Voor Meg

• Henrika

Hai Meg,

Waneer ben je aan de beurt bij dr Stevens? in april toch? Wanneer precies? Ik hoop dat ondertussen al je vragen beantwoord zijn en je met een goede gevoel de operatie ingaat, ik leef met je mee en vind het reuzen spannend. Ik wil de S-lift eind van deit jaar laten doen en ben dan ook reuze benieuwd hoe het jou zal vergaan.

Meg, heel veel strekte en een goede en succesvolle operatie met een practig resultaat toegewenst. Ik zal aan je denken. Toi toi toi!!!

Henrika

• meg

Hoi Henrika,

ik ben afgelopen maandag nog een keer langsgeweest om mijn vragen te bespreken.

Dr. Stevens nam weer alle tijd voor me en nam ook mijn vragen heel serieus.

Het is zo een ongelooflijk aardige man en als ik anderen moet geloven ontzettend kundig.

Zelf heb ik natuurlijk nog geen operatie-ervaring met hem.

Op 17 april gaat het gebeuren en na het gesprek met hem ben ik heel erg gerustgesteld.

Had jij nou op 23 april een consult bij hem ?

Groetjes Meg

• K.

Hoi,

Ik ben blij met jullie oordeel over dr. Stevens want ik laat bij hem mijn onderoogleden opvullen. Eerst wil ik met een tijdelijke opvulmiddel en daarna als het bevalt met eigen vet. Op 14 mei heb ik een consult dus ik hoor dan wel wat de mogelijkheden zijn.

Groetjes,

Kamila

• meg

Hallo K,

Hoe kwam jij bij Dr. Stevens terecht ?

Gr. Meg

• K.

Nou… ik wilde al lang mijn onderoogleden opvullen dus ik was op zoek naar een goede plastisch chirurg. Door verhalen op dit prikbord te lezen, heb ik begrepen dat dr. Stevens hierin een van de besten is. Het is mij ook duidelijk geworden dat het opvullen van je oogleden slecht kan uitpakken als je je door ondeskundige chirurg laat behandelen.

groet,

Kamila

• Henrika

Hoi Meg,

Ik heb 27 april een eerste consult bij dr. Stevens, dan ben jij al geholpen en hopelijk ook alweer een beetje hersteld. Goed om te horen dat je nu helemaal gerustgesteld bent, wel belangrijk zo voor de operatie en het is nog maar 10 dagen. Reuze spannend, ik duim voor je en houd ons op de hoogte!

Heel veel succes

groetjes

• Paula

Beste Meg en/of Henrika,

Ik ben van plan een consultafspraak met dr. Stevens te gaan maken.

Ik wil liever op consult in Den Haag bij hem omdat blijkbaar in de kliniek in Rotterdam alleen op dinsdag consulten kunnen, volgens zijn agenda op zijn website.

Weten jullie als je een consult met hem in Den Haag hebt gehad of je dan alsnog de behandeling in Rotterdam kunt laten doen? Of ben je dan verplicht je in de kliniek in Den Haag te laten behandelen.

Ik wil dit weten omdat het nogal scheelt in prijs of je naar de kliniek in Rotterdam gaat of naar de kliniek in Den Haag.

Groetjes,

Paula

• meg

Hoi Paula,

Ik heb geen idee hoe dit in zijn werk gaat.

Je zou misschien kunnen mailen of bellen naar de kliniek in Rotterdam en vragen hoe of wat.

Maar het lijkt me eigenlijk wel vreemd om op consult te gaan in Den Haag en dan geopereerd te worden in Rotterdam, want dan loopt op zo een manier MCS geld mis denk ik.

Zij zullen waarschijnlijk een bepaalde provisie krijgen van de p.c.

Want in Rotterdam is de ingreep geloof ik goedkoper.

Groetjes Meg

• henrika

Ik weet het niet zeker, maar ik meen me te herinneren dat het prijsverschil tussen beide klinieken recentelijk is opgeheven. Eerst was het goedkoper in Rdam, maar volgens mij nu niet meer. Ik meen dat dit zelf ergens op zijn website vermeld staat…

• henrika

Van de website van dr. stevens:

Alle ingrepen worden verricht of

in de privekliniek Medisch Centrum Scheveningen (MCS), te Voorburg, Den Haag, of

in de huikliniek AquaMare (Laan op Zuid, Rotterdam)

Uw verzekeraar zal slechts zelden bereid zijn de door u gewenst ingreep te vergoeden.

Een overzicht van de eventuele kosten van de diverse ingrepen vindt u in de onderstaande tabel. Kosten voor dezelfde ingreep zijn op beide locaties gelijk.