Schaamlip Correctie en Vagina Verjonging

• Sjim

Hoi,

via NU.nl met een bericht over een kliniek die moet sluiten kwam ik bij jullie berichten terecht. Ik heb twee langere relaties gehad. De eerste had mooie grote schaamlippen, de tweede schattige kleine. Als ik zou mogen kiezen dan via ik ze liever wat grotere. Als ik zou moeten aangeven waarom, dan zou ik zeggen omdat ik het mooier vind om wat te kunnen zien. Maar ik vind de meeste veranderingen aan een lichaam niet mooi. Ik doe bijvoorbeeld mee met de Playboy Breast test. (elke dag een email en dan moet je aangeven echt of nep) Uiteraard begrijp ik dat het soms wel goed kan zijn om bij hele kleine borsten, iets grotere te krijgen en bij te grote een afslanking. En daar is iedereen ook gelukkig vrij in om te doen en laten.

Ik heb t er soms met mijn vrienden over en ik zou er geen 1 kunnen opnoemen die het mooi vind dat een vrouw van een cup B of C naar een D of E gaat. Ik zal eens vragen wat ze van de schaamlippen vinden.

tot hoi

Sjim

• Anne

Elke vagina ziet er anders uit. Iedereen vind iets anders mooi dan een ander.

Als je onwijs last heb met bijvoorbeeld fietsen of iets dergelijks of net zoals Sabine een minder sexleven heeft gekregen door de zwangerschappen dan moet je het vooral doen. Het kan tegenwoordig allemaal waarom zou je het niet doen??

• dododo

Hallo vrouwen hier,

Ik denk ook heel vaak waarom vrouwen zo veel ervoor over hebben zich mooi te laten maken. B.v. een buikcorrectie en dan lopen ze naast een man met een buik van hier tot ginder. Ik heb ook een buikwandcorrectie laten doen. En waarom? Omdat ik dol op leuke kleren ben en die leuke kleren veel leuker staan als je niet zon vetrol hebt. Een man hoef ik niet meer. Is alleen maar een blok aan mn been.

Maar idd ik verbaas me ook vaak hoe lelijk nederlandse mannen zijn. Dunne pootjes en dan een megabuik erboven.Vette onderkin. Laatste tijd valt me ook op dat veel mannen borsten hebben. Klein kinnetje. Platte kont. Kale kop. Onverzorgde tanden. (k ben 56 dus ik heb t over mannn van mijn leeftijd) Maar bij jongere zie ik t oo al wel veel. Maar wat nog het aller allerergste is ze zijn ook nog zo boers als de pest. Galant dat woord kennen ze niet eens.

O ja nog een. Veel mannen van die leeftijd ruiken ook niet fris. Pffffffffffffffffffffffffffff walgelijk

plus dat ze een plaatvoor hun kop hebben.

Zo nu zal iedereen zeggen dit is een mannenhaatster. Nou nee zoveel energie steek ik er niet in. Het i gewoon de realiteit wat ik schrijf. Kmt ook door de vrouwen zelf. Ze kijken vaak op tegen mannen hoe lelijk en hoe boers ze ook zijn. Tja en dan gaan de mannen zo denken he.

• gerda

Ik ben ook absoluut geen mannenhaatster,maar we kunnen mannen ook afkeuren als we willen dan,maar misschien hebben we iets meer fatsoen .

Daarbij vind ik het heel gemeen als je man je na kinderen te hebben gekregen afkeurd.Heb je zelf last van je schaamlippen of ben je“te groot geschapen”wat ik overigens niet snel kan geloven,dan moet je zo n opratie misschien wel overwegen,alhoewel ik niet echt denk dat de sex daarbij beter word,misschien wel pijnlijker.Ik dacht dat klaarkomen meer kwam door je clitorus dan door je vagina,maar misschien heb ik dat ook mis.Ik heb ooit gelezen,als er zoveel gevoel in je vagina zou zitten,een bevalling niet uit te houden is van de pijn.In ieder geval ik heb nergens last van na 2 flinke kinderen