Hallo allemaal.
Het is nu 6 dagen geleden dat ik een Macs lift en bovenooglidcorrectie heb gehad en het gaat iedere dag een heel klein beetje beter. Ik slaap beter, heb minder pijn (alhoewel ik nog steeds soms pijnstillers slik) en mijn gezicht begint er heel erg langzaam weer wat normaler uit te zien. Iets minder zwelling, iets minder rood en blauw rond de ogen, maar weel geler onder de ogen en op de wangen.
Ik ben de afgelopen 2 dagen ook al naar buiten geweest (het is erg mooi weer), even wezen wandelen met een grote zonnebril op en een petje tegen de zon. Daarna was ik wel kapot en moest ik onmiddelijk weer een dutje gaan doen.
Kortom het gaat goed. Het effect van de operatie kan ik nog moeilijk bepalen met al die hechtingen, zwellingen en rare kleuren. Wel is al duidelijk te zien dat mijn hals strakker is (of is dat van de zwelling) en vooral mijn kaaklijn weer scherper is. (geen hamsterwangetjes).
Morgen gaan de hechtingen er uit. Daarvoor hoef ik gelukkig niet helemaal terug naar België. De arts (dr. Lagey) heeft hier zo nu en dan ook consulten in Den Bosch bij de Clinique. Dat ‘onthechten’ vind ik nog wel spannend. Doet dat erg zeer? Hoe zie ik er daarna uit? Kan ik daarna mijn linkeroog wel helemaal dicht krijgen (nu niet namelijk)?
Ik hou jullie wederom op de hoogte,
Regina