MAcs lift en bovenooglidcorrectie

• meg

Nee Regi,

Ik heb geen Arnica geslikt, maar met het blauw zijn valt het best wel mee.

In het begin was het onder mijn ogen geel en mijn nek was helemaal vierkant en geel. Dat trekt nu langzaam weg. Alleen nog opgezwollen onder mijn oren en het voelt helemaal hard aan voor mijn oren.

Mijn gezicht is al helemaal niet meer opgezwollen en je ziet dat ik weer een normale kin heb. Ik heb aan een kant nog wel een klein beetje “hamsterwangetje”, maar niet meer zoals het eerst was.

Groetjes Meg

• regi

Hallo allemaal.

Het is nu 6 dagen geleden dat ik een Macs lift en bovenooglidcorrectie heb gehad en het gaat iedere dag een heel klein beetje beter. Ik slaap beter, heb minder pijn (alhoewel ik nog steeds soms pijnstillers slik) en mijn gezicht begint er heel erg langzaam weer wat normaler uit te zien. Iets minder zwelling, iets minder rood en blauw rond de ogen, maar weel geler onder de ogen en op de wangen.

Ik ben de afgelopen 2 dagen ook al naar buiten geweest (het is erg mooi weer), even wezen wandelen met een grote zonnebril op en een petje tegen de zon. Daarna was ik wel kapot en moest ik onmiddelijk weer een dutje gaan doen.

Kortom het gaat goed. Het effect van de operatie kan ik nog moeilijk bepalen met al die hechtingen, zwellingen en rare kleuren. Wel is al duidelijk te zien dat mijn hals strakker is (of is dat van de zwelling) en vooral mijn kaaklijn weer scherper is. (geen hamsterwangetjes).

Morgen gaan de hechtingen er uit. Daarvoor hoef ik gelukkig niet helemaal terug naar België. De arts (dr. Lagey) heeft hier zo nu en dan ook consulten in Den Bosch bij de Clinique. Dat ‘onthechten’ vind ik nog wel spannend. Doet dat erg zeer? Hoe zie ik er daarna uit? Kan ik daarna mijn linkeroog wel helemaal dicht krijgen (nu niet namelijk)?

Ik hou jullie wederom op de hoogte,

Regina

• Petra

Hallo Regina,

Ik ben benieuwd naar je ogen.

Ik moet toch wel wennen.

Ze zijn (lijken) groter.

Petra.

• Chrisje

hi Yvonne,

zou graag met je in contact komen want ook i heb veel ellende nu met bio alcamid en ontstekingen etc.

hoor graag van je

chris

• yvonne

hallo chrisje ben poosje weggeweest en zie dat je het een en ander wilt weten .ik zal je hierbij mijn email geven zodat je contact kan opnemen met mij.ik heb over 2 dagen een macslift en halslift maar ik ben een beetje somber geworden over al deze ervaringen hierzo.het schijnt bij de meesten geen effect te geven zoals ik gelezen heb .ik zie er erg tegen op dus.yvonne_543@hotmail.com.groetjesChrisje schreef:

>

> hi Yvonne,

> zou graag met je in contact komen want ook i heb veel ellende

> nu met bio alcamid en ontstekingen etc.

>

> hoor graag van je

> chris

• yvonne

hallo regi. ik heb zojuist pas je verslag gelezen(want ik was op vakantie).gelukkig is jouw verhaal wat positiever als van de anderen en wordt hierdoor beetje optimistischer.ik word as vrijdag geholpen aan een macslift.zie er erg tegenop ook omdat het onder sedatie gaat ipv volledige narcose maar dat schijnt beter te zijn dus.ik heb wel het een en ander meegemaakt en hoop dat dit de laatste keer zal zijn en dat het eindelijk eens goed gedaan wordt. groetjes yvonne.vraag me el af hoe het nou met je gaat en wat het resultaat ervan is?Petra schreef:

>

> Hallo Regina,

> Ik ben benieuwd naar je ogen.

> Ik moet toch wel wennen.

> Ze zijn (lijken) groter.

>

> Petra.