Billen vergroten

• linda

Hey Xana

ik ga ook bilimplantanten laten plaatsen door dr.Bukret in BA wss in 2010. ik wil ook ineens neuscorrectie laten doen, maar ben aan het twijfelen of dat hij daar goed in is.. want het is ook geen simpele ingreep. ik neem aan dat je dr Bukret ook via Jeffrey hebt gevonden.. ik heb met Jeffrey al een tijdje niet gespreken maar ik vraag mij af hoe dat het met hem gaat? kan hij nu sporten? weet je mss meer daarover?

PS: ik wil wel meegaan in 2010, tis mss beter en goedkopen dan alleen gaan…

• linda

ps: sory voor de typfouten :-((

• debby

jaa ik ga ook naar dr bukret ja via jeffrey nou jeffrey maakt het heel goed hij sport doet alles hoor. hij k an alles er mee zelfs zijn ass shaken.. nu heb ik ook een goede doctor in colombia gevonden.. die is ook heel erg goed ik ga via een goed nederlands bedrijf daarnatoedus wie interesse heeft laat me maar weten en mail me terug dan kunnen we contact opnemen een goedkope maar een gediplomeerde dokter uit colombia .. en daar kan je vet en siliconen tegelijk zetten dus mooiere resultaten je reist met een groep en een gids die je vertolkt

• doobbo

en trouwens karla koeiman en de rest van die mensen die eigenhandig doktor lopen te spelen ik heb al meerdere mensen gezien die de siliconen ingespoten substanties tot op hun bot wegmoesten schaven doe dit gewoon niet mensen spaar een beetje geld en ga gewoon naar een goede dokter

• Linda

Heey ik zou graag willen weten waar ik mijn bil met injecties kan vergroten, kun je mij misschien helpen?

Heb je ervaring met karla koeiman en zoja hoelang is het bij jouw gebleven

• Linda

Als iemand misschien weet waar je het beste en bij wie je het beste billen kan vergroten met injecties mail me dan aub

lady488@msn.com

• ..

Ik wil het ook graag laten inspuiten. Maar ik kan niemand in NL vinden die het doet…

Dus als je iemand kent die het doet zou ik het graag willen weten.

mail me dan maar brownsugarlicious@hotmail.com

• dini

ik heb ook intresse aub mail mij of laat jou email adres achter

• dini

xena Schreef:

——————————————————-

> HALLO MENSEN IK HEB CONTACT GEHAD MET MENSEN UIT

> AMERICA,, DIE MIJ DUS VERTELDE OVER EEN DAME DIE

> SILICONE 1000 IN SPUIT EN HYDROGEL… DIT IS WEER

> EEN RAGE IN AMERICA IK HAD DUS EERDER GEREAGEERD

> IN DEZE FORUM … IK HEB DUS CONTACT GEHAD MET DE

> DAME EN DIE ZOU MIJ TERUGBELLEN WANT ZEI VERTELDE

> MIJ DUS ALS IK GENOEG MENSEN HEB VOOR BIL

> INJECTIES DAT ZIJ WEL VAN PLAN IS NAAR NEDERLAND

> TE KOMEN … DUS ALS IEMAND HIER INTERESSE IN

> HEEFT MAIL MIJ DAN EFFE MISSCHIEN ZIJN ER WEL

> MEERDER MENSEN DIE DIT WILLEN EN DAN HOEF JE OOK

> NIET HELEMAAL NAAR HET BUITENLAND.. ZIJ DOET MEER

> ALS 1000CC IN SPUITEN DE DAMES DIE IK ZELF HEB

> GESPROKEN DIE HEBBEN 1000 CC EN OOK 3000CC IN

> GESPOTEN DUS ALS JULLIE INTERESSE HEBBEN MAIL ME

> DAN EFFE TERUG

ik meld me aan n_a_i_m_a_29@hotmail.com

• elisa

Hai,

zou ik aub je emailadres mogen…

Ik wil graag meer info over colombia en die persoon in nederland die je gaat begeleiden (gids)

alvast bedankt,

elisa