tca heeft de huid onder de ogen verpest

• liesbeth

Hallo,

Ik had graag het adres waar ik de hyaluronzuurpoeder kan bestellen.

Ik ben wel ingespoten met hyaluronzuur en koop ook wel cremes waar hyaluron in zit maar mijn huid is erg craquele en ik wil nog niet aan de chemische peelings.

Trekt het hyaluronpoeder in de huid?

Ben benieuwd naar jullie reactie's

Liesbeth

• Natalie

Graag gedaan, ik heb /had erg te doen met je verhaal. Ik kan me zo goed voorstellen hoe wanhopig je je gevoeld moet hebben. Maar ik vermoed dat het de goede kant op gaat. Het heeft waarschijnlijk de tijd nodig. Van de huid kan ik me nog herinneren (biologie) dat de huid omhoog groeit en dat er steeds een laagje bij zou komen en ook weer eraf gaat. Dus wieweet hoe goed het nog gaat opknappen.

Groetjes Natalie, ene…………..ga ook weer een beetje genieten van de zomer, anders gaan alle mooie dingen aan je voorbij, die huid kan ondertussen ook gewoon herstellen.

dag!

• liesbeth236

Hallo Metalsia,

Hoe gaat het nu met je huid? Alweer een beetje beter?

Ik krijg volgende week ook een TCA peeling en zie er een beetje tegen op. Na hoevell dage ben je weer toonbaar. Ik kan geen vrij krijgen en werk aan een receptie. Zou ik wel kunnen gaan werken.

Heb jij de vorige peelings zelf gedaan en waar heb je de peeling besteld?

Het lijkt mij zo eng om het zelf te doen. oe lang moet de peeling blijven zitten en is de pijn uit te houden/

Ik denk wel dat de vorige peelings bij jou goed gegaan zijn anders had je geen peeling bij je ogen gedaan, lijkt mij.

Ik wens je sterkte.

Groetjes,

Liesbeth