Billen vergroten

• jacqueline

Ben al jaren uit dat ik me billen wil laten vergroten weet ook dat ik geen siliconenimplantaten wil,heb contact gehad met 2klinieken hier in Nederland die alle 2 aan lipofilling doet, maar ik begrijp dat dit niet permanent is en dat het mogelijk is dat het resultaat best snel weer verdwenen is.

Naar mij idee op dit moment is PMMA het beste keuze maar ik zie erg tegenop om naar een land te gaan die ik niet ken, wie weet of er klinieken zijn die PMMA inspuit en die er goeie ervaringen meer hebt,

Jacqueline.

• Sheilala

Ik heb een paar uur geleden je prive-berichtje beantwoord…..je hebt het nog niet gelezen, misschien krijg je er geen bericht van ofzo.

• mirjam

hallo ik wil graag me billen laten vergroten in venazuela maar dan met prothes siliconen en nu dat ik zulke enge dingen lees weet ik het effe niet meer hebben het prothese ook

gevolgen ??? kunt u mij meer info erover geven mijn email is

baby-girl22@hotmail.nl

• mirjam

hallo ik wil graag me billen laten vergroten in venazuela maar dan met prothes siliconen en nu dat ik zulke enge dingen lees weet ik het effe niet meer hebben het prothese ook

gevolgen ??? kunt u mij meer info erover geven mijn email is

baby-girl22@hotmail.nl

• mirjam

hallo ik wil ook bilvergoting doen maar dan in venazeula omdat het daar goedkoper is en ik hoorde ook van dat ze daar goed zijn

wil prothese laten zetten is dat ook evaarlijk???

ik zou het fijn vinden als u mij zou mailen met meer info

baby-girl22@hotmail.nl

• muna

Wil graag prijzen weten

• Sheilala

Als dit berichtje voor rmij bedoeld is, 1000cc (klinkt veel, ik weet het, maar valt reuze mee, als je bedenkt dat borstimplantaten 300-350cc per borst zijn, dan is 500cc per bil niet idioot veel, het wordt ook verdeeld over je billen en evt heupen) is 1700euro.

• patricia_pedro@live.nl

hoi ik wil al jaren me billen vergroten hoeveel vraagt ze en denk je dat ik dan echt in goede handen ben ?

• patricia_pedro@live.nl

hoi had een vraag heb je je billen al laten vergroten ben ook op zoek

groetjes patricia

• patricia_pedro@live.nl

hoi ik heb intrese ben ook al zo lang op zoek pfff maar wil het echt doen dit jaar voor de zomer kan je me info geven over hoe ze het doen en als het er goed en mooi uit groetjes

patricia_pedro@live.nl