Ik heb echt een mail naar je gestuurd. Ik heb de mail ook naar Sylvia gestuurd en zij controleert jouw e-mailadres. Waarschijnlijk is er iets fout gegaan.
Ik ben vandaag naar dokter de Boer van Mediconsult in Haarlem geweest. Ik was daar ook geweest 1 maand na mijn operatie in Genk. Ik was ten einde raad. Ik liep met een enorme blauwe wang ( hematoom) op mijn wang en mij wang was ontzettend opgezet. De plastisch chirurg die mij had verminkt was drie weken weg naar buitenland waar hij waarschijnlijk ook een kliniek heeft. Nadat ik een foto naar de kliniek had gestuurd met mijn opgezette, blauwe wang moest ik onmiddelijk naar de kliniek komen waar ik uiteindelijk na uren werd ‘geholpen’ door een andere plastisch chirurg die het onderhuidse bloed weghaalde waardoor er na uren een enorme bult en een deuk op mijn wang verscheen. Radeloos heb ik mediconsult in Haarlem gebeld en mocht ik komen. Een bijzonder aardige dokter de Boer heeft mijn gezicht bekeken en foto's gemaakt voor zijn dossier. Ronduit geschokt was hij van hoe de operatie was verricht. Na 8 maanden ben dan vandaag weer bij hem geweest ( ik hoefde geen consult te betalen). Gelukkig was ik goed vooruit gegaan, maar de littekens vond hij werkelijk vreselijk. Dit gaat natuurlijk een vervolg hebben. Gelukkig gaat Sylvia Veerman met haar nieuw opgezette stichting mensen zoals ik en jij en alle andere slachtoffers helpen om dit soort artsen aan te pakken. Alleen kun je geen kant op en kunnen deze mensen gewoon doorgaan met hun prutswerk. Het wordt tijd dat de wet gaat veranderen en dat deze mensen uit hun ambt gezet kunnen worden. Wat een verhaal he, maar ik ben zo vreselijk boos op deze man en op al die andere artsen die zo nonchalant omgaan met hun patienten. www.legaalverminkt.nl en anders legaalverminkt@live.nl Tot gauw!