ooglidcorrectie

• phet

A.s. maandag heb ik een ooglidcorrectie (onder en boven).

De arts zegt dat ik beter geen vitaminen kan nemen i.v.m. genezing van de littekens. Alleen moest ik arnica-druppels nemen.

Ik slik altijd multi- vitaminen, Q10, visolie en extra vit. C.

Wat is jullie ervaring?

• Doortje

Hallo Phet,

Ik onderga volgende maand een bovenooglidcorrectie.

De kliniek (Medinova Roozendaal) raadde mij juist aan om vitamnie c1000 mg time released te slikken omdat dit de genezing zou bevorderen.

groet,

Doortje

• phet

Hoi Doortje,

Ik meen dat ik dat van vitamine C ook heb gelezen in het blad “Beautyplus”.

Afgelopen februari heb ik ook mijn kin laten vergroten in Thailand en die arts

zei ook dat ik geen extra vitamines moest slikken, vooral geen vitamine E.

Hierdoor zou de wond minder snel genezen.

• Els

Dat kan kloppen, vitamine E, en K trouwens ook, hebben met bloedvoorziening te maken. Hoe het precies zit weet ik niet meer.

Arnica heb ik vaker gelezen maar zelf neem ik nooit extra vitaminen, heb alleen heel veel gekoeld en het resultaat is super.

En ga vooral niet te snel rondhuppelen, het is toch gewoon een wond en elke wond heeft rust nodig.

Wat ook handig is zijn koelbrilletjes, ik heb ze gekocht bij de DA maar misschien zijn ze bij andere drogisterijen ook wel te koop.

Veel succes.

• LindaK

Laat je even weten hoe het is gegaan, en waar ga je naar toe ?

heel veel succes !

Grt Linda

• phet

Ik laat het doen bij Level4 in Hasselt.

Het consult vond ik heel prettig, een leuke arts die alle tijd voor me had.

Mijn partner heeft nog botox laten inspuiten voor de frons voor de prijs van 100 euro.

Even afwachten hoe lang de botox werkt. De fronsrimpel is helemaal weg. Ik vond dat hij veel botox inspoot. Hij vulde de injectie ter plaatse en het leek me zo veel.

• Phet

Nou, ik ben dus gisteren geholpen. Het was een hele aparte ervaring. Ik kreeg vantevoren een drankje en op de operatietafel nog een spuitje.

Ik heb nergens last van of last gehad. het trekt een beetje.

Op dit moment lijk ik eigenlijk meer op een chinees maar heb er alle vertrouwen in dat het allemaal goed komt.

Ik vind dr Nelissen nog steeds een zeer prettige man en ook zijn assistente.

Verder laat ik jullie nog weten.

Groetjes, Roger

• Phet

Het is vandaag 2 dagen geleden. Mijn ogen zijn nog behoorlijk dik.

Ze zijn vrijwel niet blauw door de arnecadrppels.

• Ivanka

Hallo Phet, heb 12 juni onderooglidcorrectie laten uitvoeren. Heb helemaal geen blauwe plekken gehad, alleen zwellingen onder en boven mijn ogen. Mijn pc heeft onder mijn ogen speciale folie geplakt, die pas 5 dagen na de operatie samen met hechtingen is verwijderd.Van mijn littekens is bijna niks meer te zien. Ogen zijn mooi symetrisch. Slik net als jij multi - vitaminen, visolie en extra vit. C.

Wat ik gehoord heb is dat zink ook wel goed is tegen hematomen en zwellingen. Maar daarmee moet je al tijdje voor de operatie beginnen.Gr.Ivanka

• Ivanka

Phet, sterkte met je genezing!!!