Dr. Tjong

  • Wilma

    Hallo allemaal,

    6 Maart krijg ik eindelijk mijn lipo aan buik/flanken/heupen en binnenkant benen bij Dr. Tjong. Ik wil graag weten of er meerdere mensen bij hem zijn geweest en wat de ervaringen zijn. Hij werkt in het Zuiderziekenhuis en Clara in Rotterdam. Ik heb begrepen van meerdere mensen dat dit een arts is met de “gouden handen”. Hij doet namelijk niet alleen plastische chirurgie maar bijvoorbeeld ook mensen met brandwonden en andere afwijkingen.

    Groetjes, Wilma

  • Manuela

    Hallo Wilma..

    Zo'n vier jaar geleden heeft Dr Tjong mijn bovenoogleden gedaan .En ik moet zeggen buiten het feit dat hij er te weinig vel had uitgesneden, heeft hij het mooi gemaakt ( uiteindelijk beter te weinig dan te veel )en had ik geen bobbeltjes of wat dan ook wat je vaak hoor!

    Het is een lieve rustige geduldige man !

    Je hebt misschien niet veel aan mijn reactie, maar toch …

    Groetjes en succes

    Manuela

  • greet

    heb veel goeds over hem gehoord.

    groetjes greet

  • Lit

    Ik loop zelf ook bij dr. Tjong. Volgende maand gaat hij mijn gezicht laseren in verband met acnélittekens. Het is een fijne, rustige man die alle tijd voor je neemt. Ik ben via m'n dermatoloog bij hem terechtgekomen. M'n dermatoloog vindt hem érg kundig. Ik heb er alle vertrouwen in dat Tjong m'n littekens kan ‘verzachten’.

  • Wilma

    Hey Lit, wat voor soort laser is dat dan? Ik heb ook littekens in mijn gezicht waar ik ook een behandeling voor zoek. Na mijn lipo wil ik graag mijn gezicht verbeteren.

    Bedankt voor de reacties. Goed om te lezen dat er alleen postieve reacties zijn, zegt wel heel wat over deze man.

  • Lit

    Wilma, hij gebruikt een Erbium Yag laser. Hij gaat m'n hele voorhoofd en delen van m'n wang doen. Het kan zijn dat deze behandeling twee of drie keer (met tussenpozen van een half jaar) moet plaatsvinden. Bij oppervlakkige littekens zou één behandeling kunnen volstaan.

  • diaan

    heb jij die laser behandeling al gehad? ik wil het nl. ook laten doen ivm acnelittekens, hoor graag je ervaringen.

    groetjes diaanLit schreef:

    >

    > Ik loop zelf ook bij dr. Tjong. Volgende maand gaat hij mijn

    > gezicht laseren in verband met acnélittekens. Het is een

    > fijne, rustige man die alle tijd voor je neemt. Ik ben via

    > m'n dermatoloog bij hem terechtgekomen. M'n dermatoloog vindt

    > hem érg kundig. Ik heb er alle vertrouwen in dat Tjong m'n

    > littekens kan ‘verzachten’.

  • Lit

    Op 28 maart vindt de behandeling plaats. Ik hou je op de hoogte.

  • diaan

    Spannend Lit, heb jij erge littekens? ik heb van die putjes en ik hoop ook dat m'n huid er wat jonger uit gaat zien. Ik ben ook wel benieuwd hoeveel het kost en of er iets van vergoedt wordt. Krijg je verdoving trouwens?

    In ieder geval veel succes de 28ste, gaat al opschieten.

    groetjes diaan

  • Lit

    De littekens liggen vrij diep. Vandaar dat één behandeling waarschijnlijk niet voldoende zal zijn. In eerste instantie wilde m'n verzekering niets vergoeden. Nadat ik om een heroverweging had gevraagd, wordt alles wél vergoed.