Beste Bilexpert,
Ook ik ben geïnteresseerd in het vergroten van mijn billen en wenst ook meer informatie hierover te krijgen. Mijn email: miss-angela@hotmail.com.
Graag verneem ik van je.
Groetjes,
A
Beste Lolita,
Ik zie dat jij ook een nummer van een ene dame Karla hebt en je bent er zelf ook geweest. Ik heb zelf ook een nummer via een vriendin gekregen, een kennis van haar heeft dit bij Karla laten doen en is er zeer tevreden over. Ik heb Karla vorig jaar gebeld, maar ze was toen inderdaad op Curaçao, heb sindsdien haar nummer niet meer gedraaid. Als ik jou reacties goed hebt gelezen, heb jij het ook zelf bij haar gedaan en wilt het nogmaals doen. Weet jij wat ze in je billen spuit en ziet het er echt veel groter uit? Graag zou ik meer informatie van je hierover willen ontvangen en het liefst ook met before and after foto’s is dit mogelijk? Mijn email:miss-angela@hotmail.com
Ik hoop dat ik snel wat van je verneem. :-D
Groetjes,
A.
Beste Lolita,
Ik zie dat jij ook een nummer van een ene dame Karla hebt en je bent er zelf ook geweest. Ik heb zelf ook een nummer via een vriendin gekregen, een kennis van haar heeft dit bij Karla laten doen en is er zeer tevreden over. Ik Karla vorig jaar gebeld, maar ze was toen inderdaad op Curaçao, heb sindsdien haar nummer niet meer gedraaid. Als ik jou reacties goed hebt gelezen, heb jij het ook zelf bij haar gedaan en wilt het nogmaals doen. Weet jij wat ze in je billen spuit en ziet het er echt veel groter uit? Graag zou ik meer informatie van je hierover willen ontvangen en het liefst ook met before and after foto’s is dit mogelijk? Mijn email: Miss-Angela@hotmail.com
Ik hoop dat ik snel wat van je verneem. :-D
Groetjes,
A.
Hai Roxane,
Ik las dat jij een kliniek heb gevonden die het voor €4800 doet, en dat je dit in termijnen kunt betalen. Graag zou ik meer info hierover willen. Heb jij dit inmiddels al gedaan? Zo ja, hoe bevalt dit? En heb je before and after foto's? Ik wil dit al te graag doen, en ben namelijk wat opties met elkaar aan het vergelijk. Ik zou super blij zijn als je me even kunt mailen.
mijn mail: miss-angela@hotmail.com
Graag verneem ik van je.
Groetjes,
A
Hoi Ladies,
Ben erg benieuwd, maar wel sceptisch. Ik vind dat huis/tuin en keuken inspuiten een beetje eng. Ik betaal liever een paar duizend euro meer en heb dan voor de rest van mijn leven billen waar ik blij mee ben. Dan een hangende of blauwe kont waar ik niet mee kan slapen.
Wie heeft foto´s en verhalen chicas?
Beste Lisa,
Ik las je berichtje, en ik heb interesse in dit verhaal.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om het adres van deze arts te vermelden?
Alvast hartelijk dank hiervoor,
Groetjes, Amy
lisa Schreef:
——————————————————-
> Per Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > Nee ik heb nog niks van bilexper gehoord
>
>
> VOOR ALLE MENSEN DIE BILVERGROTING WILLEN, LEES
> DIT:
>
> Ik heb een top chirurg gevonden in Argentinie, die
> wereldwijd bekend is voor zijn butt implants.
> en Ik ken al persoonlijk mensen die door hem
> geopereerd waren, allemaal zééér tevreden !!!
> en zij hebben ook heeel miniem pijn ervaren, na
> 5dagen konden zij al gaan shoppen.
> Ik ga zelf deze zomer eind juli naar toe..
> indien iemand interesse heeft , laat het dan hier
> weten.
>
> totale plaatje € 5000 maar wel even vermelden
> alles hier inbegrepen zit, ook ineens een soort
> vakantie ;-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?