hoi k had precies het zelfde gevoel..
de eerste 2 dagen zouden het ergst zijn (het uitrekken), echter dit viel dit reuze mee
de 3 en komende dagen waren de hell.. De band en de BH gingen uit en toen zag ik dat mijn linker borst na de linker oksel hing, de arts duwde die met de hand goed, sinds dien kreeg is ik steken in de zij onder oksel. Echt pijnlijk, echter werd mijn pijn niet serieus genomen en werd ik na huis gestuurd waar ik alleen in bed lag en nauwelijks niet na het toilet ging van de pijn. Toen hebben mun ouders sterke pijnstillers gehaald, waardoor ik wel enkele uren kon slapen.
Volgens mij gevoel was de drain niet goed het voelde of die de zenuw raakte echt stekende prikkende pijn..
Ik had heel veel wond vocht waardoor ik de drain langer in moest. De dag dat ik eindelijk verlost zou worden van de drains zal ik niet vergeten. Het liefst had ik gehad dat ze in mijn bed ze eruit gehaals hadden. Ik liep van mijn slaapkamer naar de auto en had erge pijn. kreeg het onzetten warm en toen werd het langzamerhand wit, mijn tante had me opgevangen. Toen lag ik in auto want zitten dat ging niet, iedere hobel iedereen kleine oneffenheid op de weg deed zeer. Ik heb nog nooit zo pijn meegemaakt. Uiteindelijk hebben de drains in de auto verwijderd. De rechterborts ging prima net of er een rietje eruit werd gehaald, de linker was of er stuk vlees eriuit getrokken was. Na een uur was de pijn al een stuk minder en draagelijker.Onder mijn oksel had ik opgezwollen lympfklieren. Die stekende gevoel heb ik lang naar de operatoe blijven voelen. Echter heb ik na 1.30 jaar nog last van.. de linker borst is erg gevoellig en een gedeelte van de rib is erg gevoelig.. Bij het zwemmen voelt het zich ook nog erg onaangenaam aan..
Ik heb helaas ook nog geen oplossing gevonden..