Borstvergroting

• Inge

Gewoon bij de dokter

Groetjes,maaike schreef:

• Inge

oeps, de helft erbij geplakt ;)

• maaike

de pc of de huisarts ?

ik ga het meteen vragen…

lijkt me handig

• Inge

bij de huisarts

• natalie

Hallo inge

Lang geleden heb mijn borstvergroting gehad op 5 juli 2008.

Niet meer bij DR DARiUs het kliniek belden om te zeggen dat de dokter uit dienst was en dat ik een andere arts zou krijgen dat wou ik absoluut niet. Dus heb ik afgezegd bij linea. Ben meteen gaan surfen op het net en kwam bij de Citykliniek in denhaag bij DR GOERDIN. Bij het intake gesprek was ik meteen op met gemak

bij binnenkomst heel luxe en vriendelijke mensen bij de receptie.

Hij gaf als advies 310 cc dr darius zou mij 360 cc gegeven hebben net als jouw.

Ik heb nu 310 cc gekregen en ben er super blij mee zijn heel mooi groot en natuurlijk geworden. Herstel ging ook zo snel bijna geen pijn en de incisie is via de tepel gedaan en niet onder de borst je ziet er niets van. Ben er reuze blij mee je ziet niet dat ze fake zijn en zo wou ik het ook. Ik heb nu een 75c bh maat als ik 360 cc zou hebben gekregen dan zou mij cup maat zeker groter zijn geweest.

groetjes natalie als iemand nog vragen heeft beantwoord ik ze graag.

• natalie

Hallo maaike,

Ga je ook je borsten doen bij welke kliniek heb je er al een uitgekozen ben je ook al naar een intake gesprek geweest.

gr natalie

• maaike

hoi natalie

ik heb het laten doen bij silhouet in weert. super kliniek, goede info, goede na zorg en ook een goede inscahtting. ik heb 3 klinieken bezocht en de een zei 375cc, de ander zei 250cc en deze arts zei 300cc en deed uit eindelijk 310cc. een super mooi en natuurlijk formaat. ook een 75c !

groetjes maaike

• natalie

hoi maaike,

Je had het ook over litteken gel heb je de incissie onder je borst gekregen of bij je tepel. Ik bij met tepel en had een olie gekregen voor de litteken je ziet er niets meer van ik masseer de borsten er omheen met litteken creme van kruidvat merk klein potje 2 euro maar is super je kan ook vitamine e creme gebruiken. Ik had in het begin wat blauwe plekken zijn nu helemaal weg door het smeren gr natalie

• maaike

hoi natalie

ik heb het onder de borst gehad. de littekens smeer ik met iets van biodermal. lekkere creme. nog maar sinds 2 dagen dus ik hoop dat het wat helpt. ik heb geen last gehad van blauwe plekken, en ik had nog wel arnica zalf voor blauwe plekken in huis gehaald. maar goed, die had ik dus gelukkig niet.

alles bij jou goed ? jij hebt het de 5e laten doen he ? ik de 8e…

groetjes maaike

• Wieneke

Hallo Nathalie,

Ik heb m'n afspraak op 24 oktober, maar nu deze datum dichterbij komt, word ik ook een beetje ongeruster.

Ik heb Dr. Goerdin ook ontmoet, en vond het een erg aardige man. maar het feit dat IK dit zomaar ga doen, zonder dat ik hiervoor een “echte” dokter heb gesproken (zoals in een “echt” ziekenhuis), maakt mij een beetje onzeker.

Jou berichtje helpt me wel om die onzekerheid iets beter onder controle te krijgen, maar ik blijf het toch wel eng vinden.

Ik kan ook zo weinig ervaringen over de City Kliniek vinden op het Internet.

Ik laat je nog wel weten hoe het gegaan en geworden is, dan staat er gelijk weer een berichtje over de City Kliniek op, voor andere mensen die ook een beetje onzeker zijn.

Groetjes, Wieneke