van Onselen weer in opspraak

• hansje

Ik heb het programma ook gezien, om zo te reageren werkt niet in het voordeel van Van Onselen.

Maar iemand is onschuldig tot het tegendeel is bewezen.

• loes

Dank je wel Hansje.

Natuurlijk is het verschikkelijk dat twee vrouwen overlijden na een cosmetische ingreep maar er is nog geen enkele duidelijkheid over geen van de zaken wat de rol van de arts daarin is geweest.Ja, het waren zijn patienten maar waarom krijgen wij de doodsoorzaak niet te horen? Als die eerste vrouw al jaren geleden is overleden, waarom kan deze man dan nog zijn vak uitoefenen? Als er een reeele verdenking zou bestaan dan zou toch op zijn minst de tuchtraad of zo zich ermee bemoeien of de inspectie? Waarom is dat dan niet gebeurt?

Nou zit ie gisterenavond bij de leugen regeert, dat programma stelt uitzendingen aan de kaak waarin de macht van de media blijkt, dan doen ze toch ook niet zomaar? En waarom wil die tichelaar van Netwerk de band niet geven? Beetje dom he als daar op zou staan wat er exact is gebeurt. Laat dan alles zien wat daar gebeurt is zodat wij een duidelijk en echt beeld krijgen wat daar is gebeurt dinsdag. Nogmaals ik praat niet goed dat er twee patienten zijn overleden maar ik maak me gewoon kwaad hoe deze man wordt neergezet door de media. Over een paar weken horen we hier niks meer over. En wat gebeurt er dan met de zaken die lopen over die vrouwen? Waarom maken we ons niet druk over justitie en het OM dat ze eens duidelijkheid geven over de status van het onderzoek naar het overlijden van de twee patienten? Dat zou ik nou ook wel eens willen weten.

Normaal haal ik mijn objectieve informatie uitsluitend uit de zenders 1,2 en 3 maar sinds deze “ sbs 6” actie is mijn vertrouwen in die media gedaald tot het vriespunt. Mij benieuwen of de EO (voet tussen de deur) hier verder op in zal gaan.

Ondertussen geniet ik van mijn “ nieuwe” ogen waarvan enkele van jullie op dit forum het bewijs hebben gezien. Dus wie mij niet gelooft kan een mailtje zenden en dan zend ik de foto's toe van voor de ingreep, een dag na de ingreep en van nu.

Loes

• pleun

Loes, die foto's zijnzo goed als zeker niet van jou, niemand weet wie jij bent en hoe jij er in het echt uitziet dus die foto's bewijzen helemaal niets.

Jij vindt het een schandaal dat deze man aangeklaagd wordt.

Ik vind het een schandaal dat jij het om wat voor dubieuze reden dan ook het opneemt voor deze enorme kluns en zakkenvuller.

2 overleden patientes, oplichting, agressief gedrag, een niet bevoegd meesnijdend vriendinnetje, en ook nog eens ontslagen in het slingeland ziekenhuis.

19.000 euro voor een operatie die niet is uitgevoerd…..volgende klant?

Deze vrouw was verminkt door het gebruik van permanente fillers.

Van onselen heeft haar heel ordinair opgelicht en haar het fatale klapje na gegeven. ws is zij nu failliet.

Natuurlijk en m.i. terecht is hij veel klanten kwijtgeraakt na de liposuctiedode maar om dit op een volgend slachtoffer te verhalen getuigt van …vult u maar in.

Alle fora staan vol met reacties van vriendjes van van Onselen of van van Onselen zelf dit is algemeen bekend.

Dus loes, ga lekker door maar je maakt van Onselen hiermee alleen maar verdachter.

De werkwijze van netwerk vind ik trouwens niet netjes maar helaas is dit soms nodig om de waarheid boven tafel te krijgen.

• Tinkie

Ik ben ook bij van Onselen geweest en heb vorige week mijn bovenoogleden laten corrigeren met echt een verbluffend resultaat en dat voor 800 euro!!! terwijl het in andere klinieken veel duurder is, dus over oplichting gesproken!!!

Verder zat de wachtkamer er bomvol lijkt me niet dat dat zo zou zijn als hij zijn werk niet goed zou doen toch?

Ik ben nog naar de arts terug geweest om de hechtingen eruit telaten halen toen dit verhaal al speelde, en kan niet anders zeggen dat de man erg aangeslagen was.

En oplichting is nooit goed tepraten maar op dit moment hoor je dus inderdaad het verhaal alleen maar van een kant, de media dus…

Ik denk dat als alle tevreden patienten van zich zouden laten horen dat er dan een heel ander beeld naar voren komt.

Ook ik ben net als Loes géén bekende, of familie van van Onselen, alleen een patient die heel tevreden in de spiegel naar mijn niewe ogen kan kijken!!

Tinkie

• loes

Pleun,

Ik kan je verzekeren dat de foto's van mijzelf zijn. Ik laat ook reacties achter op andere fora gewoon onder mijn eigen naam. Voor de rest ben ik niet verantwoordelijk maar ik kan je wel zeggen dat er behoorlijk in het nadeel van Netwerk wordt geschreven. Ik neem het niet voor hem op maar ik vind dat we wel zorgvuldigheid in acht moeten nemen voordat we zomaar een beschuldiging als oplichting bij iemand neerleggen alleen door een sbs 6 actie van Netwerk.

