gelijk heb je dododo
waar begin je aan aaauwwwwwwwwww()
Ja en nog wat. Je billen vergroten betekent dat de huid opgerekt wordt. Dan komen jullie in de overgang nou dat wordt het pas echt leuk voor degenen, die ze hebben laten vergroten. Zonder trainen gaat de boel nog veel erger hangen.Wat dan?????????? Omdat de huid is opgerekt en mede daardoor niet zo elastisch meer is moet er nog meer van die rotzooi in en dan heb je echt koeiebillen waar je een kopje op kan zetten en dan steeds korter (na 1 a twee jaar) begint de ellende nog meer erin want anders…………….. en geloof die debiele Karla maar echt niet want jullie krijgen spijt als haren op je hoofd hetzij met bilimplantaten hetzij met rotzooi wat erin gespoten wordt.
Dus dames er moet gewerkt worden.Weten de mensen nog wat dat is werken??????????????????werken om iets te verkrijgen wat je graag wilt???????? lijkt haast van niet
dododo
VOOR ALLE MENSEN DIE BILVERGROTING WILLEN, LEES DIT:
Ik heb een top chirurg gevonden in Argentinie, die wereldwijd bekend is voor zijn butt implants.
en Ik ken al persoonlijk mensen die door hem geopereerd waren, allemaal zééér tevreden !!!
en zij hebben ook heeel miniem pijn ervaren, na 5dagen konden zij al gaan shoppen.
Ik ga zelf deze zomer eind juli naar toe..
indien iemand interesse heeft , laat het dan hier weten.
totale plaatje € 5000 maar wel even vermelden alles hier inbegrepen zit, ook ineens een soort vakantie ;-)
Per Schreef:
——————————————————-
> Nee ik heb nog niks van bilexper gehoord
VOOR ALLE MENSEN DIE BILVERGROTING WILLEN, LEES DIT:
Ik heb een top chirurg gevonden in Argentinie, die wereldwijd bekend is voor zijn butt implants.
en Ik ken al persoonlijk mensen die door hem geopereerd waren, allemaal zééér tevreden !!!
en zij hebben ook heeel miniem pijn ervaren, na 5dagen konden zij al gaan shoppen.
Ik ga zelf deze zomer eind juli naar toe..
indien iemand interesse heeft , laat het dan hier weten.
totale plaatje € 5000 maar wel even vermelden alles hier inbegrepen zit, ook ineens een soort vakantie ;-)
Beste Lin & Per,
Ik ben deze volgende week terug in Nederland , zodra ik terug ben ik NL neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op.
Beste Lisa
Mocht je bilprothese nemen vraag specifiek naar de silimed prothese .
Silimed prothese zijn de zachtste prothese genaamd ( gummy bear ) die specifiek gebruikt wordt voor de buttocks
Alleen Argentinië en zuid Amerika gebruiken dit merk.
http://www.silimed.com.br/silimed/industria_en/implantes-mamarios.asp ( ovale prothese en ronde prothese )
Succes lisa ik hoop dat je naar Dr. Eric Williams Bukret in Argentinië hij is een expert op het gebied van bilprothese.
Heb je altijd gedroomd van een een mooie zand loper figuur en mooie ronde billen
zonder operatie dan is dit een unieke kans.
Te koop Fajas de ultimate bodyschaper ,
Ultimate bodyschaper maat M
Bil lifting broekje maat S
Ga naar marktplaats en zoek op fajas
Voor meer info type in google fajas
Dit is een hype in Brazilië & Colombia & en Venezuela en Amerika
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?