ooglidcorrectie

• Joke

Hoi Phet,

Lekker rusten, veel koelen en een beetje geduld doen wonderen.

groetjes Joke

• Phet

Bedankt allemaal, ik vind het best wel meevallen

Morgen gaan de hechtingen van de bovenoogleden eruit. Het zal weer en stuk prettiger zijn, het zit wat strak.

k kan niet wachten om hetuiteindelijke resultaat te zien.

• Phet

Het is nu bijna 3 weken geleden. En heb me toch wel zorgen gemaakt omdat de ogen zo verschillend zijn. Het begint nu bij te trekken en wordt iedere dag beter.

Aan de zijkant van mijn linkeroog heb ik nog een behoorlijke verdikking van

onderhuidse hechtingen.

Ik dacht eerst dat het mislukt was, maar ik heb en uitgebreide correctie gehad

aan mijn onderoogleden. Het heeft alleen veel meer tijd nodig dan ik had verwacht.

• Petra

Hoi Phet,

Hoe gaat het nu met je? En hoe zien je ogen er uit? Ik overweeg een bovenooglidcorrectie en vanwege de prijs is level 4 wel heel interessant, maar liever het dubbele betalen en goed dan de helft en ‘verminkt’. Jij hebt zowel boven als onder laten doen, begrijp ik? Dan duurt genezing natuurlijk ook al langer…

Groeten!

• Doortje

hallo Petra,

Ik heb vorige week een bovenooglidcorrectie gehad en het viel reuze mee. Ik zou inderdaad niet op de prijs afgaan, betaal liever iets meer voor kwaliteit. Ik heb het bij kliniek rozendaal (medinova) laten doen. Ik snap nu ook wel waarom ze niet zo goedkoop zijn; Je word behandeld met zoveel zorg, ik heb wel vier mensen (verpleegkundige, anesthesist, assitsten) aan mijn bed gehad. Lag aan de hartbewaking, kreeg een infuus met een roesje en verdoving toegediend waardoor ik de prikjes bij mijn ogen niet heb gevoeld en verder ben je ook heel ontspannen.

Ze hebben nu een zomeraanbieding geloof ik zonder roesje.

Vandaag gaan de hechtingen eruit, en ik ben echt blij dat ik het niet bij een goedkope kliniek heb laten doen, wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat duur altijd beter is!

Ga gewoons eens ergens langs voor een intake gesprek, bij Medinova hebben ze wel eens open dagen, en dan kun je je kosteloos in laten schrijven voor een intakegesprek, die heel uitgebreid is.

succes!

Doortje

• phet

Hoi Petra,

Het gaat elke dag beter. Je ziet het gewoon mooier worden.

Ik had het eigenlijk ook veel eerder moeten doen want ik heb zoveel geld uitgegeven aan crèmes en andere behandelingen.

Bij Level4 wordt je geopereerd door dr Nelissen en die wordt geholpen door 1 !!!

assistente. Meer is ook niet nodig. Ik vind de begeleiding heel goed en door

het roesje is het nog minder ingrijpend dan een behandeling bij de tandarts.

Kijk maar eens verder op deze site hoe tevreden de mensen zijn over dr Nelissen.

Zonde om zoveel extra te betalen en toch geholpen worden door een goed bekend

staande plastisch chirurg.

• Petra

Dank voor je bericht Doortje! Heb al verschillende klinieken aan de lijn gehad en de 25ste een telefonisch consult met dr nelissen: heb toch veel goede dingen gelezen over hem en als ze dan toch allemaal naar tevredenheid presteren, ga ik als tweede naar de prijs kijken…

Groeten!

• Petra

Hoi Phet,

Fijn dat het zo goed met je gaat! Het zal nog wel even duren voordat ik de stap durf te zetten, maar wat ik hier allemaal lees geeft me wel moed. Ik moet ook nog even rekening houden met mijn nieuwe baan waar ik in november mee begin, omdat daar de nodige physieke inspanning bij komt kijken en ik natuurlijk niet meteen wil afhaken omdat ik nog ‘gevoelige oogjes’ heb: Het moet dus samenvallen met een vakantie of iig minder inspannende periode… Het zal dus wel ergens in 2009 worden…

Groeten!

• gerda

En hoe gaat het nu met phet?

Is al weer een tijdje geleden dus ben nu wel benieuwd naar het resultaat.

Ik wil deze week ook bellen naar dr.Nelissen ,ik lees ook vele goede reacties en kan sowieso niet zoveel betalen,anders moet ik nog een jaar wacgten dus ben benieuwd naar jullie meningen,

bvd Gerda