na operatie in Genk

• bernadet

Omdat ik na mijn mini-lift door een plastisch chirurg in in Genk( luxe prive-kliniek)ben verminkt, wil ik graag mensen oproepen die ook vreselijke littekens voor en achter hun oren hebben. Ik wil graag weten of die mensen er zo wie zo zijn en zowel wat zij er aangedaan hebben.Alvast bedankt

• Ines

Niet wanhopen hoor Bernadette, littekens kunnen verminderd worden door een goede PC.

Vraag maar even aan Od,zij heeft er ervaring mee.Groetjes.Ines

• Mia Fredrix

Hoi Bernadet

Ook ik had lelijke littekens achter mijn oren na een mini-lift. Na een tijdje heb ik een totale face-lift laten doen door een andere chirurg en die heeft mijn littekens ook veranderd en heel mooi gemaakt zodat je er nu helemaal niks meer van ziet. Groetjes Mia

• bernadet

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb zowel voor als achter mijn oren de meest vreselijke littekens. Ik ga op aanraden van Sylvia Veerman van www.legaalverminkt.nl een afspraak maken bij dokter Stout in Beverwijk. Hij schijnt volgens Sylvia een heel goede plastisch chirurg te zijn. Ik ben benieuwd wat hij van mijn mini-lift vindt….met de bijhorende littekens.

• bernadet

Oeps, ik denk dat ik zijn naam verkeerd heb gespeld. Het is dr. Staudt.

• anoniempje

Bernadet,

Zou ik je email adres mogen? Ook ik heb vreselijke littekens voor en achter mijn oren na een minilift die nooit uitgevoerd had mogen worden. Ook ik ben verminkt en ben hier inmiddels al 3 jaar mee bezig.

Groetjes anoniempje.

• bernadet

Aniempje, ik wil liever niet mijn e-mailadres via het prikbord doorgeven. Je kunt mijn e-mailadres wel via Sylvia Meerman opvragen van legaalverminkt@live.nl. Ze is ook de persoon die mij heeft doorverwezen om de vreselijke littekens voor en achter mijn oren te laten corrigeren in Beverwijk. Ik heb moet nog heen, maar heb wel een afspraak gemaakt. Ik wil mijn littekens nog wel even laten zitten als bewijs voor de Orde van Geneesheren in België, want ik laat het er niet bij zitten. Een z.g plastisch chirurg die iemand ( en ik ben lang niet de enige, er hebben zich al heel veel mensen gemeld ) zo verminkt moet worden aangepakt om te voorkomen dat hij nog meer slachtoffers maakt.

Hij bedreigt me, dus liever even mail naar Sylvia. Ook bij mij had er nooit een mini-lift uitgevoerd mogen worden. Ik denk dat we lotgenoten zijn. Waar heb jij je operatie laten doen?

Groetjes, Bernadet

• anoniempje

ik heb sylvia gemaild.. !

Ik hoop snel je email adres te ontvangen en dan zal ik je het hele verhaal vertellen.

• bernadet

Ik heb je gemaild, maar ik heb nog geen reactie van je gehad.

• anoniempje

Hi Bernadet,

Ik heb geen mail ontvangen?

Groetjes.. !