Sorry Eva journalist maar wat een lulkoek. “je had al een positieve ervaring” goh dat was ook echt duidelijk in je eerste oproep. Dat jouw oproep hier uberhaupt nog staat…..
journalist,
je hebt er een leuke draai aan proberen te geven hoor. je hebt inmiddels 1 bekeerling gevonden begrijp ik.
dit zorgt ongetwijfeld voor een doorslaggevende objectieve opinievorming…
jouw god en plastische chirurgie heeft geen donder met elkaar te maken.
wat is de EO toch raar bezig. het ene moment zo schijnheilig als de pest maar tegelijkertijd een ranzig programma als 40 dagen zonder sex uitzenden terwijl sex voor het huwelijk tot voor kort voor de schijnheiligen van de EO een paar jaar geleden nog onbespreekbaar was.
maar alles voor de kijk en leescijfers he journalist?
Sorry Lara, maar wat heeft de EO hier nou ineens mee te maken? Volgens mij sla je een beetje door.
Ik vond de oproep van de Eva journalist een beetje jammer, maar de reactie van de meeste daarop is wel net zo zielig. Moeten ineens alle christenen het gaan ontgelden? wat ontzettend kortzichtig en bevooroordelend zeg.
Ik denk dat we dit topic beter kunnen sluiten, iets te veel mensen met persoonlijke frustraties, naar mijn mening.
Groetjes Nel
Nel schreef:
>
> Sorry Lara, maar wat heeft de EO hier nou ineens mee te
> maken? Volgens mij sla je een beetje door.
> Ik vond de oproep van de Eva journalist een beetje jammer,
> maar de reactie van de meeste daarop is wel net zo zielig.
> Moeten ineens alle christenen het gaan ontgelden? wat
> ontzettend kortzichtig en bevooroordelend zeg.
ik vond juist de insteek van deze journalist juist kortzichtig en denigrerend naar niet christenen, je kunt die dingen niet binnen een kader van een geloof stoppen, voor IEDEREEN is het erg als een operatie mislukt en het zou toch naar zijn als het voor een christenvrouw een ander beleving oproept of dat die ander reacties krijgt dan een niet christen, dat vind ik nou kortzichtig en bevooroordelend voor niet gelovigen, maar je hebt wel gelijk als we beter het topic kunnen sluiten, ik wordt ook altijd boos als bij dit soort onderwerpen het geloof erbij wordt gehaald, wij zijn toch geen imbecielen zeg, je kunt zelf toch wel bedenken wat de input is van een mislukte operatie en voor iedereen is dat even erg.
Ben het met Lara eens dat dat seks programma ook walgelijk was, mijn kinderen mochten er iig geenszins naar kijken.
Ben het sowieso ook oneens dat dit soort oproepjes hier mogen staan.
De discussie die hier wordt opgevraagd is niet rieel, je kunt geen scheiding maken in ervaringen dmv een geloof,
>
> Ik denk dat we dit topic beter kunnen sluiten, iets te veel
> mensen met persoonlijke frustraties, naar mijn mening.
>
> Groetjes Nel
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?