Billen vergroten

• diva

hallo ik zou gaarg wat meer informatie willen weten hoeveel zo een pmma injectie hydrogel kost en waar ik naartoe kan gaan en hoeveel dat allemaal gaat kosten ik hoop dat u mij zo spoedig weer trg kan mailen op diva_star@hotmail.com

groetjes

• rem

hoi mensen bij aankomst zagen wij meteen dat mevrouw karla koeiman heel aardig persoon was.Maar had een soort mis gelopen facelift gedaan en lipvulling dat zie je als eerste.Vvervolgens zag ik dat het huis behoorlijk vies was maar verder kon ik niet zien want de deur van de woonkammer was dicht.

Mevr heeft de billen van mjn vrouw misvormt alles was na een paar manden ingezakt,we zochten contact maar zij was nooit in Nederland pas na mnd was zij terug.

dit soort praktijken moeten gestopt worden. de gemeente moet iets hier aandoen, ik heb gevraagd en daar in dat huis hebben ze ook een creche hoe kan je dat nou doen in je gezonde verstan stel dat de kinderen met de naalden in aanraking komen,alleen koek koek ouders brengen hun kinderen daar in dat buurtcentrum. want het is hartstikke druk daar.en telkens ga mevrouw op en neer tussen CURACAO en nederland dat kan toch niet als je klanten hier hebt.

en er wordt zwaar aan zwaartgeld verdient.en de billen dus de product is een tijdelijk bullssht, toen mijn vrouw terug had gebelt werd aan haar vertelt dat doordat het lekt en uitslag heeft dat ze er rustig aan moet doen en schoonmakken en eventueel moest ze terug komen.Zij gaf aan dit wanpraktijk al 13 jaar te oefenen op dominant manier en bijna agresieve toon, dit vond ik het ergste kun jullie je voorstellen hoeveel slachtoffers in 13 jaar ?

people dont take shit in to your body

• jorn

Onze arts Dr. Alain Delepierre is een expert in lipofilling. Ook met name voor de bilvergroting. We gebruiken dus eigen vet, mits het ergens vandaan te halen is. Laat het aub door een ervaren arts doen, die het wekelijks doet, daar een goede ‘tailor made’ bilvorm moeilijk te sculpturen is.

Gr. jorn

www.abc-clinic.nl

• anne

Lipofilling is niet permanent. Het vet wordt gewoon door het lichaam opgenomen. Helaas van tijdelijke aard. Zonde van het geld.

• sharita

Re: Billen vergroten

Gepost door: lin ()

Datum: 16 maart 2010 16:39

hey

Ik heb inmiddels contact met iemand in nl die pmma kan injecteren .

linjlo@live.nl

Groetjes lin

hey lin,

heb je meer info over die persoon prijzen enzo?

of een tel nr ?

groetjes sha

mijn mail adres is : sharita_v@hotmail.com

• sharita

hey

linjlo@live.nl

Groetjes lin

hey lin,

of een tel nr ?

groetjes sha

• sharita

hey

linjlo@live.nl

Groetjes lin

hey lin,

of een tel nr ?

groetjes sha

• jhaleesa

Hoi Allen,

Ik zie dat er al een hele tijd word gereageerd over billen vergroten. Zijn jullie er nog wijzer van geworden want ik zie heel veel suggesties maar nooit een goede contact, prijs, product en zoja waar in het buitenland of in nederland. Wil ook nog steeds mn bil laten vergroten. Graag serieuze reacties.

grt Jhaleesa

• Miriam van den Berg

Nou dat verbaast me dat deze behandeling zo bij jou heeft uitgewerkt. ik heb wel een mooie resultaat direct na de behaling gelijk gezien en was zeker tevreden. Ook mijn zusje en nichtje hebben deze zelfde behandeling ondergaan en waren ook tevreden en blij met het resultaat. Dus ik vind het heel jammer voor je dat het niet bij jou heeft gewerkt. Maar niet iedereen heeft dezelfde huid en daarom kan ook niet hetzelfde resultaat krijgen.

maar ja, succes verder.

Vriendelijke groeten,

Miriam van den berg

• delaila

Heej. Meid zou ik aub je email mogen want ik wil het ook zo graag

——————————————————-

> hoi ik ken wel iemand die het doet die komt uit de

> nederlandse antillen het is bij de antillianen erg

> populair dus als je echt interesse hebt mail me

> dan maar even