Velthuis kliniek

• nanda

Hallo Natascha,

bedankt voorje reactie,kun je me het adres van die kliniek geven?

Groet Nanda

• Peter Velthuis

Beste allemaal,

Als directeur van de Velthuis Kliniek lijkt het mij goed om op deze berichten te reageren. Ik betreur het zeer dat het beeld leeft dat de Velthuis Kliniek niet serieus met problemen of klachten om zou gaan. Wij proberen onze patiënten juist zo goed en zorgvuldig mogelijk te helpen, ook als het een keer niet zo loopt als verwacht. Ik zou aan een ieder van jullie die dat wil, willen vragen om mij zijn/haar contactgegevens te mailen via info@velthuiskliniek.nl. Dan neem ik contact met iedereen op en zullen we gezamenlijk gaan zoeken naar een zo goed mogelijke oplossing.

Met vriendelijke groet, Peter Velthuis

• Klijnstra

Ik begrijp helemaal niets van dat bericht van Peter Velthuis. Ook ik heb heel veel ellende gehad met bio alcamid, bij de Velthuis Kliniek ingespoten. Na 2 abcessen en 4 x lipofilling wat niet aansluit omdat ik door die ellende van bio alcamid 2 holtes heb in mijn wang. Ik ben diverse keren bij Velthuis geweest. Wat hij dan aanbied is dat je

lekker verder behandelt gaat worden en daar gewoon voor moet betalen. Dit lijkt me niet okay! Ik ben nu verminkt en verwacht van een Velthuis Kliniek dat zij dan aanbieden om hun best te doen de verminking op te lossen ZONDER daarvoor aan mij kosten door te berekenen. Zij hebben het verkloot dus moeten het dan netjes oplossen. Elke keer zou ik worden teruggebeld maar ik hoor niets. Of ik krijg een brief dat ik dan iets korting krijg maar alsnog 4500 moet betalen voor een facelift in de hoop dat de enorme deuk in mijn gezicht iets minder wordt. Met een facelift ben ik er nog niet. De laatste keer dat ik er was, is geprobeerd wat bio alcamid weg te halen. is niet gelukt, wel dat ik er NOG een deuk bij heb in mijn andere wang nu. (blijkbaar is er vet weggezogen). Toen kreeg ik in ene een heel ander advies: om er maar sculptra in te laten spuiten. Sculptra is ook een omstreden middel, Connie breukhoven haar gezicht zit er vol mee, ook met bobbels. Zijn ook allemaal narigheden mee ontstaan. En wat gaat dat kosten vroeg ik? daar word u over gebeld, OF we evt korting kunnen geven, waarop ik zei dat ik natuurlijk wel verwacht dat dit uit het ‘speciale potje voor dit soort gevallen’ wordt betaald. Paar keer over gebeld, nooit meer teruggebeld. Ze nemen mij iig niet serieus. Oh ja, bij het eerste gesprek bij Dr Velthuis zelf was hij erg geschrokken mij te zien. Dat het zo erg is, had in niet verwacht zei hij toen. Ik ga er alles aan doen het vertrouwen terug te winnnen.

Niet dus…. Ze laten je gewoon in de kou staan. Ben zo teleurgesteld. Als je een verminking maakt, los het dan op….

mw Klijnstra

• natascha68

u heeft helemaal gelijk mevrouw Klijnstra dit is wat ik de mensen die dit forum bezoeken probeer duidelijk te maken. Mij hebben ze ook in de kou laten staan na een complicatie met bio alcamid .Ga er ook nooit meer naar toe! In uw geval zou ik proberen via de palsgroep een schade claim in te dienen!! bent u nog ergens anders in behandeling? Dr kouwenberg in het slingerlandziekenhuis doetinchem heeft al veel mensen geholpen met complicaties van bio alcamid

met vr groet en sterkte

• Klijnstra

Dr Kouwenberg ken ik niet. Is dat via Sylvia? Doet hij alles via de verzekering?

Het bio alcamid zit gemigreerd door mijn hele gezicht. En ik heb dus een gigantische deuk in mijn rechterwang.

Ik ben er overigens van overtuigd dat ik nav mijn bericht voor Dr Velthuis wederom niets zal horen van zijn toko.

Destijds koos ik voor de naam Velthuis, die leek erg betrouwbaar en hij schuift alles af op Dr van der elzen die

toen bij hem werkte voor de Velthuis kliniek. Maar zij was maar een klein radartje in het grote geheel van Velthuis.

Dat ik toevallig Dr van der Elzen toegewezen kreeg voor de behandelingen is geen reden alls op haar af te schuiven.

Ik wil dat het door Velthuis wordt opgelost. Voor zijn kliniek en naam heb ik gekozen.

• Klijnstra

Nav mijn 2 berichtjes op het forum ben ik inmiddels persoonlijk benaderd door Dr Velthuis. Wat ik erg netjes vind. Dat doet mij goed.

Ik wil jullie deze info niet onthouden. Wat hier verder uitkomt en of eea goedkomt met de deuk weet ik nog niet, maar ik hou jullie op

de hoogte. In ieder geval respecteer ik het dat ik persoonlijk ben benaderd. Dus van mij nu een positief bericht over Velthuis.

• natascha68

okay het voordeel van de twijfel laat je wel weten of het goed afloopt. Ik ben toen ook gewoon afgewinpeld bij de velthuiskliniek dan ga ik ook weer contact met ze opnemen

groetjes Natascha

• ellen

Hallo Lotte,

Ik ben ook naar het Velthuiskliniek gegaan om de bio alcamid te laten verwijderen. Het is nogal zichtbaar geworden.

Door alle negatieve berichten was ik wel nerveus hoe het zou aflopen. Ook bij mij is het door Helga vd Elzen ingespoten.

Ik heb nu een afspraak om het in juni te laten verwijderen.

Ik zal na de behandeling wel iets laten weten.

• natascha68

laat graag iets weten

alvast bedankt en hoelang is het bij jou geleden en wat is de hoeveelheid

ben erg benieuwd

groetjes natascha

• anna

Goeden middag ,ik will op 6 mei mijn neus laten corregieren door injektabels (fillers) maar moet eerlijk zeggen naar alles wat ik hier heb gelezen durf ik het niet meer.Is er iemand die zo''n correktie heeft laten doen?Zou graag wat meer willen weten.Alfast bedankt Anna

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.