Hoi Meg, het is vandaag je derde dag meen ik…dat is de ergste dag qua pijn en herstel. Vanaf morgen gaat het beter zul je merken en de dagen erna alleen nog maar beter.
Stevens is idd een goede arts ken hem wel ben op consult geweest voor intake.
Ik denk er over om in september een s-lift te laten doen, is het bij jou onder lokale verdoving geweest? Dat is wat ik zou wensen ik wil niet onder narcose, schijnt te kunnen. Mag ik vragen wat jouw leeftijd is, de mijne is 42 jaar en ik heb vorig jaar een macslift laten doen, maar die is niet mislukt is niets van te zien, mijn kaaklijn is niet strakker daardoor geworden.
Nee ik heb geen zin, tijd om terug te gaan naar duo macslifters in Gent. Ik heb pech gehad en accepteer het. Liever voor beter gaan en Stevens is nu wel zo goed bekend dat ik het wel aandurf bij hem.
In sptember is het dan anderhalf jaar geleden dat ik die macslift hebt laten doen, ik denk dat er dan genoeg tijd overheen geweest is om weer eens wat te laten doen.
Ik had graag wat ervaringen willen lezen van mensen die ook een tweede lift hebben laten doen,kennelijk zijn die er niet, t.z.t. informeer ik zelf wel bij Stevens hoe hij erover denkt. En doe ook nog eens een second opinion bij een andere arts.
Dank je voor het beantwoorden en het ga je goed.