet op een jaar herstel zit te wachten?

  • Remco

    Bedankt Luna voor je reactie op het andere forum!

  • luna

    Remco Schreef:

    ——————————————————-

    > Bedankt Luna voor je reactie op het andere forum!

    Graag gedaan, laat je even weten of je eraan kunt komen, is mss ook iets voor mij.