Velthuis kliniek

• hanneke

Dag Anna,

Ik heb ook afspraak staan voor 25 augustus in Velthuis Kliniek in Velp. Ik krijg een neuscorrectie. Velthuis kliniek staat wel goed bekend, maar de verhalen op dit forum maakt mij ook bang. Zodra je wat weet, wil je mij het ook laten weten. Ik weet er ook niet veel van. Waar vindt jou behandeling plaats?

groet,

Hanneke

• dahlia

??????? een neuscorrectie dmv fillers?? Fillers zijn helemaal niet geschikt om een neuscorrectie mee uit te voeren……google de rampverhalen maar!

• ellen

Klijnstra Schreef:

——————————————————-

> Nav mijn 2 berichtjes op het forum ben ik

> inmiddels persoonlijk benaderd door Dr Velthuis.

> Wat ik erg netjes vind. Dat doet mij goed.

> Ik wil jullie deze info niet onthouden. Wat hier

> verder uitkomt en of eea goedkomt met de deuk weet

> ik nog niet, maar ik hou jullie op

> de hoogte. In ieder geval respecteer ik het dat ik

> persoonlijk ben benaderd. Dus van mij nu een

> positief bericht over Velthuis.

Hoe is de afhandeling in de Velthuiskliniek verlopen?

• anna

Dag dames ik heb afspraak op 6 mei staan in helmond bij de arts John Krant,als ik de informatie mag geloven is hij arts met 25 jaar ervaring.In de info staat dat Bio-Alcamid zou geschiekt zijn voor de behandeling van de diepe groeven van de neus-lippen lijnen en van mondhoeken.Als ik hier over deze injektables lees durf ik het niet meer daarom vroeg ik of er dames hier op deze forum zijn die er ervaring hebben met dezeinjektables en of dat de moeite waard is????

• Annie

Lieve Anna,

Begin nooit met bio alcamid of andere permanente fillers. Lees de gruwelverhalen maar op de verschillende forums.

Ik zelf durf al meer dan 5 jaar niet meer buiten te komen aangezien ik door de bio alcamid zo vreselijk verminkt ben.

Vriendelijke groetjes

• anna

Dag Annie bedankt voor jou reaktie,wat erg voor je, ik hoop echter dat het nog goed zou komen.Als ik zo lees hier, dan is het toch verschrikkelijk dat deze middel word nog gebruikt.Ik wens jou veel sterkte toe, bedankt voor de warschuwing.

• dahlia

Tenminste, dat neem ik even aan na het lezen van je postje/vraag.

• anna

Dag Dahlia,ik begrijp jou reaktie niet helemaal,wat is nou zooooo grappig aan????

• Dahlia

Nou ja, deze hele draad en nog ettelijke andere draden bestaat uit horroverhalen over fillers en jij gaat uitgerekend in deze draad vragen naar ervaring met behandeling dmv fillers?!

Nota bene voor je neus………….geen enkele filler is geschikt om een neus mee te doen ivm huid en bloedvaten. Ophopingen, onstekingen, etcetc kunnen het gevolg zijn.

• anna

Dag Dahlia,ik begrijp jou punt,als je goed gelezen had dan ben ik niet die enige die om adwies vraagd.Angezien dat ik weinig ervaring heb ben ik hier terecht gekomen,ik vind het heel erg wat all die mensen is overkomen en wilde niemand pijn doen ,jammer dat je zo reageerd!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.