Schaamlip Correctie en Vagina Verjonging

• suzanne smink

Ik ben een student aan de HKU. Ik ben bezig met research over Schaamlip Correcties en Vagina Verjonging. Ik ben erg benieuwd naar de beweegredenen van vrouwen om deze ingrepen te ondergaan. En dan met name de schoonheidsredenen. Ik zou graag iemand interviewen die mij hier uit eigen ervaring wat over kan vertellen. Dit interview word enkel op school in de les worden vertoond. Geïnteresseerden kunnen een email sturen naar suzanne_smink@hotmail.com. Ik zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

• Karin

Er stond laatst een stukje in de Libelle van een mevrouw waarin ze vertelde dat ze niet snapte dat vrouwen zoveel aan zichzelf wilden veranderen terwijl de Nederlandse man doorsnee zo ontzettend lelijk is. Ze heeft nog gelijk ook. Als je een operatie overweegt doe het dan vooral voor jezelf en niet voor een ander. Het is nogal wat zo'n ingreep. Het lijkt Somalië wel met een soort van besnijdenis. Doodeng vind ik het en is het wel echt nodig.

• suzanne smink

Er zijn wel meer mensen die dit vinden inderdaad. En juist daarom ben ik erg benieuwd waarom iemand dit zou willen laten doen en ik zou graag een vrouw willen interviewen die het heeft laten doen.

• gerda

Ik ken wel iemand die een schaamlipcorrectie heeft laten doen,omdat haar schaamlippen erg groot waren uitgevallen.Maar ik denk niet dat ze persoonlijk benaderd zou willen worden,je loopt er niet mee te koop neem ik aan.Ik weet wel dat ze erg veel last had,met fietsen enz.

.Tja en die vaginaverjonging,volgens mij komt dat omdat de vrouwen zich scheren en denken :wat is dit of dat raar,en dat mannen zeggen(je vagina is wel wijd geworden na de bevalling,of oww die zal wel n grote hebben)Als mijn man zoiets zou zeggen,kon hij wel rechtstreeks de keien op.Of.omdat ze ouder en rimpeligger worden en ook een mooie onderkant willen hebben haha.

• Karin