Hoi Metalsia,
Jeetje wat jammer dat je niet daadwerkelijk wijzer bent geworden van die dermatoloog. Maar het kan zo zijn dat hij zelf ook geen raad/oplossing wist. Het scheelt natuurlijk wel dat hij de behandeling niet heeft uitgevoerd en dat hij dan ook niet kan weten hoe het daarvoor uitzag. De enige die dat weet ben je zelf. Wat dat betreft zal jij heus wel weten dat het er nu slechter uit ziet dan voorheen, daar is geen twijfel over mogelijk.
Maar het kan ook zo zijn dat die dermatoloog dat zegt uit “onmacht” hij weet niet hoe hij het moet oplossen.
Ik noem het maar weer de “pappen en nathouden-methode” die ik zelf ook bij artsen heb moeten ondergaan. Totdat je komt bij iemand die je wel echt advies kan geven, die er mee aan de slag kan. Ik zou als ik jouw was verder gaan zoeken in plaats van je tijd voor de spiegel door te brengen. het is kostbare tijd benut die goed. Ga eens op zoek naar een echte expert op het gebied van huid, je hebt natuurlijk onder de dermatologen goede en ietsje minder goede artsen. En misschien wat Bianca zegt dat dat ook iets is maar ik zou even niet experimenteren. Laat je deskundig adviseren. En wat kan je huisarts voor je doen?
Dat kost je niets, en die kan zo maar met een super goede tip komen waar jij en ik en al die anderen nog niet aan gedacht hebben.
Wens je heel veel sterkte is je huid ondertussen ietsje vooruit gegaan in dikte of is het nog precies hetzelfde?
groetjes Natalie