Dr. Tjong

  • diaan

    Hi lit,

    ik wilde je even sterkte wensen voor morgen en dat je er een mooi huidje aan overhoudt, ik hoop dat het allemaal meevalt, krijg je plaatselijke verdoving?

    Succes!!!!!!!

    groetjes diaan

  • Lit

    Hartelijk dank!

    De behandeling vindt plaats onder plaatselijke verdoving.

    Ik zal je op de hoogte houden!

  • Lit

    Afgelopen vrijdag heb ik de behandeling gehad. M'n hele voorhoofd en delen van m'n wang zijn behandeld. Van het laseren zelf merk je (bijna) niets, maar de verdovingsinjecties (meer dan twintig!) waren behoorlijk pijnlijk. Later op de dag voelde het alsof m'n kop in de fik stond. Bovendien had ik een behoorlijke hoofdpijn.

    Ik heb net het verband eraf gehaald. De plekken zijn hartstikke rood, een beetje gezwollen en vochtig. Ik heb er een dikke laag vaseline opgesmeerd. Zodra de wond niet meer open is, moet ik gaan smeren met Epi Vera.

    Over twee weken moet ik weer naar kantoor. Ik hoop dat de roodheid dan een beetje is weggetrokken. Voorlopig begeef ik me maar even niet onder de mensen. Ze zouden een hartverlamming kunnen krijgen als ze me zouden zien. ;-)

    Ik ben erg benieuwd hoe het resultaat zal zijn. Over zeven weken moet ik weer naar Tjong voor controle. Dan zal ook worden bekeken in hoeverre een tweede behandeling nodig zal zijn.

  • diaan

    sorry voor mijn late reactie lit,

    hoe gaat het nu met je? is de roodheid al wat weggetrokken? je mag nu wel makeup erover doen dacht ik na 2 weken. ik ben naar dr. timmenga geweest voor mijn huid en die raadde mij een chemische peeling voor het hele gelaat aan, onder narcose. hij heeft een aanvraag naar de verzekering gestuurd. ik heb dit weekend bericht van de verzekering, ik moet een foto opsturen voor verdere beoordeling.ik vraag me wel af als ze vergoeden of dat het hele bedrag zal zijn (3000 euro). anders moet ik er een pl voor afsluiten.nou ik hoop op goeie berichten van je!!

  • Lit

    Hoi,

    M'n gezicht is nog steeds rood; maar ieder week wordt dit wat minder. Op zich zou ik make-up kunnen gebruiken, maar aangezien ik van het mannelijk geslacht ben doe ik dat maar niet. ;-) M'n huid is beter dan ten opzichte van vóór de behandeling. De littekens zijn iets minder diep. In juni moet ik voor controle. Waarschijnlijk vindt de tweede behandeling in de herfst plaats.

    Moet je voor die peeling onder algehele narcose? Dat moet dan wel een hele heftige peeling zijn! Weet je om welke peeling het gaat? Exoderm misschien?

    Ik hoop van je te horen.

    Groet,

    Lit

  • Cis

    Hallo allemaal .. ik heb op 17 aug. Een wenkbrauw. Boven oogcorrectie en onder gedaan bij dokter thong.. ik zag er niet logisch zou je zeg g en 3 operatie in 1.. maar ben nu 8 jaar verder en kan weer onder het mes..en het rare is ik 1000 euro op zijn rekening storten.. ging niet via het Maasstad ziekenhuis.. ga niet meer naar hem toe .. of hij moet het nu gratis doen..maar dat gaat niet gebeuren.. afspraakgehad bij dokter van Amsterdam.. weet zeker dat zij veel beter is

  • Cis

    Hallo allemaal .. ik heb op 17 aug. Een wenkbrauw. Boven oogcorrectie en onder gedaan bij dokter thong.. ik zag er niet logisch zou je zeg g en 3 operatie in 1.. maar ben nu 8 jaar verder en kan weer onder het mes..en het rare is ik 1000 euro op zijn rekening storten.. ging niet via het Maasstad ziekenhuis.. ga niet meer naar hem toe .. of hij moet het nu gratis doen..maar dat gaat niet gebeuren.. afspraakgehad bij dokter van Amsterdam.. weet zeker dat zij veel beter is

  • Cis

    8 jaar geleden