MAcs lift en bovenooglidcorrectie

• Regi

Dag iedereen,

Ik wil jullie graag op de hoogte houden van mijn ervaringen de komende dagen. Maandag a.s. (28 april) krijg ik een MAcs lift en een bovenooglidcorrectie in België bij de Atlas kliniek. Tot nu toe valt het mee met de spanning. Ik heb wel vertrouwen in de arts die me gaat opereren (Dr. Lagey). Ik zal a.s. dinsdag en de dagen daarna even laten horen hoe het gaat. Misschien dat jullie iets aan deze informatie hebben.

Groet en tot gauw,

Regina

• meg

Regi,

dan wil ik je veel sterkte toewensen.

Doei, Meg

• ANNEKE

Hallo, ik ben ook benieuwd naar jou verhaal, hoe alles verloopt enz. Ik volg momenteel ook het verhaal van Meg en zij heeft toch wat complicaties. Ik hoop dat bij u alles goed verloopt! Ik wens je het allerbeste. Ik twijfel ook al paar jaar dit te laten doen maar blijf bang. Ben ook al bij verschillende dokters geweest voor info maar vind het moeilijk de juiste te kiezen. Maak je ook foto"s voor, tijdens en na? Je mag mij altijd mailen op mijn mail adres anneken_47@hotmail.com.

• yvonne

hallo!ik krijg half mei ook een macslift en halslift,ben reuz\e benieuwd wat het resultaat dit keer zal zijn aangezien ik al een faclift heb gehad waarna mijn hamsterwangen nog niet weg zijn maar dit kan ook verband houden met weggenomen bioalcamid zodat de boel weer is gaan zakken,heb dus diverse ontstekingen achter de rug.ik heb het verhaal van meg niet kunnen volgen omdat ik er nu in kom .ben reuze benieuwd of het ook inderdaad resultaat bij jou heeft gegeven aangezien het nu ook de laatste keer is dat ik mijn gezicht laat ophijsen dus,.ben benieuwd naar reacties van diegenen die macslift hebben ondergaan. groetjes

• Petra

Hallo Regi,

Als je dit leest, zit je operatie erop.

Ik heb zelf een s-lift, halslift, lipo-hals, bovenoogleden operatie gehad.

De datum 24-04-2008 te Rotterdam, Parkkliniek.

Pijn na 1 dag grote deels weg.

Ben benieuwd naar jouw ervaring.

Groetjes Petra

• meg

Hoi Regi,

Ik hoop dat de ingreep inmiddels achter de rug is.

Viel het je mee ?

Sterkte met de genezing hoor !!!

Groetjes Meg

• marjoleina

Hoi Regina…

We hebben helaas nog niets vernomen van je …Gaat alles goed ?

Groetjes Marjoleina

• Regi

Hallo allemaal,

Ik zou afgelopen dinsdag al wat laten horen, maar dat is achteraf gezien toch een beetje naief van me geweest. Uiteindelijk moet het dus vrijdag worden voordat ik de energie heb om wat te schrijven.

Het gaat op zich redelijk goed. De operatie viel niet tegen. Wat wel tegenviel was mijn energie daarna, ik had ook vrij veel pijn (die er trouwens wel goed onder te krijgen was met afwisselend 600 mg ibuprofen en 1 gr. paracetamol), en er was gewoon algehele malaise. Ik breng de dagen nu door met slaapjes, gezicht koelen en t.v. kijken. Ik ga vanmiddag eens kijken of ik de energie heb voor een klein blokje om.

En hoe ik er uit zie? De eerste drie dagen erg gezwollen gezicht met rood/blauwe oogleden. Ik heb relatief weinig blauwe plekken verder, maar ik heb wel het gezicht van iemand die al een tijd prednison slikt. En verder twee wat lelijke bulten ter hoogte van slapen in haargrens, de plek waar de hechtingen zitten. Sinds gisteren neemt de zwelling wat af en de ogen zijn al iets minder rood/blauw maar nu komt er wel een mooi geel kleurtje doorheen.

Ik voel me redelijk hoopvol dat het goed gaat komen, tenminste als ik niet te veel spookverhalen op internet lees over wat er allemaal mis kan gaan.

Belangrijk: neem twee weken van te voren arnica druppels en ga daar ook mee door na ingreep, zorg voor goede pijnstillers, slaap minimaal 3 nachten met 2 stevige kussens op je rug, koel zo veel mogelijk (ieder uur 10 minuten), rustig aan doen en niet bukken of tillen. Bij een bovenooglidoperatie moet je 's nachts een beschermende zalf in je ogen doen (omdat de ogen de eerste week soms niet goed sluiten), maar die zalf krijg je van arts, en ik vind het wel fijn om overdag zo nu en dan kunsttranen in mijn ogen te druppelen.

En nu ga ik toch ophouden want deze inspanning is me wel weer genoeg (ik word een beetje misselijk als ik me inspan). Maar ik hou jullie verder op de hoogte.

Bedankt voor succeswensen en steun,

Regi

• meg

Nou Regi,

heb ik toch niet te veel gezegd hè ?

Het is toch niet niks hoor. Ik ben inmiddels twee weken verder en voel me weer wat meer mens. Ik was ook zo ontzettend moe de hele dag en dan die pijn. Er kwam echt niks uit mijn handen, terwijl ik normaal gesproken een echte “bezige bij”ben.

Nou, veel sterkte hoor.

Groetjes Meg

• regi

Hoi Meg,

Ik heb jouw verhaal nu pas helemaal gelezen. Jee wel pech!!!

Ik maak me natuurlijk ook meteen een beetje zorgen dat die pijn bij mij ook nog lang zal blijven, want ik word nog steeds (nou ja, het is nog maar 5 dagen geleden dat ik gepopereerd ben) een paar keer per nacht wakker van de pijn.

Ik herken verder wel heel veel in je klachten, maar ik geloof dat het bij mij toch allemaal wat minder erg is. Heb jij arnica geslikt?

En ben je op dit moment al een beetje tevreden over je uiterlijk, of ben je nog steeds gezwollen?

Groetjes Regina