Ik wil je graag bewijzen dat ik ik ben ookal heb ik dat niet nodig. Stuur mij maar een mail en dan zal ik je vertellen wie ik ben, foto's sturen tja, ik wil je zelfs wel bellen hoor. Verder staat er weer een aantal fouten in jouw berichtgeving en DAT is nou juist wat mij stoort.

Die factuur van 19.000,- euro is niet alleen voor de lift. Er staat nog veel meer op genoemd (dat kun j ezien op de beelden). Daar is mevrouw dan wel tevreden over? Die verminking is niet aangericht door van Onselen maar door ene Dr. Bartels. Ik vindt het geen schandaal dat van Onselen wordt aangeklaagd maar wel dat er op deze wijze mee om wordt gegaan. Waarom is hij dan nog niet voor de rechter geweest voor de twee andere zaken? Geef daar dan ook eens antwoord op en loop niet gewoon de tiepkip uit te hangen en over te schrijven wat de media neerzet. Jij vindt de werkwijze van Netwerk niet “ netjes”?

Dat is nou juist hetgeen wat mij stoort, de manier hoe de media hiermee omgaat. Nogmaals, ik ben geholpen door hem, niet opgelicht. Tuurlijk heb ik ook zo mijn twijfels en veel kritische vragen en wie weet krijg ik nog wel de kans deze hem te stellen. En dat zouden de media ook moeten doen maar dan op een ietwat fatsoenlijker wijze.

• loes

@ Pleun

Ben ik nou ook Tinkie zeker :P

@ Tinkie

Je mag dus niet reageren als je tevreden bent want dan “ neem je het gelijk voor hem op” of “ ben je vast familie ofzo”.

Ik heb het ook voor die 800 euro laten doen. In het begin twijfelde ik wel omdat het juist een spotbedrag is maar nadat ik een consult had gehad was ik overtuigd. Ik heb het al even geleden laten doen maar je ziet niet eens meer een litteken of zo! Jammer dat je hier geen foto's kunt plaatsen. wellicht een idee voor de eigenaar van deze site?

• pleun

“loes”, het interesseert deze typemiep geen bal wie jij in het echt bent.

ik heb niet gesuggereerd dat van onselen haar verminkt heeft, zou er nog even bij moeten komen trouwens, zijn “strafblad” is lang genoeg.jij gaat in op feiten die van onselen goed uitkomen, over andere zaken houd jij heel verstandig je mond.

er zijn genoeg chirurgen in nederland die en:

-van onbesproken gedrag zijn (geen doden, betaalbaar, geen ontslag, meesnijdende vriendinnen enz enz).

-deskundig

-sympathiek

-betrouwbaar

-geen operaties declareren die niet hebben plaats gevonden(ach, ze was toch onder narcose)

-niet allerlei mensen berichten op fora laat schrijven omdat ze dit gewoon niet nodig hebben.

-erop los meppen

dus wie kiest dan nog voor eddy van o?

• luigina

pleun schreef:

>

> “loes”, het interesseert deze typemiep geen bal wie jij in

> het echt bent.

>

> ik heb niet gesuggereerd dat van onselen haar verminkt heeft,

> zou er nog even bij moeten komen trouwens, zijn “strafblad”

> is lang genoeg.jij gaat in op feiten die van onselen goed

> uitkomen, over andere zaken houd jij heel verstandig je mond.

>

> er zijn genoeg chirurgen in nederland die en:

> -van onbesproken gedrag zijn (geen doden, betaalbaar, geen

> ontslag, meesnijdende vriendinnen enz enz).

> -deskundig

> -sympathiek

> -betrouwbaar

> -geen operaties declareren die niet hebben plaats

> gevonden(ach, ze was toch onder narcose)

> -niet allerlei mensen berichten op fora laat schrijven omdat

> ze dit gewoon niet nodig hebben.

> -erop los meppen

>

> dus wie kiest dan nog voor eddy van o?

LOES!!!!!

En LOES!!!

O ja en weet je wie ook…LOES!!!!

Zo he , dat zijn er toch al drie!.

• loes

Goh wat zijn jullie katten zeg…tssss….. Ik heb gewoon een GOEDE ervaring en dan mag ik zeker hier niet reageren. Neeee, vooral alleen reageren als je NIETS te melden hebt en alleen andere bezoekers kan beschuldigen van meeloperij. Best zielig eigenlijk maar goed. Ik hoef mij inderdaad niet te verlagen om mij te laten identificeren door jullie/jou, daar heb je helemaal gelijk in. Ik ken de heer van Onselen omdat het mijn arts is geweest, meer niet. en van al die zogenaamde “ feiten” die jij noemt is nog helemaal niks van gebleken.

even wat feiten over mijn ingreep;

- ik leef nog

- het is zeer deskundig gedaan

- het is een erg sympathieke man en zijn team is ook top!

-ik heb de helft betaald voor mijn boven ooglidcorrectie ten opzichte van overige klinieken

- en ik heb geen blauwe plekken overgehouden aan mijn ingreep nog door de pakken slaag van hem.

-ik ben zeer tevreden

Voor mij is het bij deze afgedaan en ik wens jullie nog veel plezier op dit forum

• hansje

Loes,

Ik dacht altijd dat dit forum was om te horen over elkaars ervaringen, jij hebt goede ervaringen bij Van Onselen en dat laat je weten, daar is niets mis mee.

Van anderen hoor ik alleen maar van wat men heeft horen zeggen( en van mond op mond worden de verhalen steeds erger) ik luister dus niet naar die kulverhalen.

Ik wil wel eens van iemand de slechte ervaringen horen bij Van Onselen.

Eerst bewijzen zoals ik al eerder schreef.