zwelling onderkin na face/halslift+lipo

• meg

Hai Petra,

Jij bent precies een week na mij geholpen.

Ik ben zaterdag voor het eerst weer weg geweest. Heerlijk even iets anders dan thuis zittten. Jij slaapt dus ook nog niet op je zij. Ik slaap zelfs nog half rechtop omdat anders mijn ene oor zo zeer gaat doen.

Vorige week dacht ik nog hoelang zou het nog duren voordat ik me weer een beetje mens ga voelen. Dit gaat elke dag beter gelukkig.

Sterkte met helen.

Groetjes Meg

• Petra

Hai Meg,

Het gaat zo te horen beter met je.

Je bent al buiten geweest, heerlijk.

Ik durf nog niet, de zijkanten terhoogte oren zijn nog dik, zo lijkt het wel een blokhoofd.

Ik zal blij zijn als de zwellingen weg zijn.

Weet jij hoe lang het duurt tot het juiste resultaat, ik heb gehoord maanden tot een half jaar toe.

Petra.

• meg

Ja Petra,

Zijn dat van die harde plekken naast je oren ? Net of je over een stuk karton aait ?

Onder mijn oren zitten nog van die dikke klieren/spieren. Maar die zijn al niet meer zo abnormaal als de eerste twee weken.

Maar ik denk dat ik even ga bellen voor lymfklierdrainage, dit hielp mij ook heel erg nadat ik een lipo van de buik heb gehad.

Groetjes Meg

• Petra

Hai Meg,

Klopt, het zijn van die harde opgezette schijven, ook onder mijn kin.

Ik heb zef kort haar, dus moeilijk te verbergen.

Ik ben ongeduldig, wil naar buiten, mooi weer.

Maar ja, moet niet zeuren, het is pas 12 dagen na de operatie.

Hoe is het resultaat bij jou tot nu toe, al een stuk beter?

Groetjes Petra.

• meg

Petra, had jij ook een lipo aan de kin gehad ?

Het is een beetje raar om te zeggen, maar het lijkt wel of het resultaat met de dag minder strak wordt.

Mijn wangetjes gaan weer wat hangen en mijn strakke kin is ook al wat slapper geworden. Ik hoop niet dat het nog slapper gaat worden hoor.

Groetjes Meg

• Petra

Hai Meg,

Je maakt me een beetje bang, ik wacht af.

Ja, ik heb ook een lipo gehad bij de kin.

Ik hou me maar vast aan het idee, dat je pas na maanden het uiteindelijke resultaat kan zien.

We houden elkaar op de hoogte.

De zwellingen aan de zijkant van mijn oren zijn aan het afnemen, maar nog niet zo, dat ik met gerust gevoel naar buiten kan.

Groetjes Petra.

• Petra

Hai Meg,

Ik heb informatie gevraagd aan Reneetje, die is in febr. geholpen.

Groetjes Petra.

• Petra

Hai Bernadet,

Gelukkig zie ik wel mijn kaaklijn, alleen bij de oren is het nog dik.

Het valt mij op bij de belevenissen van de mensen, dat zij aan 1 kant meer last hebben dan van de andere kant.

Heb jij als je thuis bent je kap op?

Een klant van mijn kapper heeft dezelfde operatie gehad in Dld., is zeer tevreden, geen pijn gehad.

Ik weet niet de naam van de PC, wel dat het een vrouw is.

We houden elkaar op de hoogte over het verloop/resultaat, leuk toch!

Groetjes Petra.

• Petra

Het is nu 15 dagen na de operatie S-lift/halslift, lipo hals, bovenooglidcorrectie.

De zwellingen nemen af, geen pijn.

Alleen achter mijn rechter oor zijn de littekens niet mooi.

Er zit een vouwtje in de huid, net als bij kleding als je het niet recht naait.

Donderdag 15-05-2008 ga ik voor controle bij Dr.Tan in het Parkkliniek, vraag gelijk of dit goed komt en zoniet wat gaat hij er aan doen.

Vreemd links ziet er keurig uit, je zou haast zeggen, dat er rechts iemand anders aan gezeten heeft.

Groetjes Petra.

• Petra

Hallo Meg,

Hoe is het resultaat nu, op 06-05 schreef je, dat het steeds minder strak werd.

Ben benieuwd.

Petra