Tjonge..heeft lang geduurd voordat iemannd zich bemoeid met iets wat hem/haar niks aangaat!! Zo voorspelbaar. Altijd en overal wel zo`n figuur…pffff…
Dot topic gaat over bilvergroting ja… Daarbij ben ik zelf al 5jaar bezig om te zoeken waar ik dit kan laten doen op een VEILIGE manier, samen met nog heeeeel veel andere meiden, dus ik weet hoe ze zich voelen, en in plaats van niks meer van me te laten horen op het forum, laat ik gewoon weten dat ik het heb gedaan en iedereen staat vrij mij te contacteren.
Ik heb zelf vaak genoeg hier gevraagd waar “men” het had laten doen, en daar hoor je niks meer van…erg irritant.
En wat heb jij hier verder te zoeken…Lara? Het is duidelijk dat je verder totaal geen interesse hebt in het topic, en er ook niks over weet. En al helemaal niet over mij.
Het enige shit-verhaal hier dus, is van jou! Iedereen weet dat je goed moet uitkijken en je research moet doen, als ik mails krijg van meiden die er verder niks van weten,en gewoon graag vollere billen willen en op deze manier hun research niet hoeven te doen, dan is dat jammer voor ze. Er zijn meer reacties dan ik tijd voor heb, en alleen de mensen die het net zo graag willen als ik begrijpen dit, als je je research hebt gedaan weet je wat je wel en niet wilt.
Het is JOUW lijf, dus doe je eigen research.
Iemand die het al 8/9jaar doet is voor mij qualified. Er is geen sprake van een zwarte markt. Echt…zo dom dit gemekker.
Dit is gewoon mijn keuze, je mag hier ZELF bepalen wat je met je lichaam doet. Bemoei je toch met je eigen zaken.
En dit soort reacties (van “Lara”) blijven er altijd, zegt een hoop over zo`n figuur.
Voor de mensen die dit (en andere bil-topics) al jaren volgen:
Dit is een forum voor info en elkaar te helpen, ik heb mijn verhaal gedeeld omdat ik weet hoe het is om bijna de koffers te pakken en naar Mexico te vertrekken, met alle risico`s vandien en gewoonweg omdat ik het zoooooo graag wilde, nu ik hier iemand heb gevonden ben ik superblij
Zeikerds graag ergens anders zeiken ok!
Thanks!