neuscorrectie+ onderooglid (diep en donker

• neusie

Hoi hoi,

Super bedankt voor je reactie. Een neuscorrectie in Iran stond eigenlijk bovenaan mijn lijstje. Maar het is nogal een lastige opgave, zoals jij al zei daar naartoe gaan, verblijf enzovoorts. En dan komt er nog eens bij dat ik geen Iraanse ben dus geen flauw idee heb hoe ik me daar zou moeten redden. Toch vind ik dat ze daar de neuscorrecties het mooist uitvoeren en er echt verstand van hebben. Inmiddels heb ik een PC gevonden die het voor 2000 euro doet in Utrecht bij het diakonessen ziekenhuis. En heb ik een afspraak staan bij Dr.Middelweert in Hilversum. Omdat dr.Lohuis (van het diakonessen ziekenhuis) een wachtlijst heeft die tot 6 maanden kan duren. Heb je enig idee hoe lang de wachtlijst is bij die Iraanse man in Belgie?

Weet je wat ik me ook af vroeg…. dat meisje die me vertelde over haar neuscorrectie in Iran zei dat ze het bij haar met laser hadden gedaan en dat het pijnloos was. Maar ik heb veel research gedaan in die tussentijd en met PC's uit Egypte en Iran gemaild en die vertelde mij dat dat niet mogelijk is. Weet jij daar iets van?

Maar goed, ik zie een neuscorrectie in Iran als een wens die niet uit zal komen en erg omslachtig is. Maar dr.Lohuis zei dat ik een neuscorrectie bij mij best ingewikkeld is en dat had ik zelf dus ook al bedacht. Omdat er bij mij overal een beetje af moet dus het is niet alleen een hump ofzo. Want dat valt bij mij wel mee. Daar moet ook wel wat af maar zoals ik al zei overal een beetje. En juist omdat deze PC dat tegen mij zegt heb ik zoiets van beter in een land waar ze dat dagelijks doen en echt veel ervaring met dit soort gevallen hebben. Maar zoals ik als zei ben ik erg blij met je reactie want er zijn maar weinig mensen die hier echtw at vanaf weten. Hoop nog van je te horen. Het zou ook leuk zijn als je mij mailt op mijn prive mail. volgens mij kan je die gwoon zien.

Liefs

• Hamed

Hoi,

Ik zag op reacties van neuscorrectie dat je dokters in Iran en zowel in Belgie kent.

Als je niet erg vindt wilde weten of je wat info's van artsen (in Iran en Belgie) aan mij kan geven.

Thnx

Met vriendelijke groeten

Hamed

• neusie

Hoi,

Kijk op www.nose.ir en het e mail adres van deze PC is info@naraghi.ir

Dit is uit mijn hoofd dus laat maar weten of het klopt.

Met PC's uit Belgie heb ik geen ervaring maar er zijn zat mensen op deze site die dat wel hebben dus kan je beter bij hen informeren.

Ik ben laatste door een meisje benaderd via email die al vast had staan om naar iran te gaan. Na wat uitleg gaat ze naar dezelfde PC als waar ik mijn afspraak heb staan. Namelijk dr.Middelweerd. wat (voor mij) in de buurt is. in Hilversum.

Dus tenzij je toch in Iran moet zijn zou ik het daar doen. Maar is het puur voor je neuscorrectie dan kun je het best in nl een Pc benaderen of idd in Belgie.

Als het ook om geld gaat kan ik je vertellen dat ik 1700 euro betaal (als alles goed komt) voor een gehele correctie bij deze PC. Nu wordt er wel een deel vergoed omdat ik ook last heb van allergie.

Als je zin hebt hou me op de hoogte van je keuze/zoektocht!

Hoop je hierbij voldoende te hebben geiformeerd. Meer over Iran of Belgie weet ik niet.

Succes!

Hamed schreef:

>

> Hoi,

>

> Ik zag op reacties van neuscorrectie dat je dokters in Iran

> en zowel in Belgie kent.

>

> Als je niet erg vindt wilde weten of je wat info's van artsen

> (in Iran en Belgie) aan mij kan geven.

>

> Thnx

>

> Met vriendelijke groeten

>

>

> Hamed

• neusie

oh ja en misschien kun het beter aan Nadia vragen die mij ook op deze pagina heeft gemaild.

• Neus

Hoi Nadia,

Ik las je bericht en wil graag wat meer info over Iran. Heb je misschien een email adres zodat we kunnen mailen? Zat al een tijd aan Iran te denken en te kijken maar kan niet echt veel info vinden..