Hansje, de slechte verhalen over v Onselen kun je halen bij de ouders van het overleden meisje
Jammer zeg, dat de hele discussie zo persoonlijk lijkt te worden. Volgens mij niet helemaal de bedoeling van dit forum, houd je gewoon bij je eigen ervaring en natuurlijk kun je iets vertellen over wat je uit de media oid hebt, maar blijf wel respectvol naar elkaar en laat je niet teveel meeslepen door de, veelal sensatiebeluste, verhalen in de media. In de medische wereld gaan dingen nu eenmaal wel eens fout, hoe vreselijk dat natuurlijk is, en misstanden moeten ook aangepakt worden, maar laten we wel wezen Nederland is een goed georganisserd land, het is geen bananenrepubliek waar mensen zonder diploma's aan het snijden zijn.
Ieder mag hier zijn verhaal doen, daar kunnen we wijzer van worden, maar we hoeven elkaar niet te overtuigen van onze mening.
henrika, dit is inderdaad een plek om persoonlijke ervaringen uit te wisselen maar ook een plek om elkaar te waarschuwen ook al vergaar je de informatie via de media.
is er ooit een chirurg zo vaak negatief in het nieuws geweest als deze man?
ik ben van mening dat de voorgekauwde mening van loes gevaarlijk is.
zo vertelt zij bv niet dat de behandelaar die mevrouw verminkt heeft door van onselen in een column is afgekraakt. heel vreemd wilde van onselen na een ontmoeting met bartels een samenwerkingsverband met hem aangaan.
toen de verminkte vrouw dit hoorde is zij actie tegen van onselen gaan ondernemen.
loes redeneert heel erg simpel om niet te zeggen infantiel, haar zogenaamde operatie is goed verlopen dus er is verder niets aan de hand.
Je hebt gelijk Pleun. Ik heb het artikel over die Bartels ook gelezen en ik ben het met je eens dat die samenwerking, zeker tegenover die mevrouw, niet juist is. Maar ook daar weet ik het fijne niet van. Van Onselen is negatief in het nieuws en natuurlijk baart mij dat ook zorgen. Mocht ik nog iets willen laten doen dan laat ik mij ook weer voorlichten door forums zoals deze maar waar ik gewoon over val is de eenzijdige media toestand. We hebben het ook kunnen zien met Peter R de Vries bv afgelopen zondag. Ook zo op sensatie belust mediageil tv. Maar goed. Mijn punt is gemaakt. Ik heb ook zo mijn twijfels en kritiek maar ik weet dat hij bij mij iets goeds gedaan heeft en daar ben ik heel erg blij om. Enjij begon over moord. Dat viel bij mij gewoon totaal verkeerd. Dat kun je niet zomaar doen.
hehe, now we're talking loes.
ik vond de aantijging moord ook te zwaar en die heb ik daarom direct teruggenomen.
je hebt gewoon mazzel dat jouw operatie en contact met van onselen goed is verlopen.
niets meer, niets minder.
naar steeds meer duidelijk wordt zijn er te veel mensen minder goed weggekomen.
de rest is t.z.t. aan het medisch tuchtcollege.
mee eens. we zullen zien hoe het verloopt en ik houd de berichtgeving in de gaten. Want het zuo toch ook wat zijn dat hij schuldig zou wordeb bevonden, dan is mijn vertrouwen beschadigd, daar ben ik mij wel bewust van. Maar ik blijf erbij dat zijn schuld nog bewezen moet worden.
Prettig weekend. Ik ga me even niet meer bezig houden met plastische chirurgie.
Kon jullie dit toch niet onthouden
Link naar Trouw
http://www.trouw.nl/laatstenieuws/laatstenieuws/article978129.ece/Netwerk_slikt_beschuldiging_richting_chirurg_in
Jamer dat alleen trouw hiermee komt. Hebben jullie ook de rectificatie gezien bij Netwerk? Zelfs de feiten voor oplichting waren er niet. ik weet hoe hier over hem word gedacht maar ik heb er wel weer een beter gevoel aan over gehouden. Deze man heeft immers ook in mij gesneden en dan raak je wel een beetje in de war door alle berichtgeving. Maar nu heb ik toch het gevoel dat mijn indruk over hem en mijn vertrouwen op waarheden berusten en ik geen naieve kip ben. Want ik begon wel te twijfelen!
inmiddels alweer een aantal maanden later en wat schetst mijn verbazing? geen reacties meer na mijn laatste bericht, jammer.
Afgelopen week in het nieuws dat dr. van Onselen nu verdachte is in de zaak van het overlijden van dat meisje samen met de anesthesist. Ook is er meer duidelijk geworden over de omstandigheden van die dag en als je dat leest dan wordt je daar niet blij van. Ik hoop dat nu duidelijk zal worden wat nou exact de doodsoorzaak is geweest en dat de ouders daar in kunnen berusten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?