Neuscorrectie bij dr. Oelbrandt

• A.

Hi Api,

Je was kort en duidelijk zeg. Dus gewoon uit de buurt blijven.

• carla

gaat dit over Dr Oelbrandts van het ziekenhuis in Bornem in België? Want ik overweeg een ooglidcorrectie bij hem!!!

• Dimitri

Nee, het gaat over silhouet klininiek.

• Dimitri

Owww wacht. Ik zit op de verkeerde forum.

Sorry, ik weet hier niets van af. excuses.

• Greet Ivens

Beste,

ik overweeg een armlift te laten uitvoeren door Dr.Oelbrandts.

Heeft er iemand dit al laten uitvoeren door deze dokter ?

Graag jullie reactie ?

Grtjs, G.I.

• M Belucci

Hallo,

ik ben net geopereerd door Dr. Albert Vanhasenbrouck (plastische, reconstrucktive en estetische chirurg ), St Niklaas. Ik kan jullie vertellen dat het resultaat is geweldig! Ik wou de neus van Monica Belucci! Maar de doc heeft gezegd:Nee, maar wel een neus wat bij uw gezicht passt! Ik ben nu echt blij mijn neus te zien!!!!! So natuurlijk.. ik kan het zelf niet geloven…

Ik ben onder indruk van deze doc. Ik ben zelf uit Duitsland ( sorry voor mijn Nedrerlands !) en heb wel die correctie toch in België laten doen!

Hij heeft zich tijd genomen om mij alles te vertellen over een operatie.

Niet comercieel! De neuscorrectie was echt niet duur…

Deze doctor is geen verkoper. Hij heeft geen internet site, geen reclame. Dit heeft hij ook niet nodig… heb vier neuscorrecties gezien en was onder indruk: het was zo natuurlijk gebleven..

Technik is top! In België zijn wel heel goede doctors, maar u moet hem vinden!

Mijn vriendin heeft zich in Antwerpen die nesucorrectie laten doen. Het typisch “ wip neus ”. Zij heeft drie keer meer betaald ( en oude technick!). Zij is echt kapot van.. Veel te klein en u kunt het zien dat zij heeft een neuscorrectie gehad…

Lees over : Geoffrey W. Tobias ( USA)

http://www.rhinoplasty.com/html/rhinoplasty-before-after.shtml

Na de OP ( operatie) ik ben nog altijd : ik! Ben echt tevreden, gelukkig…

Ik wou dit schrijven, want het zijn wel goede doc's in België! Je moet hem maar vinden… Van mijn stand kan ik zeggen: He is the last plastic surgeon who looks at you like a human been, not to profit.. That s something very rare in those days! :-)

Veel succes,

Monica Belucci

• Vio

Dit lijkt me een beetje nep. Zijn er nog mensen die deze dokter Dr. Albert Vanhasenbrouck kennen??

• Didier

Heey! Zou ik jou mogen contacteren, ik wil zelf een operatie ondergaan bij deze dokter maar wil 100% zeker zijn natuurlijk want door al de negatieviteit op internet ga ik enorm twijfelen.. dus als u zo vriendelijk zou willen zijn om contact met me op te nemen,

bedankt!

• Didier

Hey,

Mensen help, jullie maken het mij zo moeilijk!

Ik wil zelf een neusopperatie ondergaan maar ik heb natuurlijk een aantal voorwaarden.

Het moet een goed resultaat zijn en een natuurlijke look. Liefst ook betaalbaar, rond 2000 euro is nog ca va..

Dus mensen, als u suggesties heeft, aub laat me iets weten. En liefst ook betrouwbaar materiaal.. desnoods kunt u me foto's sturen. Omdat ik echt overweeg om dit serieus te doen dus moet het wel de juiste keuze zijn é.

Alvast bedankt