De bobbel komt terug na neuscorrectie

• noa

Bij mij werd verteld dat dit voorkomt bij 1 op de 8 gevallen.

• rebecca

1 op de 8 is best veel. Denk niet dat die bobbel bij mij nog wegtrekt. Die celestone helpt niet. alleen de 1e paar tabletten leken wel wat effect te hebben, maar echt nihil. Als ik rustig aan doe en goed heb geslapen, is mn neus ietsjes dunner. Maar bij een gewone werkdag, kompleet opgezet. Maar die bobbel is geen zwelling hoor, is veel te hard en te dik, is opnieuw een hump geworden. Heb jij dit ook meegemaakt noa?

• noa

Nee bij mij is niks te zien, maar bij mij is het 2,5 terug dat ik ben geholpen.

Ben nu al enorm tevreden en ga er nietvanuit dat ik nu nog een bult krijg.

wanneer kwam hij bij jou opzetten dan= en is hij goed zichtbaar

• rebecca

Ik heb 4 dgn geleden gebeld nr het ziekenhuis en gevraagd of ik kan stoppen met de celestone, werd mij geadviseerd de dosering te verdubbelen tot vrijdag / dus tot de 20 tabletten op zijn: en het werkt!! Mn neus is sinds eegister wonderbaarlijk smaller en kleiner geworden. Zelfs de bobbel is afgenomen, die is kleiner. Ik weet natuurlijk niet zeker of het door de celestone komt of gewoon dat dat het genezingsproces is.

He Noa, die Bobbel kwam er nadat het kapje eraf ging, ong 2 dgn drna en werd per dag dikker. Meteen met het blote oog te zien, zo dik. Zeg maar de neusrug waar een dikke heuvel op zat. Maar wie weet komt het allemaal nog goed zonder nacorrectie.. aangezien de bobbel een keer zo klein is geworden..

• noa

Nou laten we inderdaad hopen dat het goed komt zonder een operatie!!

Bij mij is het nu 3,5 week terug en ik heb nog geen bobbel dus die zal ook wel niet meer komen, gelukkig!

veel succes!

Liefs

• rebecca

Is wel fijn hoor dat het bij jou in 1 keer goed is gegaan. Ik sprak vrijdag op een feestje iemand die ook een neuscorectie heeft laten doen en dat zag er prachtig uit. Gewoon een te mooie neus had hij. Had het in Turkije laten doen. Hij vertelde dat de arts daar hem had geadviseerd om iedere dag zijn neus te masseren, om te voorkomen dat die breder en hoger werd. Das voor mij nu natuurlijk al te laat, want bij mij is het nu zo'n 5/6 wkn geleden. Maar kben sinds vrijdag wel continue mn neus aan het masseren:-) Hopen dat ie helemaal wegtrekt.

Iig thnx Noa voor het reageren, lfs!

• noa

Graag gedaan hoor!

Maar iemand in turkije laten doen, dat is nogal een stap!

Buitenlang, je weet maar nooit!

Maar masseren ja ik weet niet of dat helpt, wie weet!

Ik blijf er maar vanaf:) het is nog steeds wel gevoelig.

Succes!!

liefs