Schaamlip Correctie en Vagina Verjonging

• suzanne smink

Ik ben een student aan de HKU. Ik ben bezig met research over Schaamlip Correcties en Vagina Verjonging. Ik ben erg benieuwd naar de beweegredenen van vrouwen om deze ingrepen te ondergaan. En dan met name de schoonheidsredenen. Ik zou graag iemand interviewen die mij hier uit eigen ervaring wat over kan vertellen. Dit interview word enkel op school in de les worden vertoond. Geïnteresseerden kunnen een email sturen naar suzanne_smink@hotmail.com. Ik zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

• Karin

Er stond laatst een stukje in de Libelle van een mevrouw waarin ze vertelde dat ze niet snapte dat vrouwen zoveel aan zichzelf wilden veranderen terwijl de Nederlandse man doorsnee zo ontzettend lelijk is. Ze heeft nog gelijk ook. Als je een operatie overweegt doe het dan vooral voor jezelf en niet voor een ander. Het is nogal wat zo'n ingreep. Het lijkt Somalië wel met een soort van besnijdenis. Doodeng vind ik het en is het wel echt nodig.

• suzanne smink

Er zijn wel meer mensen die dit vinden inderdaad. En juist daarom ben ik erg benieuwd waarom iemand dit zou willen laten doen en ik zou graag een vrouw willen interviewen die het heeft laten doen.

• gerda

Ik ken wel iemand die een schaamlipcorrectie heeft laten doen,omdat haar schaamlippen erg groot waren uitgevallen.Maar ik denk niet dat ze persoonlijk benaderd zou willen worden,je loopt er niet mee te koop neem ik aan.Ik weet wel dat ze erg veel last had,met fietsen enz.

.Tja en die vaginaverjonging,volgens mij komt dat omdat de vrouwen zich scheren en denken :wat is dit of dat raar,en dat mannen zeggen(je vagina is wel wijd geworden na de bevalling,of oww die zal wel n grote hebben)Als mijn man zoiets zou zeggen,kon hij wel rechtstreeks de keien op.Of.omdat ze ouder en rimpeligger worden en ook een mooie onderkant willen hebben haha.

• Karin

Vrouwen zijn veel te kritisch op zichzelf. Ik vind ook dat als je partner wat negatiefs over je onderkant te zeggen heeft hij meteen kan vertrekken, want dan houdt hij niet echt van je. Het is natuurlijk een andere verhaal als je last hebt van je te grote schaamlippen. Weetje dat er ook mannen zijn met hele slappe ballen…Ik heb er nog nooit van gehoord dat deze mannen zich laten opereren laat staan er een probleem van maken. We moeten ons vooral niet gek laten maken door zielige mannetjes. Vrouwen zijn zoveel sterker dan mannen, als wij dat eens zouden beseffen..

• gerda

Ja mannen met lange losse ballen…meld je eens,zou ik echt benieuwd naar zijn hahaha,maar denk dat er hier meer vrouwen zitten.

Oja bovenaan is er iemand die de operatie heeft ondergaan.

en een vrouw wil het laten doen.Ze schrijft dat ze de operatie wil laten doen,is natuurlijk ook haar eigen keuze,maar haar man is niet groot geschapen,dus het kan ook aan hem kiggen dat ze weinig voelt,of zit ik nu fout?Ik heb ooit gelezen dat een vagina zich altijd aanpast.

• Karin

Haha, zo heb ik het nog nooit bekeken, maar misschien is dat soms de oorzaak wel. Dames, leg het probleem eens bij de heren voor…

We moeten toch maar eens meer de mannen onder de loep nemen die zo vreselijk gemeen over vrouwen kunnen oordelen die er z.g. niet uitzien. Misschien hebben de heren wel een enorm minderwaardigheidscomplex en proberen zij het probleem bij onzekere vrouwen neer te leggen.

• Karin

Ik heb ook begrepen dat een vagina zich aanpast. Eerlijk gezegd doen wij vrouwen dat met alles al.

• gerda

Ja klopt,dus eigenlijk horen we hier niet te zijn,we zijn al perfect ,hihi

• sabine

hallo dames,

ik wil hier wel even op reageren, en ik wil er ook wel aan mee werken voor je onderzoek/intervieuw. ik zit er namelijk over te denken om deze operatie te ondergaan.

na 2 zwangerschappen en 2 prachtige kinderen verder ben ik op sexueel gebied

niet echt actief meer , mn vriend is om eerlijk te zijn vrij klein geschapen en tja dan begrijp je het probleem wel!!…ik doe veel bekkenspieroefen. en ik moet zeggen dat helpt wel een beetje maar om eerlijk te zijn is mijn sexleven nu echt waardeloos!!ik vind het daarom erg fijn om te weten dat we hier wel een oplossing voor hebben doormiddel van een operatie.

tenslotte wil ik niet dat mijn relatie stuk loopt doordat we te weinig sex hebben.

en hier ook weer mijn kinderen het duppen van zijn!!

dan der bij ik wil zelf ook erg graag weer echt genieten van sex!!

dus genoeg redenen om deze operatie te ondergaan lijkt me!!

ik wil natuurlijk wel eerst weten hoe en wat deze operatie inhoud en een onderzoek ondergaan en dan moet ik het geld nog bij elkaar sparen!!