ondraaglijke pijn na borstvergroting

  • Eveline

    Hey,

    heeft nog iemand van jullie zo'n ondraaglijke scherpe, branderige pijn in één van zijn borsten na een borstvergroting? Wel ik wel!! De eerste dagen na de operatie dacht ik “piece of cake”, ik voel helemaal niets buiten wat spierpijn. Maar de 3de en de 4de dag na de operatie kreeg ik ZEEEER pijnlijke messteken precies in mijn linkerborst. Zo pijnlijk dat ik het gevoel heb flauw te vallen.

    Ik heb nochtans een zeer hoge pijngrens (ik heb anders nooit pijn) en heb ook helemaal geen pijn gehad bij mijn rhinoplastiek paar jaar geleden.

    Heeft nog iemand dit? Hoelang heeft dat geduurd en wat heb je ertegen gedaan/genomen. Pijnstillers helpen (bij mij) niet omdat dit om accute, scherpe pijnscheuten gaat en niet om een zeurende pijn.

    Ik hoor het graag

  • gerda

    Hallo,

    ga er even mee naar de dokter,beter 2x voor niks dan te laat.Mn schoonzus wou ook de pijn kunnen verdragen ,maar had wel flinke ontstekingen ,dus laat even nakijken,

    gerda

  • eveline

    De dokter zegt dat het normaal is en dat veel vrouwen dit hebben. Ik vroeg mij gewoon af hoe andere vrouwen hiermee omgingen? Ik heb gelukkig geen ontstekingen

  • gerda

    Hallo,

    ik wou je ook niet bang maken ,maar dacht aan mn schoonzus vandaar dat ik zei laat het even nakijken.Gelukkig gaat verder alles goed.Hoop dat je reacties krijgt,

    groetjes

  • B-Cupje

    Ja hoor , heel normaal die pijnen , zijn zenuwbanen .

    Heb je de prothese langs de tepel of borstplooi ?

    Zelf heb ik twee weken echt afgezien en ben net zoals jij wel zeker van een hoge pijngrens . Heb tot 8 weken op mijn rug geslapen en pas na 10 weken kon ik een beugelBH verdragen . Ondertussen ben ik 7 maanden verder en kan ik nu pas zeggen 1 maand echt pijnvrij te zijn . Vergeet die 6 weken , ik noem dat standaard-herstel .

    Vind ook dat een bv nogal afgedaan wordt als iets wat je vluchtig tussendoor even laat doen maar dat is het niet . Het is verdorie een zware operatie met een lang herstel erachteraan .

    Wil je niet bang maken hoor , bij iedereen is 't herstel anders en ik geef toe geen snelle genezer te zijn .

    Je mag me gerust mailtjes sturen ivm met vragen of gewoon om alles van je af te schrijven . ‘k Weet ook hoe ingrijpend zo’n bv is en dat je met veel onzekerheden en vragen zit .

    mvg , B-Cup

  • Eveline

    Ik ben blij - al wens ik het niemand toe - dat ik niet alleen ben die zo'n pijn heeft. Bij mij was het in de borstplooi, onder de spier. Omdat je vaak hoort dat onder de spier veel pijnlijk er is dan boven de spier, is dat misschien de reden waarom het voor sommigen zo gemakkelijk is en voor anderen (wij) moeilijk?

    Die pijnen zorgen er vooral voor dat ik mij ongerust voel. Hoe weet je dat die pijnen normaal zijn en dat er geen complicaties zijn of zo? Ik vind dat heel moeilijk en je kan niet voor alles dat je voelt naar je chirurg bellen he.

    Ben je nu tevreden met je borstvergroting? Sinds wanneer kon je weer “normaal” bewegen? Als ik nu stap of zo, loop ik als een robot…

  • bernadet

    Eveline, neem contact met Sylvia Veerman,zij gaat je absoluut helpen.

    legaalverminkt@live.nl www.legaalverminkt.nl.

    Heel veel sterkte.

    Bernadet

  • meee

    héééj, ik heb vrijdag ook een borstvergroting ondergaan en ik heb nu ook van die branderige pijn en steken, ik ben blij dat ik dit alleen ervaar, ik maakte me al ongerust!

  • Marlène

    Ik heb 5 dagen geleden mijn BV gehad en heb erge pijnen en steken. Ik kan alleen op m`n rug slapen en iemeand moet mij omhoog duwen als ik op wil staan. Dit blijkt dan nog `normaal` te zijn maar waar ik mij echt zorgen over maak is de vorm van mijn borsten. Heb ze gister voor het eerst bekenen en het zijn net ballonen! Zo lelijk en groot, echt erop geplakt! Hoop echt dat dit de zwelling is en dat ze zakken want ze zitten zowat onder mijn kin..Ik zou graag willen horen wat jullie ervaring is? :(

  • Meli

    Hoi marlene,

    heb je nog steeds pijn? Ik had ook op 16 maart een bv en heb ook heel erg pijn. Maar dat is normaal zeiden ze tegen mij. Ik ging gisteren ook even kijken naar mijn borsten precies hetzelfde lelijk en groot. Toch noch behoorlijk gezwollen ik ga nog beetje afwachten. Wat voor maat had je daarvoor? en hoeveel cc geb je gekregen?