Neuscorrectie bij dr. Oelbrandt

• B

@Inne

Inne jouw verhaal “ruikt” wel erg naar reclame moet ik zeggen…

@ A.

Waar in Istanbul kun je rhinoplasty doen? Bij welk chirurg is dat…

• Inne

Hey,

Waarom vind je dat het naar reclame ruikt? Dit is een reactie op alle negatieve zaken heb gelezen. Is het reclame omdat ik positief ben over de dokter?

• A.

Hai Inne,

Dr. Fatih dagdelen is de bekendste in hele Turkije. Daarnaast heb je ook Taner Korkut en eigenlijk nog veel meer maar ik kom niet op zijn namen. Je kunt makkelijk op Google op zoeken. Veel succes.

• B

Hoi Inne,

Die indruk kreeg ik nadat ik jouw bericht las. Het kan netzo goed waar zijn.

Er zijn wel erg veel positieve berichten over DR.Oelbrandt op internet te vinden, Soms krijg ik het idee dat het “gesimuleerde” patienten zijn.

Een bekende van mij heeft een jaar geleden een neuscorrectie ondergaan bij Oelbrandt. Het resultaat is veel beter als daarvoor, maar ik heb het idee dat het niet compleet is. Hij heeft nog te grote neusvleugels. Maar jah, dat is mijn mening…

• Khatira

Ik ben vorig jaar door DR. Olebrandt geopereerd en ben absoluut neit tevreden over het resultaat. Dat heb ik ook tegen hem gezegd maar hij blijft zeggegn dat hij wle tevreden is.

Maar is DR. MIchael ook van LInea Esthetica?

Want ik ben van plan om nog een keer te laten doen.

• blue_eyes

Hoi,

met veel aandacht heb ik dit topic gevolgd omdat ik zelf een ingreep aan het overwegen was bij Dr. Oelbrandt. Vanaf de eerste consultatie voelde ik me enorm op mijn gemak bij hem, beetje speciaal type maar een geweldig gevoel voor humor. Had het gevoel dat hij voldoende tijd voor me nam en hij kwam professioneel over.

Natuurlijk ging ik op internet wat info zoeken over deze dokter en kwam de meeste tegenstrijdige verhalen tegen. Gaande van superdokter tot de dingen die ik hier lees.

Begon ontzettend te twijfelen, maar mijn gevoel zat nog steeds goed na een tweede consultatie, dus ben ik ermee door gegaan.

Ben vorige week geoppereerd door hem (geen neuscorrectie) en ik moet zeggen, hij heeft echt fantastisch werk geleverd. Alles ziet er goed uit, heb geen pijnstiller moeten slikken (na de gebruikelijk dosis in het ziekenhuis natuurlijk).

Na de operatie kwam hij ook nog even langs om te kijken hoe het ging, en hij was vriendelijk en professioneel zoals steeds. Als ik in de toekomst nog dingen zal laten doen, ga ik geen seconde twijfelen welke chirurg ik zal kiezen.

Schrik dus echt van wat ik hier lees en wou mijn mening hier toch ook even kwijt.

Als er nog mensen vragen hebben over mijn ervaringen met hem, je mag me altijd mailen.

PS: En neen, de dokter heeft me niet gevraagd om dit bericht hier te plaatsen.

• A.

We hebben het over de neuscorrectie. Hij zal misschien wel goed zijn met andere lichaamsdelen. Maar we hebben het over dat hij niet goed is in neuscorrectie. k' hoop dat het duidelijk is. En ik geloof echt niet dat dokter het niet heeft gevraagt om je verhaal te verplaatsen. Hij heeft mij duidelijk gevraagd of ik dat wilde doen. Ja natuurlijk wil ik dat wel doen, maar helaas heb ik geen positieve verhaal.

• blue_eyes

Vind het jammer dat je dit niet gelooft, ik ga hier niet over liegen hoor. De operatie is nog maar enkele dagen geleden dus misschien dat hij het alsnog zal vragen, maar voorlopig niet dus. Het staat hem vrij om dit te vragen natuurlijk hé.

Jullie hebben het hier idd. over neuscorrectie, daar kan ik niet over meepraten, maar wou gewoon even een andere klok laten luiden over de chirurg omdat ik zelf ontzettend aan het twijfelen ging bij het lezen van dit topic.

Als je een ingreep overweegt zoek je sowieso informatie over de chirurg en als je dan negatieve dingen leest, ook al gaat het over een totaal andere ingreep tja, dan schrik je toch even.

Jammer dat het bij jullie blijkbaar minder goed verlopen is.

• Katrien

Ik denk dat sommige mensen veeleisend zijn waardoor ze te hoge verwachtingen hebben.

• api

Schei toch uit zeg. De goeie dokters, maken je verwachtingen waar, zoals beloofd.

bovendien je mag ook wel wat eisen voor het geld wat je die dokters betaalt. Het is mij helemaal duidelijk dat deze dokter niks van neuscorrecties bakt. Dus blijf uit zijn buurt voor een neuscorrecties.