Ik ben door Nolst geopereerd.
En zoals ik uit andere verhalen van ‘R’ op het forum begrijp komt bij hem/haar de hump steeds terug. waardoor het er nogal vreemd uitziet gezien de rest van de neus wel verlaagd is. Dan plaatsen ze er dus iets achter zodat je neus weer recht loopt en ben je in feite weer terug bij af. (en heb je dus veel geld verkwanseld en ellende gehad.)
Bij mij is het geloof ik niet het geval, al ben ik nog wel ontevreden omdat er rechts nog wel duidelijk een hump zit.
Verder steekt er dus een botje uit wat iedereen dus serieus heel erg opvalt. het hoort er niet te zitten. er zit ook een deukje in mn neus wat terug opgevuld moet worden waarschijnlijk.
Ik zie het dus wel…
Lhuis is zijn operatie afspraak met mij nooit nagekomen. Heeft een maand geduurd voordat ik mn geld van ze terug had. Bovendien zei die tegen iemand anders die er op consult was geweest dat een na-correctie niet gratis was toen ze er specifiek naar vroeg.
Nolst is daar gelukkig wel heel duidelijk in, anders had ik nu dus helemaal in de problemen gezeten….
Het verschil tussen Lhuis en Nolst is dat Lhuis je helemaal een minderwaardigheids complex geeft (mij tenminste wel) en Nolst juist zelfvertrouwen probeert te geven.
Wellicht dat R daarom zo positief is over Nolst.
Nolst geeft ook heel veel informatie over de operatie/herstel…