Billen vergroten

• roxane

ja ik wil ook!ia het blijvend!mij email is a_bellgroub@hotmail.com

• roxane

waar in den haag?mag ik t adres?of site?

• angeliek

ik zou ook graag de adres of telefoon nummer willen weten van de instantie die deze ingrepen doen bil vergroten met een injectie spuit graag wil ik weten waar ik het kan doen hoop snel op je bericht. dank je wel

• Lizia

Hoi Xena,

Ben je ooit nog verder gegaan om die dame uit Amerika hierheen te halen?

Ik zit met hetzelfde idee; ben nl ook aan het twijfel om nu naar venezuela te gaan of niet. Blijf liever hier.

Als je hier nog plannen mee hebt mail me dan. Ik ben ook van plan om toch iemand hiernaartoe over te halen.

groet lizia

• wendyrazanov@hotmail.com

Hoi Lolita,

Ik ben van plan binnenkort naar Karla te gaan. Mag ik aub jou before en afters zien?

Ik wil weten wat ik kan verwachten. Als het te weinig resultaat geeft wil ik het niet doen. Er zijn dan nog andere (tijdelijke) mogelijkheden in nederland. Met macrolane bijv. een plastisch chirurg in nederland doet dat. Het spul blijft ong. anderhalf tot 2 jaar zitten. Wordt ook gebruikt om borsten te vergroten.

groet liza

• Lolita

Hallo iedereen,

Ik zie dat er vaak naar de nummer van karla gevraagd word

haar telefoonnummer is 06 17 68 68 79

Nu een vraag aan iedereen die naar haar toe gegaan is, weten julie wat ze er precies in spuit.???

• lin

hey hey

Ik zag dat dit bericht nog al weg was gezakt,,Ik ben wel benieuwt of er nog iemand naar nl is gekomen om de bahandeling te kunnnen doen?Ik heb zelf ook intresse !

Veder ben ik ook wel benieuwt waar jij het laat doen roxanne?Of heb je het inmiddels al gedaan?

Ik ben ook wel benieuwt wat die karla erin spuit ?

Groetjes en sucses iedereen ermee

Lin

• PP

Hoi

ik heb contact proberen op te nemen met karla koeiman, met de telefoonnummers die op die ene site staan, dat 070 nummer is van de hartstichting haha beetje vreemd en tweede 06nummer wat er staat, kreeg ik een vriendelijke buitenlandse vrouw aan de telefoon , maar die melde me dat ze niet meer in NL is, dus helaas!!

ik ben ondertussen ook nog echt opzoek naar dat pmma en heb wel wat sites gevonden, maar is alleen voor hivpatienten verkrijgbaar lijkt of helemaal in brazil

weten jullie al meer?

• pp

ik heb contact proberen op te nemen met karla koeiman, met de telefoonnummers die op die ene site staan, dat 070 nummer is van de hartstichting haha beetje vreemd en tweede 06nummer wat er staat, kreeg ik een vriendelijke buitenlandse vrouw aan de telefoon , maar die melde me dat ze niet meer in NL is, dus helaas!!

ik ben ondertussen ook nog echt opzoek naar dat pmma en heb wel wat sites gevonden, maar is alleen voor hivpatienten verkrijgbaar lijkt of helemaal in brazil

weten jullie al meer?

• linda

Xena Schreef:

——————————————————-

> argentinie buenos aires nee die man heeft wel een

> site . tik bij google dr bukret in buenos aires

Hey Xana

ik ga ook bilimplantanten laten plaatsen door dr.Bukret in BA wss in 2010. ik wil ook ineens neuscorrectie laten doen, maar ben aan het twijfelen of dat hij daar goed in is.. want het is ook geen simpele ingreep. ik neem aan dat je dr Bukret ook via Jeffrey hebt gevonden.. ik heb met Jeffrey al een tijdje niet gespreken maar ik vraag mij af hoe dat het met hem gaat? kan hij nu sporten? weet je mss meer daarover?

PS: ik wil wel meegaan in 2010, tis mss beter en goedkopen dan alleen gaan…