kliniek in Genk België

• Francisca

Is die man echt een arts, of is hij ontsnapt uit een psychiatrische inrichting…..

wat een griezel !

• gerda

Hallo Bernadet,

als het goed is heeft ze zich daar al aangemeld,ik heb haar dat doorgegeven,en Emma,nee het was niet gewoon n beetje vocht,ik weet niet precies maar het had iets met de lympfe te maken.Zij is jaren naar het streek ziekenhuis moeten gaan,naar zn therapeut.Nu zijn haar benen weer “normaal ”

• Bernadet

Ik denk het tweede…gezien de resultaten van mijn operatie en van alle anderen die hij dood ongelukkig en ziek heeft gemaakt.

• Bernadet

Ik heb na mijn mini-lift ook nog maanden lymfe drainage moeten ondergaan omdat dat ik een enorme bult op mijn wang had. Het is nu bijna 9 maanden en mijn wangen zijn nog veel dikker dan normaal. Ik had zo'n andere verwachting van mijn operatie, het is alleen maar ellende tot nu toe. Wil je het nog eens aan je schoonzus vragen. Laat haar vooral een klacht indienen bij Sylvia.

• Dahlia

Hoi Bernadette,

jij natuurlijk ook heel fijne dagen toegewenst! En om ongelovige lezers hier te laten zien dat je wel degelijk de waarheid spreekt hierbij de volgende link met getuigenissen van dezelfde strekking als die van jou:

http://www.makemeheal.com/directory/viewall.php?userentry_id=2628

Groetjes,

Dahlia

• Bernadet

Ik hoef niets meer te zeggen. Ik ben dus niet de enige die door deze meneer de direkteur is verminkt.

Heeft deze man nou werkelijk helemaal geen gevoel in zijn lijf of haat hij vrouwen zo erg dat hij met opzet mensen doodongelukkig maakt?

• J.

Bernadet,

Wat goed dat je nog steeds volhoudt om mensen voor deze man te waarschuwen! Ik wens je heel veel sterkte in 2009 en hoop dat alles wat beter gaat worden met je gezicht. Bernadet schreef:

>

> Ik denk het tweede…gezien de resultaten van mijn operatie

> en van alle anderen die hij dood ongelukkig en ziek heeft

> gemaakt.

• tijgertje

Heb zojuist mijn verhaal geschreven over hen, aangaande mijn liposuctie.

Had echter niet de naam van de kliniek gemeld daar ik dacht dat het niet mocht.

ik wens iedereen sterkte hier, en mooi dat men op deze manier mensen kan waarschuwen.

jammer dat ik het te laat heb opgemerkt.

groeten Tijgertje

• bernadet

Ook voor mij is het te laat.

Ik heb bij je andere reactie gevraagd je te melden bij Sylvia Veerman. Je bent namelijk de zoveelste die in de ellende zit door deze man.

legaalverminkt@live.nl

www.legaalverminkt.nl

• tijgertje

Hallo Bernadet,

Ik heb je verhaal gelezen, en de tranen stonden me in de ogen.

Toen ik daar lag voor de 2e keer voor de correctie, die zoals ik al beschreef verschrikkelijk was, was er dus een dame zoals ze dat daar zo mooi zeggen, waarvan ze een telefoontje hadden gekregen en een foto via e mail hoe ze er uit zag.

ik denk dat jij dat bent geweest, ik was nl rond die periode behandeld door zijn collega, dus niet door de eigenaar van de kliniek.

Ik ken hem wel, hem hem ook gesproken omdat ik de 1e keer niet tevreden was over de resultaten.

Wij vonden het toen al een vreemde zelfingenomen man, een heel verhaal over de nieuwe ontwikkelingen in Amerika en zijn boek…dat men eens meer naar het eetpatroon moest kijken, de darmen waren vaak de oorzaak van de dikke buiken.

Ik had een schildklierprobleem waar door ik in een korte tijd 15 kilo was aangekomen, die kreeg ik er ook niet meer af, men zei tegen mij, ben je zwanger…ik was toen al 50 en dat is niet leuk om te horen.

Er was bijna 5 liter vet weggezogen kreeg ik te horen, dus dat was behoorlijk.

wanneer men denkt dat de lipo heilig is…dan moet ik dat uit ervaring tegenspreken.

Ik ben nu aan het Bakkeren, het komt nl op andere plaatsen er aan.

Mijn bovenbenen zijn helaas verpest, terwijl ik daarvoor altijd complimenten kreeg voor mijn mooie benen, tot die kilo's daar kwamen zitten….en daarna de behandelingen.

De arts die mij hielp en zag dat ik alles voelde bij de benen de 2e keer, had op dat moment verdoving bij moeten geven ipv zeggen dat ik de kiezen op elkaar moest houden, dat het inderdaad erg pijnlijk was.

Ik heb je stuk gelezen over de hygiëne aldaar, dat is me niet zo opgevallen eerlijk gezegd, maar bacteriën zie je ook niet…dat zit het probleem.

Ik heb zelf op een gewone OK in een ziekenhuis in Nederland tijdens een operatie aan mijn nek een bacterie opgelopen waar door na een week de hele boel is gaan ontsteken met alle gevolgen van doen, een spoedoperatie er achteraan, maar ook te laat…de zenuwen aangetast en zit ik thuis met uitval en pijnen.

Dus het hoeft niet altijd in een prive kliniek te gebeuren, ik heb toen ook alles willen doen tegen het ziekenhuis, moest mijn huis verkopen door dat ik de WAO inkwam, en had er geen geld voor om te procederen.

Dus na die ellendige periode, had ik net als jij behoefte om er weer aardig uit te zien, ipv iedere keer te horen dat ik zo dik was, ik had daarvoor maatje 36 en toen 42 - 44.

Ik kan het nog verbergen met kleding maar in je gezicht zoals jij en die anderen, dat lijkt me verschrikkelijk.

Het is niet heilig de make overs, dat weet ik inmiddels ook, maar er zijn ook goede pc-en.

Ik zou graag de adressen willen van die klinieken, heb jij die?

Hoe gaat het nu met je?

groetjes