lelijk

• jeper

moedig van je, echt. Als mensen commentaar hebben op verschillende dingen wil nog niet zeggen dat je in het geheel lelijk bent. Vaak maakt een aparte kenmerk mensen juist leuker, ook al is het geen schoonheidskenmerk. probeer ook na te gaan wie het zijn die die dingen zeggen. Soms zijn het mensen die gewoon willen sarren, die zelf onwijs onzeker zijn. je kan je afvragen of het wel de moeite is om met die mensen om te gaan. maar ja, als je al onzeker bent, wil je je zelf nog wel eens wegcijferen dus zo makkelijk is het allemaal niet.

veel sterkte

• jeper

hai Ing

over jouw neuscorrectie…hoe reageerde mensen erop? en was het allemaal meegevallen?

en over het eindresultaat, misschien ben je iets te kritisch voor jezelf. Je houd jezelf immers altijd al onder een soort loep, snap je.

groet

• Ing

Hallo Jeper,

Bedankt voor je reacties. Op zich ben ik tevreden met mijn neuscorrectie, ik zie duidelijk dat mijn neus smaller is maar van de zijkant lijkt mijn neus nog groot en mijn neustip is nog gezwollen. Maar ik weet dat dat maanden kan duren voordat je het goed eindresultaat ziet.

Iemand zei nog tegen mij ‘Jij hebt net zo’n grote neus als ik". en die opmerking was na mijn neuscorrectie. Dat is niet leuk om te horen.

Maar hoe is het nu met jou?

Groeten Ing

• Eva

Das dan wel een heel domme opmerking, van een dom iemand misschien ! ! ?

• L.

Hoi Ing, welke chirurg was dit?

• Dolores

Hoi Jeper,

Heb ik ook. In de spiegel denk ik hmm zie er best redelijk goed uit. Maar op fotoos brrrrrr. Jeper jij en ik zijn gewoon niet fotogeniek. En mensen die dat wel zijn zijn juist vaak minder mooi in t eggie. Tenminste dat vind ik. Enne wat is mooi he. Dat is maar net waar je precies op let. Mooie lach is ook heeeeel veeeeeeel waard. Maar idd als mn dochter zegt mooie foto wordt ik bijna (NOG NET NIET) BOOS.

• ansje

Dit syndroom heet BDD: Body Dysmorphic Disorder. Kijk maar eens naar de BBC documentaire op You Tube.