Billen vergroten

• loulou

SUZANNE Schreef:

——————————————————-

> Hi Sheila,

> Ik heb je een paar prive berichten gestuurd maar

> het komt niet aan.

> mijn email is geluk15@yahoo.com

>

> Kan je me aub mailen? Ben erg geinteresserd waar

> je hebt gedaan en of het met de PMMA techniek is

> gedaan.

> Ik wil naar amerika afreizen voor n brazilian butt

> lift met vet cellen, maar dat is heel duur.

he suzanne, je kan ook naar brazilie toe om je billen op te vullen met vet en daar is het echt heel goedkoop. slechts heel weinig klinieken in amerika hanteren de prijs die je ook hier zou moeten betalen of nog duurder. ik heb veel research gedaan op gebied van billen inspuiten met vet. heb namelijk genoeg vet. laatste tijd twijfel ik toch of ik niet pmma ga doen. daar ben ik momenteel ook veel research over aan het doen. pm me maar. misschien dat we wat aan elkaar hebben:) ik ben trouwens loulou2012. daar kan je me pmen. thanx

groetjes

• Sheilala

Ik heb (helaas) nog geen een verhaal gehoord of gelezen waarin staat dat het ingespoten eigen vet blijft. Daarintegen wel tientalllen verhalen gelezen, en enkele voorbeelden zelf gezien, van ingespoten-eigen-vet dat na 2 maanden alweer compleet verdwenen was.

De teleurstelling is erg groot dan. De eerste dagen is ziet het er fantastisch uit….en het verdwijnt vervolgens als sneeuw voor de zon. Ook met speciaal geprepareerd vet trouwens.

Als je genoeg vet hebt èn het ingepoten vet zou blijven, dan zou dat natuurlijk ideaal zijn!!

• Sheilala

Stuur me even een prive-berichtje.

• oz

Hoi Sheila,

ik heb ook interesse. Zou je mij ook willen mailen? os65@hotmail.com

alvast bedankt

• Lara

Jij bent wel heel dom om zo'n idiote verhaal te plaatsen.

probeer je je nou echt mensen over te halen om naar een zwarte markt plastic chirurgie te gaan? Dan moet je wel heel dom zijn omg.

Dat jij nu hele mooie volle billen hebt gekregen en er niks ergenstig van hebt overgehouden is leuk voor je en tuurlijk kan het ook bij legale dokter misgaan maar die hebben hiervoor gesturdeerd meid die weten wat ze moeten doen als het misgaat en die hebben een hele staf om hun heen plus van allerlei soorten artsen.

Mensen luister aub niet naar haar shit verhaal. Zei en vast veeeeel andere meiden hebben hun bil laten inspuiten met een hele mooie resutltaat, maar het blijft gevaarlijk dus doe het aub niet.

• Sheilala

Tjonge..heeft lang geduurd voordat iemannd zich bemoeid met iets wat hem/haar niks aangaat!! Zo voorspelbaar. Altijd en overal wel zo`n figuur…pffff…

Dot topic gaat over bilvergroting ja… Daarbij ben ik zelf al 5jaar bezig om te zoeken waar ik dit kan laten doen op een VEILIGE manier, samen met nog heeeeel veel andere meiden, dus ik weet hoe ze zich voelen, en in plaats van niks meer van me te laten horen op het forum, laat ik gewoon weten dat ik het heb gedaan en iedereen staat vrij mij te contacteren.

Ik heb zelf vaak genoeg hier gevraagd waar “men” het had laten doen, en daar hoor je niks meer van…erg irritant.

En wat heb jij hier verder te zoeken…Lara? Het is duidelijk dat je verder totaal geen interesse hebt in het topic, en er ook niks over weet. En al helemaal niet over mij.

Het enige shit-verhaal hier dus, is van jou! Iedereen weet dat je goed moet uitkijken en je research moet doen, als ik mails krijg van meiden die er verder niks van weten,en gewoon graag vollere billen willen en op deze manier hun research niet hoeven te doen, dan is dat jammer voor ze. Er zijn meer reacties dan ik tijd voor heb, en alleen de mensen die het net zo graag willen als ik begrijpen dit, als je je research hebt gedaan weet je wat je wel en niet wilt.

Het is JOUW lijf, dus doe je eigen research.

Iemand die het al 8/9jaar doet is voor mij qualified. Er is geen sprake van een zwarte markt. Echt…zo dom dit gemekker.

Dit is gewoon mijn keuze, je mag hier ZELF bepalen wat je met je lichaam doet. Bemoei je toch met je eigen zaken.

En dit soort reacties (van “Lara”) blijven er altijd, zegt een hoop over zo`n figuur.

Voor de mensen die dit (en andere bil-topics) al jaren volgen:

Dit is een forum voor info en elkaar te helpen, ik heb mijn verhaal gedeeld omdat ik weet hoe het is om bijna de koffers te pakken en naar Mexico te vertrekken, met alle risico`s vandien en gewoonweg omdat ik het zoooooo graag wilde, nu ik hier iemand heb gevonden ben ik superblij :)

Zeikerds graag ergens anders zeiken ok!

Thanks!

• lovey

Hallo Sheila

kan je mij zeggen waar in mexico het beste operatie kan ondergaan

voor bil vergroting

alvast bedankt

• Sheilala

Ik had contact met een Amerikaanse arts met een praktijk in Mexico, uiteindelijk ben ik daar niet heen gegaan en heb het hier in Nederland laten doen.

Het is overigens geen operatie :) Ik denk dat je met implantaten bedoeld.

Als je naar Mexico wilt daarvoor zul je zelf even uit moeten zoeken waar je het kan laten doen.

• Michenu

Dus al§ ik het goed begrijp is pmma bio de beste,is het niet schadelijk voor de gezondheid ofzo?

• Sheilala

Doe a.u.b je eigen research. Er zijn nergens garanties voor, nooit.

Bij hiv-patienten wordt het al tientallen jaren gebruikt, en dat “mag” wel, voor cosmetische doeleinden, zoals wij die hebben, “mag” het niet.

Artsen die het niet mogen gebruiken/niet gebruiken zullen het altijd afraden, het is hun boterham niet namelijk.

In Zuid-Amerika, Brazillie, Mexico Colombia etc is het een heel normale ingreep (zonder snijden, narcose etc), op yt staat zelfs een filmpje waarin ze een demo geven in een tv-show…!!

Wat bij de een goed kan gaan kan bij de ander niet of minder goed gaan. De meeste vrouwen die het hebben laten doen laten niks meer van hun horen, dus het is erg moeilijk om via hun info te krijgen.

Enige wat ik kan doen (en fijn had gevonden als anderen het ook hadden gedaan) is mijn ervaring vertellen, en als je je eigen research goed hebt gedaan, en weet wat je wilt en niet wilt, en echt serieus bent, kan ik je verdere info geven.

Succes!

Sheila.