Borstvergroting

• natalie

Hai maaike

Ja sorry voor de late reactie, Met mij gaat het prima mijn borsten zijn super mooi geworden ben er heel blij mee je ziet niets meer van mijn littekens rond de tepel.

Ik had bij de kliniek een olie gekregen dat potje heb ik helemaal op gemaakt en je ziet niets meer van de littekens.

Raad iedereen city kliniek aan in denhaag bij dr Goerdin

mvg natalie lie-a-tjam

• natalie

Hai wieneke,

Zoals ik al zei in me mail. Ik ben zeer goed en professioneel behandeld een goede kliniek heb ook een na controle gehad. Ben echt een blij mee. De kliniek is super mooi. Dr Goerdin heeft ook goede referentie's als je gaat google is een goede arts.

hoeveel ccc krijg je groetjes natalie

• blara

Hallo,

Ik heb op 19 december een afspraak voor ene borstvergroting bij Dr.Goerdin. Ik ben heel benieuwd. Ik zal 310 cc gaan krijgen. Iemand die ik ken is ook voor consult geweest en zij krijgt 360 cc. Zij is kleiner en smaller dan ik???

Vraag me dan toch af hoe een dokter de keuze maakt voor de cc's???

Maar goed…als ik jullie verhalen zo lees, dan geeft een 310 cc mij een mooir C cup en das toch wel wat ik wil!!!

• judith

Hoi allemaal,

Ik ga maandag naar het ziekenhuis voor een vergrotin, heb nu een kleine B. De dokter raadt me 200CC aan, lijkt me als ik alle verhalen lees heel erg klein, wat denken jullie? Ik wil graag ruime C of kleine D cup..

Liefs Judith

• Sjaron

Hi Judith,

Ik had ook een kleine B, grote A, heb er 425 of 430 bij gekregen, misschien omdat ik wat steviger was toen, als je nou echt heel smal bent dan wordt het eerder groter ja, maar idd 200cc klinkt erg weinig ja om tot een C a D te komen.

Maar goed ben geen dokter, ik had zelf om meer cc gevraagd, Maar dat ben ik.

Het is wel een dure operatie en daarna kan je niet even nog denken ik doe er wat bij of je moet geld te veel hebbn :-) en dan no:-) Ik vind zelf beter ietse te groot dan te klein. En je hoort toch ook vaak dat ze het naderhand toch iets groter hadden willen doen. Ik heb nu een kleine D btw.

Groetjes Sjaron, succes! En sterkte met de operatie, viel ook best wel mee allemaal hoor die operatie btw. Wel pijn maar je kan het handelen, ligt ook beetje waar je pijngrens ligt.

• judith

Hi Sjaron,

Dank voor je mail.

Ik ben inderdaad wel vrij smal van mezelf en kon daarom ook volgens de arts niet te grote CC omdat je dan de randen van de protese zou gaan zien.

Scheelt het ook of de protese op of onder de spier wordt geplaatst? Ze wil hem bij mij op de spier plaatsen, misschien dat dat ook wel scheelt.

Ik denk dat ik gewoon om 280 CC ga vragen, dan kom ik misschien wel op een ruime C uit.

Groetjes Judith

• natalie

Hallo blara,

Heb je al de operatie gehad?? Ik ben ook bij dr Goerdin geweest en heb ook een 310 cc gekregen ze zien er super natuurlijk uit de incisie heb ik rond de tepel je ziet er niets van en met de grote ik heb nu uiteindelijk een 90c gr natalie

• janna

hoi ik ben erg geiintereseerd over borstvergroting bij Daruis want t is voor mij geheel nieuw en een hoge pijngrens heb ik ook niet.

Denk je vanwege mijn werk dat ik met 11 dagen herstel goed aan doe??ik hoop t wel heb de intake al staan en afspraak in mijn vakantie>>

Ben benieuwd hoe herstel verlooptwel spannend.