Hallo mensen hoop het dat iemand me kann helpen!ben 2 jaar geleden geopereerd aan me rug ik 17 jaar had een ernstige scoliose en moest zo snel mogeliijk geopereerd worden anders kon ik verlamd rakeb wat heb ik gedaan me laten operenen natuurlijk,er moest ijzer in me rug gezet worden. Dat heb ik natuurlijk laten zetten want ik niet wist is dat je door die operatie heeel veel kann afvallen!daar ben nu achtergkomen was als heel tenger. Nu ben ik zel 10 kilo afgevallen en kom het ook niet meer aan en der ergste was had wel een klein beetje kont maar omdat ze me rug recht hebben gezet is me kont en rug even recht geworden ik schaam me dood iedereen vraag aan me meid wat is er met je gebeurt je hebt geen kont meer blabla ben zo plattt geworden ik word gewoon zo gek heb als van boven aan me rug tot onder aan me rug en zijkant van boven naar beneden een groot litteken maar omdat het zo erg is en ik er echt mee zit ben ikgewoon in staat een biloperatie te zetten dus. XANI AUb wil je me helpen en jou email aan me doorgeven AUB