kliniek in Genk België

• bernadet

Ik had een hele lange reactie gegeven op je berichtje, maar op een of andere manier is het niet geplaatst..en om nu weer mijn hele verhaal te vertellen.

Meld je maar bij Sylia, zij zal je de juiste adressen geven.

Ik wens je heel veel succes.

legaalverminkt@live. nl ( het mailadres van Sylvia Veerman).

• tijgertje

Ik heb net een reactie gegeven op een ander topic, ziekenhuizen in Belgie betrouwbaar?

Ik zal hem hier nog een keer plaatsen, zodat de mensen die reactie niet zien, hem hier wel kunnen zien.

En 2 keer tikken heeft geen zin.

Als mensen die hier hun reactie nog twijfelen aan de waarheid die hier verteld is, de trieste verhalen om te waarschuwen voor deze man en zijn kliniek dan moet je maar eens terug kijken op de uitzending van gisteravond van Das je goed recht.

Deze kun je vinden bij uitzending gemist en dan de titel intikken.

Ik was weer sprakeloos over het wel en wee van de kliniek.

Vrouwen die borstimplantaten hadden aan laten brengen, een maat besteld hadden, wakker worden en een hele andere vorm of maat hadden.

Dan de directeur die dit had gedaan erover aanspreken, en letterlijk werden uitgescholden door hem.

Dan moest ze maar terug komen en dan werden er wel nieuwe ingezet, of je dat zo even weer doet in een jaar tijd.

Waarom andere implantaten….omdat de gevraagde niet op voorraad waren en hij er gewoon andere in had gezet.

De vrouwen die heel veel vocht vast hielden, borsten gewoon misvormd waren, een grote dan de andere….anwoord van de bewuste man…

daar moet je dan maar mee leren leven, haal ze er maar uit…o…maar dan is mijn vel toch opgerekt als ik ze er uit laat halen…ja mevrouke..daar moet u dan maar mee leren leven..

Een verborgen camera is daar geweest, en werkelijk waar…ik herkende de kliniek, de stem van deze man…en het ergste moest nog komen…toen met de opnames had bekeken, en hem er daarna mee confronteerde….toen heeft hij werkelijk waar alles wat hier staat…eer aan gedaan…we hebben alles nog te zacht uitgedrukt.

Wij hollanders daar had hij geen goed woord voor, men opereert zonder narcotiseur, met alle gevolgen van dien, net zoals bij mij, dat de verdocving niet hielp en ik alles gewoon live heb mee mogen maken, en het wel zo voorbij zou zijn,ipv de persoon in kwestie verdoven, nee zeker als je een correctie laat doen dan kost dat weer geld.

ik lag daar op het bloed van de vorige, van een gezichtsbehandeling voor mij, daar op die plek allemaal bloed lag, en lager op de tafel ook bloed van iemand die haar benen had laten corrigeren, net als ik.

Ik heb net als Bernadet mijn verhaal verteld, omdat ze heel moedig is, ik heb de afgelopen dagen de berichten weer langst zien komen, dat ik dacht…waarom is er hier een persoon die het allemaal zo tegenspreekt, of we voor onze lol hier ons bloot geven…jemig…Op het laatst gaat het eigenlijk niet meer om het gebeurde maar om iemand te kleineren.

Of werkt die persoon zelf in de kliniek….?Dan is het duidelijk!!!

De man schold werkelijk de journalist uit met woorden…die ik nooit zou gebruiken, ook niet naar hem na alles wat hier staat beschreven.

Hij laat zichzelf inderdaad helemaal gaan tijdens een gesprek…en daarmee zijn ware aard laten zien…daar heb je weer andere klinieken voor denk ik dan…

Ik denk dat jullie zelf maar eens moeten terug kijken dan weten jullie dat deze man nooit meer een vrouw mag aanraken!!!

Das je goed recht, sbs6, terug kijken bij gemiste uitzending, het is ongeveer halverwege.

Ik wens door niemand …wijf uitgemaakt te worden, mannen die dat doen hebben geen respect voor de vrouw, dus waarom zou die man een vrouw nog mogen behandelen, je zou bijna denken…is hij wel een pc.

Het vervolgen van deze man voor vrouwen die in Belgie zich laten behandelen is bijna niet mogelijk , in ieder geval niet in Nederland.

Daar moet je een Belgische advocaat voor nemen.

Kijk de uitzending zelf maar en huiver….

Bernadet…ik hoop dat je die brief die je me had geschreven(mail) je me die nog stuurt, zodat ik je kan steunen, ik heb bewondering voor je moed…en dat hebben meermensen hier, en na het zien van de uitzending….moeten zelfs de ongelovigen hier toegeven dat het echt foute boel is daar.

Wanneer mensen hun mening geven, is dat alleen maar een waarschuwing…omdat we dat geen ander gunnen om verminkt te worden.

groeten tijgertje

• bernadet

Tijgertje, ik lees nu pas je berichtje. Je kunt mijn e-mailadres via legaalverminkt.nl vinden. Ik geef het door aan Sylvia. Het is fijn als wij elkaar kunnen blijven steunen.