neuscorrectie+ onderooglid (diep en donker

• neusie

Hallo allemaal,

Ik wil al heel lang een neuscorrectie maar weet niet waar. Op de site van de volkskrant las ik dat het beter was om het in een ziekenhuis te laten doen. Later las ik op deze site over de arts van het ziekenhuis(middelweerd) wat minder postivie verhalen. Ik zat zelf ook te denken aan Silhouet omdat het daar maar 2000 euro is en ik niet zo veel te spenderen heb. Heeft iemand nog een goed advies van een plastische chirurg of ziekenhuis.

Laatst hoorde ik van een meisje die een neuscorrectie had gedaan in Iran dat ze het daar met laser doen. Hier in Nl weet men niet van dit bestaan af. Is er iemand die hier van heeft gehoord?? En uberhaupt is het niet een idee om het in het buitenland te laten doen bijv. Egypte. Heeft iemand daar ervaring mee??

Tot slot, onder mijn ogen is het diep en donker hier wil ik wat aan doen. Bij Janssen kliniek werd mij verteld dat ik het kan opvullen met Aquamid of met mijn eigen weefsel. Heeft iemand hier ervaring mee. Het nadeel van opvullen met eigen weefsel is dat het snel weer weg kan gaan omdat je lichaam het weer opneemt ofzo? Of omdat er geen bloedcellen in komen. En wat mij bij Janssen kliniek ook werd verteld is dat Aquamid nog wel eens hard kan worden en het dan weer operatief verwijderd moet worden.

• neusie

Hoop dat jullie mij advies kunnen geven of jullie ervaringen willen delen zodat ik zelf tot een beslissing kan komen.

Liefs

• Ree

Neuscorrectie is een van de moeilijkste ingrepen voor de plastisch chirurg. Neem daarom geen risico's; zoek een goede chirurg hier in Nederland.

Gebruik de zoekfunctie, er zijn al veel topics hierover geweest.

Succes

• neusie

Ik denk dat ze in het buitenland toch veel ervaring hebben omdat ze daar ook vaak een veel hakerige neus hebben of bobbelig.

In ieder geval, ik ben na heel veel research nog niet veel wijzer behalve dat ik dr cesteleyn wel zou willen benaderen maar ik weet niet van welke kliniek hij is.

Heb je zelf enig idee van een goed pc?

• Martijn

Nolst en Middelweerd steken er altijd wel bovenuit ook al zijn er ook mensen niet zo tevreden over hen.

Niet jezelf erin praten met ‘dure artsen maken ook fouten en goedkope artsen kunnen ook goed werk leveren’, want dan vraag je om een revisie.

Goedkoop = duurkoop.

Je wilt een mooie(re) neus en een paar duizend euro ben je toch kwijt.

En wat dacht je van Iran en complicaties?

• gerda

Ik ben het daar niet mee eens.Er zijn ook goede artsen in het buitenland(zie reacties dr.Nelissen),alleen weet ik niet hoe het zit als het mis zou gaan met ontstekingen enz.En neusje,mn vriendin komt pas maandag terug uit Cairo,dus kan haar dan pas vragen

• leonie

ik heb een iraanse vriendin die het in iran heeft laten doen, het ziet er prachtig uit, een neuscorrectie schijnt daar heel alledaags te zijn en de artsen zijn inderdaad erg prof. Ik heb haar gevraagd hoe het zit met laser operaties; dan heb je geen compilcaties en blauwe plekken, maar is wel meteen 5x zo duur. Plus je ticket naar iran wat ook wel heel duur zal zijn, en je verblijf…dan zou ik naar belgie gaan wat minder duur dan nl.

succes.

• neusie

Ik ben blij van je te horen dat het idd bestaat. Geen 1 kliniek in NL en Belgie weet hier vanaf. Wat ik erg raar vind want je zou zeggen dat Iran niet voorruit loopt.

Toch is zo een laser neuscorrectie maar 750 euro. Dus dat is niet duur. Maar wat moet heb ik in Iran te zoeken. Want ik had begrepen dat ik daar een tijdje moet blijven dan. En natuurlijk de kosten van een ticket. Maar ik denk er wel aan omdat het idd echt mooi is.

Snap er helemaal niks van hoor dat niemand hier bekend mee is. Geen 1 plastische chirurg.

Bedankt voor de reactie.leonie schreef:

>

> ik heb een iraanse vriendin die het in iran heeft laten doen,

> het ziet er prachtig uit, een neuscorrectie schijnt daar heel

> alledaags te zijn en de artsen zijn inderdaad erg prof. Ik

> heb haar gevraagd hoe het zit met laser operaties; dan heb je

> geen compilcaties en blauwe plekken, maar is wel meteen 5x zo

> duur. Plus je ticket naar iran wat ook wel heel duur zal

> zijn, en je verblijf…dan zou ik naar belgie gaan wat minder

> duur dan nl.

> succes.

• nadia

haay haay

ik las dat je op zoek was naar een platische chirurg voor neuscorrectie. als ik jou was zal ik het in Iran doen, daar zijn ze heel proffesioneel in. en daar gebeurt het heel vaak. ik ken een goed chirurg in Iran en paar van mijn famillie leden en kennissen hebben het in Iran gedaan. ik zelf kom uit Iran vandaar dat ik er wel wat weet maar ook via anderen. en het meeste zijn er tevreden over. ze maken het echt heel mooi daar en is idd goedkoper. mijn vriendin heeft andere half week geleden in Belgie gedaan bij een Iranier chirurg voor 2000 euro hij is ook heel goed in, paar kennissen hebben daar ook bij hem gedaan en wel tevreden maar is wel iets duurden dan in Iran, maar als je naar Iran gaat moet je ticket + je verblijf in Iran betalen + de operatief dan kom je ook rond die bedrag, tenzij je daar iemand kent om te verblijven. mijn vriendin wou het ook in Iran maar het kwam op het zlefde neer we zouden dan samen gaan en dat zij bij mij famillie bleef.

nou als je vragen hebt over chirurgen in Iran hoor het wel dan mail ik je wel.

• nadia

haay haay

ik las dat je op zoek was naar een platische chirurg voor neuscorrectie. als ik jou was zal ik het in Iran doen, daar zijn ze heel proffesioneel in. en daar gebeurt het heel vaak. ik ken een goed chirurg in Iran en paar van mijn famillie leden en kennissen hebben het in Iran gedaan. ik zelf kom uit Iran vandaar dat ik er wel wat weet maar ook via anderen. en het meeste zijn er tevreden over. ze maken het echt heel mooi daar en is idd goedkoper. mijn vriendin heeft andere half week geleden in Belgie gedaan bij een Iranier chirurg voor 2000 euro hij is ook heel goed in, paar kennissen hebben daar ook bij hem gedaan en wel tevreden maar is wel iets duurden dan in Iran, maar als je naar Iran gaat moet je ticket + je verblijf in Iran betalen + de operatief dan kom je ook rond die bedrag, tenzij je daar iemand kent om te verblijven. mijn vriendin wou het ook in Iran maar het kwam op het zlefde neer we zouden dan samen gaan en dat zij bij mij famillie bleef.

nou als je vragen hebt over chirurgen in Iran hoor het wel dan mail ik je wel.