Hoi hoi,
Super bedankt voor je reactie. Een neuscorrectie in Iran stond eigenlijk bovenaan mijn lijstje. Maar het is nogal een lastige opgave, zoals jij al zei daar naartoe gaan, verblijf enzovoorts. En dan komt er nog eens bij dat ik geen Iraanse ben dus geen flauw idee heb hoe ik me daar zou moeten redden. Toch vind ik dat ze daar de neuscorrecties het mooist uitvoeren en er echt verstand van hebben. Inmiddels heb ik een PC gevonden die het voor 2000 euro doet in Utrecht bij het diakonessen ziekenhuis. En heb ik een afspraak staan bij Dr.Middelweert in Hilversum. Omdat dr.Lohuis (van het diakonessen ziekenhuis) een wachtlijst heeft die tot 6 maanden kan duren. Heb je enig idee hoe lang de wachtlijst is bij die Iraanse man in Belgie?
Weet je wat ik me ook af vroeg…. dat meisje die me vertelde over haar neuscorrectie in Iran zei dat ze het bij haar met laser hadden gedaan en dat het pijnloos was. Maar ik heb veel research gedaan in die tussentijd en met PC's uit Egypte en Iran gemaild en die vertelde mij dat dat niet mogelijk is. Weet jij daar iets van?
Maar goed, ik zie een neuscorrectie in Iran als een wens die niet uit zal komen en erg omslachtig is. Maar dr.Lohuis zei dat ik een neuscorrectie bij mij best ingewikkeld is en dat had ik zelf dus ook al bedacht. Omdat er bij mij overal een beetje af moet dus het is niet alleen een hump ofzo. Want dat valt bij mij wel mee. Daar moet ook wel wat af maar zoals ik al zei overal een beetje. En juist omdat deze PC dat tegen mij zegt heb ik zoiets van beter in een land waar ze dat dagelijks doen en echt veel ervaring met dit soort gevallen hebben. Maar zoals ik als zei ben ik erg blij met je reactie want er zijn maar weinig mensen die hier echtw at vanaf weten. Hoop nog van je te horen. Het zou ook leuk zijn als je mij mailt op mijn prive mail. volgens mij kan je die gwoon zien.
Liefs